דף הבית » תרופות סבתא » שיעול בתינוקות – 7 תרופות סבתות מועילות מהמטבח

שיעול בתינוקות – 7 תרופות סבתות מועילות מהמטבח

שיעול בתינוקות: 7 תרופות סבתות מועילות מהמטבח

שיעול הוא רפלקס טבעי המסייע בפינוי הגרון והריאות של חומרים מגרים, חיידקים וריר.מערכת החיסון של התינוק עדיין מתפתחת, ולכן הם מועדים יותר להצטננות וזיהומים בדרכי הנשימה.זה יכול לדאוג להורים כאשר התינוק שלהם מפתח שיעול.למרבה המזל, יש כמה תרופות פשוטות מהמטבח שיכולות לעזור להרגיע את השיעול של התינוק שלך.

דבש

דבש שימש כתרופה ביתית במשך מאות שנים בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות והנוגדי חמצון.זה מזמן משמש כתרופה לשיעול הן למבוגרים והן לילדים כאחד.מחקר מצא כי דבש יעיל יותר מדקסטרומתורפן בהקלת שיעול אצל ילדים מעל גיל שניים.אין לתת דבש לתינוקות מתחת לגיל אחד מכיוון שהוא יכול להכיל את החיידקים הבוטוליזם, העלולים לגרום למחלה קשה.

לימון

לימון גבוה בוויטמין C ומכיל נוגדי חמצון שיכולים לעזור להגביר את מערכת החיסון.זה יכול לשמש גם לייצור סירופ שיעול פשוט.כדי להכין את הסירופ, מערבבים מיץ של לימון אחד עם כפית דבש אחת וכמה טיפות מים.תן כפית אחת מהסירופ הזה לתינוק שלך עד שלוש פעמים ביום.

שום

לשום תכונות אנטי -מיקרוביאליות ואנטי -פטריות שיכולות לעזור במאבק בזיהום.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת, שיכולה לעזור להרגיע את גרונך של התינוק שלך.להכנת סירופ שום, תלולים שתי שיני שום בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומערבבים אותו עם כפית דבש אחת.תן לתינוק שלך כפית אחת מהסירופ עד שלוש פעמים ביום.

בצל

לבצל יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני שיעול.להכנת סירופ בצל, מקלפים וקוביות בצל אחד והניחו אותו בסיר קטן עם כוס מים אחת.מביאים את התערובת לרתיחה ומבשלים במשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומערבבים אותו עם כפית דבש אחת.תן לתינוק שלך כפית אחת מהסירופ עד שלוש פעמים ביום.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית לשיעול בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות והנוגדי חמצון.זה יכול גם לעזור להפחית את הסימפטומים של הצטננות.כדי להכין סירופ ג’ינג’ר, מגרד כפית אחת של ג’ינג’ר טרי והניח אותו בסיר קטן עם כוס מים אחת.מביאים את התערובת לרתיחה ומבשלים במשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומערבבים אותו עם כפית דבש אחת.תן לתינוק שלך כפית אחת מהסירופ עד שלוש פעמים ביום.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור במאבק בזיהום.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את גרונך של תינוקך.להכנת סירופ חומץ תפוחים, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כפית דבש אחת וכמה טיפות מים.תן לתינוק שלך כפית אחת מהסירופ עד שלוש פעמים ביום.

כּוּרכּוּם

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של שיעול.לייצור סירופ כורכום, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כפית דבש אחת וכמה טיפות מים.תן לתינוק שלך כפית אחת מהסירופ עד שלוש פעמים ביום.

טיפ מועיל: חשוב להתייעץ עם רופא הילדים שלך לפני שתתן לתינוקך כל תרופות ביתיות מכיוון שהם יכולים לקיים אינטראקציה עם תרופות.

דבש

דבש שימש כתרופה ביתית במשך מאות שנים בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות והנוגדי חמצון.זה מזמן משמש כתרופה לשיעול הן למבוגרים והן לילדים כאחד.מחקר מצא כי דבש יעיל יותר מדקסטרומתורפן בהקלת שיעול אצל ילדים מעל גיל שניים.אין לתת דבש לתינוקות מתחת לגיל אחד מכיוון שהוא יכול להכיל את החיידקים הבוטוליזם, העלולים לגרום למחלה קשה.

לימון

לימון גבוה בוויטמין C ומכיל נוגדי חמצון שיכולים לעזור להגביר את מערכת החיסון.זה יכול לשמש גם לייצור סירופ שיעול פשוט.כדי להכין את הסירופ, מערבבים מיץ של לימון אחד עם כפית דבש אחת וכמה טיפות מים.תן כפית אחת מהסירופ הזה לתינוק שלך עד שלוש פעמים ביום.

שום

לשום תכונות אנטי -מיקרוביאליות ואנטי -פטריות שיכולות לעזור במאבק בזיהום.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת, שיכולה לעזור להרגיע את גרונך של התינוק שלך.להכנת סירופ שום, תלולים שתי שיני שום בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומערבבים אותו עם כפית דבש אחת.תן לתינוק שלך כפית אחת של הסירופ עד שלוש פעמים ביום.

חלק 2: שיעול בתינוקות – 7 תרופות סבתות מועילות מהמטבח

שיעול אצל תינוקות יכול להיות חוויה מפחידה הן עבור ההורים והן לתינוקות כאחד.לא רק שזה לא נוח לתינוק, אלא שזה יכול להיות גם לגבי הורים שרוצים להבטיח את בריאות התינוק שלהם.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מהמטבח שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים של שיעול התינוק.להלן שבעה מהתרופות הנפוצות והיעילות ביותר שהועברו דרך דורות של סבתות.

1.דבש

דבש הוא תרופה ביתית פופולרית לשיעול אצל תינוקות.זה עובד על ידי ציפוי הגרון והפחתת הדלקת, המסייע בהקלה על תסמיני שיעול.עם זאת, לעולם אין לתת דבש לתינוקות מתחת לגיל אחד, מכיוון שהוא נקשר לבוטוליזם לתינוקות.לתינוקות מעל אחד, אתה יכול לערבב כפית דבש אחת עם מים חמים או תה כדי לעזור להפחית שיעול.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי חזק, כך שהוא יכול לעזור להפחית דלקת בגרון ובחזה הנגרם כתוצאה משיעול.כדי להשתמש בג’ינג’ר לטיפול בשיעול, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי עם מים חמים ודבש.ניתן לתת תערובת זו לתינוקות מעל גיל אחד.

3.תה לימון וג’ינג’ר

תה לימון וג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית לשיעול.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולשחרר ריר, שיכול לעזור להקל על תסמיני שיעול.להכנת התה, שלב כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי, כפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי וכוס מים אחת.תן לתערובת תלולה למשך 10 דקות לפני מתאמץ ומוסיפה דבש לפי הטעם.ניתן לתת תערובת זו לתינוקות מעל גיל אחד.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית לשיעול.זה עובד על ידי דילול ריר והפחתת דלקת.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לטיפול בשיעול, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.ניתן לתת תערובת זו לתינוקות מעל גיל אחד.

5.חלב כורכום

חלב כורכום הוא תרופה פופולרית לשיעול בהודו.זה עובד על ידי הפחתת דלקת והתרופפות ריר.להכנת חלב כורכום, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס חלב אחת ומחממת עד שהם חמים.הוסף דבש לפי הטעם ולתת לתינוקות מעל גיל אחד.

6.סירופ שום

סירופ שום הוא תרופה ביתית פופולרית לשיעול.זה עובד על ידי הפחתת דלקת והתרופפות ריר.להכנת סירופ שום, מערבבים כפית אחת של שום מרוסק טרי עם כוס דבש אחת.תן כפית אחת מהתערובת לתינוקות מעל גיל אחד.

7.סירופ בצל

סירופ בצל הוא תרופה ביתית פופולרית נוספת לשיעול.זה עובד על ידי דילול ריר והפחתת דלקת.כדי להכין סירופ בצל, מערבבים כפית אחת של בצל מגורד טרי עם כוס דבש אחת.תן כפית אחת מהתערובת לתינוקות מעל גיל אחד.

שבע השיטות הללו כולן תרופות ביתיות פופולריות שהועברו לאורך הדורות.אמנם סעדים אלה יכולים להיות יעילים, אך חשוב לציין כי אסור להם להחליף ייעוץ רפואי מקצועי.אם השיעול של התינוק שלך נמשך, חשוב לדבר עם רופא.

שאלות נפוצות: שיעול בתינוקות – 7 תרופות סבתות מועילות מהמטבח

מהן כמה תרופות ביתיות לשיעול של תינוק?

כמה תרופות ביתיות לשיעול של תינוק כוללות דבש, ג’ינג’ר, תה לימון וג’ינג’ר, חומץ תפוחים, חלב כורכום, סירופ שום וסירופ בצל.כל הסעדים הללו יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולשחרר ריר, שיכולים לעזור לרפדיש את הסימפטומים של שיעול.

האם זה בטוח לתת דבש לתינוקות?

לא, זה לא בטוח לתת דבש לתינוקות מתחת לגיל אחד.דבש נקשר לבוטוליזם לתינוקות, ולכן אין לתת אותו לתינוקות מתחת לגיל שנה.עבור תינוקות מעל גיל אחד, ניתן לערבב דבש עם מים חמים או תה כדי לעזור להפחית שיעול.

שיעול

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן