דף הבית » תרופות סבתא » שיעול טחול אצל תינוקות – 10 תרופות של סבתא שעליכם לדעת ולהירגע
daddaddc ddddc ddadc daaddaddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad

שיעול טחול אצל תינוקות – 10 תרופות של סבתא שעליכם לדעת ולהירגע

האם אתה מודאג משיעול טחול אצל תינוקות?

אם לתינוק שלך יש שיעול טחול, זה יכול להיות מאוד מדאיג להורים.החדשות הטובות הן שיש מספר תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להרגיע את תינוקך ולהפחית את הסימפטומים.להלן 10 תרופות של סבתא שעליך לדעת ולהירגע עם שימוש נכון.

1. מותק

דבש הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה כדי להרגיע את הגרון ולהפחתת שיעול.תן לתינוקך כפית דבש לפני השינה כדי לעזור להפחית את השיעול והגירוי בגרון.הקפד להשתמש בדבש גולמי ואורגני מכיוון שהוא היעיל ביותר.

2. קיטור

קיטור יכול לעזור להפחית את השיעול ולספק הקלה מעומס.מלאו קערה במים רותחים, מכסים את ראשו של תינוקכם במגבת וגרמו להם לנשום את הקיטור למשך כמה דקות.ניתן לחזור על תהליך זה מספר פעמים ביום.

3. קומפרס חם

קומפרס חם יכול לעזור להפחית את השיעול ולהעניק הקלה מכאב וגירוי.משרים מטלית נקייה במים חמים והניחו אותו על החזה והגב של התינוק שלך.יש להמשיך את הדחיסה למשך 15 דקות לפחות וניתן לחזור עליו מספר פעמים ביום.

4. שום

שום הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של שיעול טחול.הכינו משחה של שום ודבש ותנו אותו לתינוקכם כמה פעמים ביום.תרופה זו יכולה לעזור להפחית את השיעול ולהרגיע את הגרון.

5. ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית עוצמתית לשיעול וניתן להשתמש בה להפחתת שיעול ולהרגיע את הגרון.הכינו תה ג’ינג’ר על ידי הרתחת קצת ג’ינג’ר מגורד במים והוספת כפית דבש.תן את התה הזה לתינוקך כמה פעמים ביום.

6. לימון

לימון הוא בעל צופה טבעי ויכול לעזור להפחית את השיעול ולשחרר ריר מהריאות.הכינו כוס תה לימון חם ותנו אותו לתינוקכם כמה פעמים ביום.אתה יכול גם לערבב כפית דבש עם מיץ של חצי לימון ולתת אותו לתינוקך לפני השינה.

7. מי מלח

ניתן להשתמש במי מלח להפחתת שיעול ולספק הקלה מכאב וגירוי.הכינו תמיסה של מים חמים וכפית מלח ותנו אותו לתינוק שלכם לגרגר.תרופה זו יכולה גם לעזור להפחית דלקת ולהפחית את משך השיעול.

8. כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית עוצמתית שיכולה לעזור להפחית את השיעול ולהעניק הקלה מעומס.מערבבים כפית אבקת כורכום בכוס חלב חם ותנו אותו לתינוקכם לפני השינה.

9. בצל

הבצל הוא בעל צופה טבעי ויכול לעזור להפחית את השיעול ולשחרר ריר מהריאות.הרתיחו בצל במים ונותנים את הנוזל המתקבל לתינוקכם כמה פעמים ביום.תרופה זו יכולה לעזור להפחית את השיעול ולספק הקלה מדלקת.

10. ליקוריץ

ליקריץ הוא תרופה טבעית עוצמתית שיכולה לעזור להפחית את השיעול ולהעניק הקלה מדלקת.הכינו תה ליקריץ על ידי הרתחת מעט שורש ליקריץ במים והוספת כפית דבש.תן את התה הזה לתינוקך כמה פעמים ביום.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לזכור כי תרופות ביתיות אלה יכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של שיעול טחול, אך אסור להשתמש בהם כתחליף לטיפול רפואי.אם הסימפטומים של התינוק שלך לא משתפרים לאחר מספר ימים, הקפד לפנות לרופא שלך לקבלת ייעוץ וטיפול נוסף.

מסקנה

שיעול טחול יכול להיות מדאיג מאוד עבור ההורים, אך ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולספק הקלה.דבש, אדים, קומפרסים חמים, שום, ג’ינג’ר, לימון, מי מלח, כורכום, בצל וליקוריץ הם כולם תרופות יעילות שיכולות לעזור להרגיע את גרונך של התינוק שלך ולהפחית את השיעול.עם זאת, חשוב לזכור כי אסור להשתמש בתרופות אלה כתחליף לטיפול רפואי.אם הסימפטומים של התינוק שלך לא משתפרים לאחר מספר ימים, הקפד ליצור קשר עם הרופא שלך לקבלת ייעוץ וטיפול נוסף.

חלק 2: תרופות טבעיות לשיעול טחול אצל תינוקות

כשמדובר בטיפול בשיעול טחול אצל תינוקות, ישנם מגוון של תרופות טבעיות שהיו רשות הפלסטיניתSSED מדור לדור.סעדים אלה עשויים לספק הקלה מתסמיני המצב ואף עשויים לסייע בהפחתת חומרת פרקי השיעול.במאמר זה נחקור 10 מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לשיעול טחול אצל תינוקות.

1.דבש

דבש הוא אחד התרופות הטבעיות הוותיקות והנפוצות ביותר לטיפול בשיעול.הוא שימש במשך מאות שנים כדי להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את השיעול.כפית דבש שנלקחה עם מים חמים או חלב יכולה לעזור להפחית את עוצמת פרקי השיעול ולהפוך את התינוק לנוח יותר.

2.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה נוספת של סבתא פופולרית לטיפול בשיעול טחול אצל תינוקות.הקיטור עוזר לשחרר את הריר בחזה, שיכול לעזור להפחית את עוצמת פרקי השיעול.כדי לבצע שאיפת קיטור, הוסף כמה טיפות של שמן אקליפטוס לקערת מים חמים והחזיק מגבת מעל ראש התינוק בזמן שהם שואפים את הקיטור.

3.קומפרסים חמים

קומפרסים חמים הם תרופה פופולרית נוספת לטיפול בשיעול טחול אצל תינוקות.דחיסה חמה יכולה לעזור להפחית את עוצמת השיעול על ידי מתן הקלה לשרירי החזה.כדי להכין דחיסה חמה, משרים מטלית רכה במים חמים והסתובבו לפני שמריחים אותו על חזה התינוק.

4.שום

שום הוא תרופה טבעית פופולרית לשיעול.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי-ויראליות ואנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את חומרתם ותדירותם של פרקי השיעול.כדי להכין תרופה שום, ריסקו כמה שיני שום והוסיפו אותם לכוס חלב או מים חמים.אפשר לתערובת לתלול מספר דקות לפני שתאמץ אותה ותעניק אותה לתינוק.

5.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית פופולרית נוספת לטיפול בשיעול טחול אצל תינוקות.לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית את חומרתם ותדירותם של פרקי השיעול.כדי ליצור תרופה כורכום, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כוס חלב או מים חמים.אפשר לתערובת לתלול מספר דקות לפני שתאמץ אותה ותעניק אותה לתינוק.

6.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד תרופה טבעית פופולרית לטיפול בשיעול.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את חומרת פרקי השיעול.כדי להכין תרופת ג’ינג’ר, מערבבים כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כוס חלב או מים חמים.אפשר לתערובת לתלול מספר דקות לפני שתאמץ אותה ותעניק אותה לתינוק.

7.לימון

לימון הוא תרופה טבעית פופולרית לטיפול בשיעול.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית את חומרת פרקי השיעול.כדי להכין תרופה לימון, מערבבים כמה טיפות של מיץ לימון סחוט טרי עם כוס מים חמים.אפשר לתערובת לתלול מספר דקות לפני שתאמץ אותה ותעניק אותה לתינוק.

8.גרגר מי מלח

גרגרי מי מלח הם תרופה טבעית פופולרית נוספת לטיפול בשיעול טחול אצל תינוקות.גרגרי מי מלח יכולים לעזור להפחית את חומרת פרקי השיעול ותדירות השיעול על ידי שחרור הריר בגרון ובחזה.להכנת גרגר מים מלוחים, מערבבים כפית מלח עם כוס מים חמים ותנו אותו לתינוק לגרגר איתו.

9.שמן חרדל

שמן חרדל הוא תרופה טבעית פופולרית נוספת לטיפול בשיעול טחול אצל תינוקות.לשמן חרדל יש תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית את חומרתם ותדירותם של פרקי השיעול.כדי להכין תרופת שמן חרדל, ערבבו כמה טיפות של שמן חרדל עם כוס מים חמים ונותנים לתינוק לשתות.

10.זרעי כמון

זרעי כמון הם תרופה טבעית פופולרית נוספת לטיפול בשיעול.יש להם תכונות אנטי-דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את חומרתם ותדירותם של פרקי השיעול.להכנת תרופה לזרעי כמון, מערבבים כפית כמון SEeds עם כוס מים חמים ונותנים אותו לתינוק לשתות.

מסקנה

שיעול טחול פנימה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן