דף הבית » תרופות סבתא » שיעול חמור – 8 תרופות של סבתא מרגיעה ובריאה
daddaddc ddedda  daadaddaddaa dadc daddaad dedadddad dddad

שיעול חמור – 8 תרופות של סבתא מרגיעה ובריאה

שיעול הוא סימפטום שכיח של מחלות רבות, מהצטננות לאלרגיות ועד מחלות חמורות יותר כמו דלקת ריאות.שיעול קשה יכול להיות משבש ואף כואב, ומציאת הקלה יכולה להיות קשה.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות מסורתיות המועברות דרך הדורות שיכולים לספק הקלה.להלן 8 מהתרופות המרגיעות והבריאות ביותר של סבתא לשיעול חמור.

דבש

דבש משמש זה מכבר כתרופה טבעית לגרונות וכאבים כואבים, וזה לא מפתיע מדוע.זהו אנטי דלקתי ואנטי בקטריאלי, מה שהופך אותו לטיפול יעיל לשיעול ומחלות אחרות.כדי להשתמש בדבש כתרופה לשיעול קשה, פשוט מערבבים כף דבש בכוס מים חמים או תה ושתה אותו.אתה יכול גם לקחת כפית דבש לבד.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש כתרופה מסורתית במשך מאות שנים, ולא מפתיע שהוא יכול לשמש אותו כדי להרגיע גם שיעול קשה.ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ובעל תכונות אנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת לטיפול בשיעול.כדי להשתמש בג’ינג’ר כתרופה, גרד שורש ג’ינג’ר טרי והוסף אותו לכוס מים חמים או תה.אתה יכול גם להשתמש בג’ינג’ר בצורה של כמוסה או תמצית.

טיפ:

אם אתה משתמש בשורש ג’ינג’ר טרי, אתה יכול להוסיף כפית דבש למים החמים או לתה כדי להמתיק אותו ולהפוך אותו לחיך יותר.

שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית חזקה המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.זה יכול לשמש גם לטיפול בשיעול קשה, מכיוון שיש לו תכונות אנטי-בקטריאליות ואנטי דלקתיות.כדי להשתמש בשום כתרופה, פשוט מוחץ כמה שיני שום והוסף אותם לכוס מים חמים או תה.אתה יכול גם לקחת שום בצורה של כמוסה או תמצית.

PEPPERMINT


מנטה הוא מנטה טבעית ואנטי דלקתית, מה שהופך אותו לטיפול יעיל לשיעול קשה.כדי להשתמש במנטה כתרופה, פשוט תלויים כמה עלי מנטה במים חמים ושותים את התה החולף.אתה יכול גם לקחת מנטה בצורת כמוסה או תמצית.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה טבעית עוצמתית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.הוא מכיל קפסאיצין, רכיב פעיל שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ומרגישות כאב.כדי להשתמש בפלפל קאיין כתרופה, פשוט מערבבים כפית של פלפל קאיין בכוס מים חמים או תה ושתו אותו.

לימון

לימון הוא אנטיביוטיקה טבעית ומגניבה, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לשיעול קשה.כדי להשתמש בלימון כתרופה, פשוט מערבבים את מיץ לימון בכוס מים חמים או תה ושתה אותו.אתה יכול גם לקחת לימון בצורה של כמוסה או תמצית.

טימין

טימין הוא חיטוי טבעי ומציפה, מה שהופך אותו לטיפול יעיל לשיעול קשה.כדי להשתמש בטימין כתרופה, פשוט תבלו כמה שופטים של טימין במים חמים ושותים את התה החולף.אתה יכול גם לקחת טימין בצורה של כמוסה או תמצית.

שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ הוא אנטי דלקתי טבעי ומציפה, מה שהופך אותו לטיפול יעיל לשיעול קשה.כדי להשתמש בשורש ליקריץ כתרופה, פשוט תלול כפית שורש ליקריץ במים חמים ושתה את התה החולף.אתה יכול גם לקחת שורש ליקריץ בצורה של כמוסה או תמצית.

תרופות מסורתיות אלה הן דרך יעילה להרגיע שיעול קשה.עם זאת, חשוב לזכור כי יש להשתמש בסעדים אלה רק כתוסף לטיפולים אחרים שנקבעו על ידי הרופא שלך.בנוסף, חלק מהתרופות הללו עשויות שלא להתאים לכולם, לכן הקפידו להתייעץ עם הרופא שלכם לפני השימוש בהם.

חלק 2: תרופות מרגיעות ובריאות של סבתא

1.תערובת דבש ולימון

אחד התרופות הפופולריות והמסורתיות ביותר לשיעול קשה הוא תערובת של דבש ולימון.הדבש עוזר להרגיע את הגרון ומיץ הלימון עוזר לשחרר ריר בריאות ובדרכי הנשימה.להכנת התערובת, מערבבים טבלה אחתאספון דבש וכפית אחת של מיץ לימון בכוס מים חמים.שתו את התערובת לאט לאורך היום, עד ארבע פעמים ביום.

2.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ומשמש זה מכבר כדי לעזור להרגיע את הגרון ולהקל על שיעול.להכנת תה ג’ינג’ר, תלול כפית אחת של שורש ג’ינג’ר טרי מגורד בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים כפית דבש וסחיטת מיץ לימון לתוספת טעם.שתו 1-2 כוסות תה ג’ינג’ר ביום כדי לעזור להקל על השיעול.

3.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא אנטיביוטיקה טבעית ואנטיספטית, ויכול לעזור להפחית את הגירוי בגרון.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושותים אותו עד ארבע פעמים ביום.התערובת יכולה לשמש גם כגרגר לתוספת הקלה.

4.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת לפתוח את דרכי הנשימה ולשחרר ריר.לשם כך, הביאו סיר מים לרתיחה, ואז הסרם מהאש.נשען מעל הסיר ומכסה את הראש במגבת ליצירת אוהל.שאפו את הקיטור למשך 10 דקות, הקפידו לעצב את העיניים.עשה זאת עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.תה טימין

טימין הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים בדרכי הנשימה ולהקל על שיעול.להכנת תה טימין, תלול כפית אחת של טימין מיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים כפית דבש וסחיטת מיץ לימון לתוספת טעם.שתו 1-2 כוסות תה טימין ביום לתוצאות הטובות ביותר.

6.תה שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ שורש הוא שורש טבעי, כלומר הוא עוזר לשחרר ולגרש ריר מהגוף.כדי להכין תה שורש שורש, תלול כפית אחת של שורש ליקוריס מיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים כפית דבש וסחיטת מיץ לימון לתוספת טעם.שתו 1-2 כוסות תה שורש ליקריץ ליום לתוצאות הטובות ביותר.

7.תה כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ואנטיספטי, וכבר מזמן משמש כדי לסייע בהפגת השיעול.להכנת תה כורכום, תלול כפית אחת של שורש כורכום מגורד טרי בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים כפית דבש וסחיטת מיץ לימון לתוספת טעם.שתו 1-2 כוסות תה כורכום ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.תה שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא הרס, כלומר הוא עוזר להרגיע ולשמן את הגרון.להכנת תה שורש מרשמלו, תלול כפית אחת של שורש מרשמלו מיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים כפית דבש וסחיטת מיץ לימון לתוספת טעם.שתו 1-2 כוסות תה שורש מרשמלו ביום לתוצאות הטובות ביותר.

שמונה הסעדים של סבתא אלה יכולים לספק הקלה מסוימת משיעול קשה, אך חשוב לדבר עם רופא אם התסמינים נמשכים או מחמירים.שיעול יכול להיות סימפטום של מצב חמור יותר, ולכן עדיף תמיד לפנות לייעוץ רפואי במידת הצורך.

סיכום

סבתות עוברות תרופות לבית במשך דורות, וניתן להשתמש ברבים מהתרופות המסורתיות הללו כדי לספק הקלה משיעול קשה.דבש ולימון, ג’ינג’ר ותערובות חומץ תפוחים, כמו גם שאיפת קיטור ותה צמחי מרפא שונים יכולים לעזור להרגיע את הגרון ולגרש את הריר.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא אם התסמינים נמשכים או מחמירים, שכן שיעול יכול להיות סימפטום למצב חמור יותר.

<h

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן