דף הבית » תרופות סבתא » רפואה סינית – 8 תרופות של סבתא המסייעות בהחלמה מהמטבח

רפואה סינית – 8 תרופות של סבתא המסייעות בהחלמה מהמטבח

הרפואה הסינית קיימת כבר מאות שנים והיא עדיין בשימוש נרחב כיום.זוהי צורה עתיקה של שירותי בריאות המתמקדת במאזן יין ויאנג, שני הכוחות ההפוכים ביקום, ובחשיבותו של צ’י (צ’י), אנרגיית כוח החיים.הרפואה הסינית מבוססת על הרעיון שלגוף יכולות ריפוי טבעיות וכי כאשר הגוף הוא באיזון הוא מסוגל לרפא את עצמו.

8 תרופות של סבתא המסייעות להתאוששות מהמטבח

1.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה סינית קלאסית להצטננות, שפעת ומחלות נשימה אחרות.זה מיוצר על ידי שורש ג’ינג’ר טרי במים חמים והוספת מעט דבש או לימון לטעם.ג’ינג’ר מחמם את הגוף ועוזר לפנות ריאות וסינוסים צפופים.ידוע גם כמפחית את הבחילה ועוזר בעיכול.

2.עיסוי שמן סומסום

שמן סומסום הוא תרופה סינית מסורתית למגוון מחלות.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ונוגדות חמצון חזקות, וניתן להשתמש בהן לעיסוי מפרקים ושרירים כואבים להקלה.עיסוי האזור הפגוע בשמן סומסום מסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את הכאב.

טיפ שימושי:

מחממים את השמן לפני השימוש בו לעיסוי, שכן החום עוזר לשמן לחדור לעור יותר לעומק.

3.מרק שום

שום הוא מרכיב נפוץ בבישול סיני, ויש לו תכונות רפואיות עוצמתיות.ידוע שהוא מגביר את מערכת החיסון, נלחם בזיהום ומפחית דלקת.להכנת מרק שום, שילב שום, בצל וכל ירקות אחרים שיש לך ביד עם מים או מרק.מבשלים במשך 15 דקות, ואז מוסיפים מלח ופלפל לפי הטעם.

4.פירות גוג’י

גרגרי גוג’י הם תרופה סינית מסורתית למגוון מחלות, כולל עייפות, לחץ ובעיות עיכול.הם עמוסים בנוגדי חמצון וויטמינים, והם ידועים שהם מגבירים את מערכת החיסון, מפחיתים דלקת ומסייעים בעיכול.הוסף קומץ גרגרי גוג’י לשייק הבוקר שלך, או נהנה מהם כחטיף.

5.תה דבש ולימון

תה דבש ולימון הוא תרופה קלאסית לגרון וכואב.הדבש עוזר להרגיע את הגרון, ואילו הלימון עוזר להגביר את מערכת החיסון.להכנת כוס דבש ותה לימון, פשוט מערבבים 1 כפית דבש, מיץ של חצי לימון ומים חמים.

6.חלב כורכום

חלב כורכום הוא תרופה סינית מסורתית לכאבי ראש, כאב גרון ובעיות עיכול.זה מיוצר על ידי שילוב אבקת כורכום, חלב ודבש.הכורכום מסייע בהפחתת הדלקת, בעוד שהחלב והדבש עוזרים להרגיע את הגרון ומערכת העיכול.

7.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה סינית מסורתית לשיעול, גרון כואב ובעיות עיכול.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון חזקות, וניתן להשתמש בה להרגעת כאב גרון ולהפחתת הגודש.להכנת תה שורש ליקריץ, פשוט תלול כפית שורש ליקריץ במים חמים למשך 10 דקות.

8.תה ירוק

תה ירוק הוא תרופה סינית פופולרית למגוון מחלות.הוא עמוס בנוגדי חמצון וידוע שהוא מגביר את מערכת החיסון, מפחית דלקת ומסייע בעיכול.להכנת כוס תה ירוק, פשוט תלול 1 כפית עלי תה ירוק במים חמים למשך 3-5 דקות.

הרפואה הסינית היא צורה עתיקה של שירותי בריאות שעוסקים במשך מאות שנים.8 הסעדים של סבתא אלה הם דרך נהדרת לנצל את כוח הריפוי של הרפואה הסינית במטבח שלך.מתה זנגביל לחלב כורכום, תרופות אלה הן דרך טבעית ויעילה לקידום בריאות ורווחה.

רפואה ותזונה סינית

הרפואה הסינית היא מערכת הוליסטית של שירותי בריאות המשמשת בסין במשך אלפי שנים.זה מבוסס על האמונה שהגוף הוא מערכת הוליסטית בה כל החלקים מחוברים ומתקשרים זה עם זה.הרפואה הסינית מדגישה את חשיבות התזונה והתזונה בשמירה על בריאות וטיפול במחלות.

מתרגלים ברפואה סינית מאמיניםהאוכל הזה הוא יותר מסתם קלוריות המספקות אנרגיה.על פי ההערכה, אוכלים בעלי תכונות אנרגטיות שיכולות לעזור להזין ולאזן את הגוף.אכילת המזונות הנכונים יכולה לעזור לווסת את רמות האנרגיה של הגוף ולקדם ריפוי.

8 הסעדים של סבתא מהמטבח כדי לעזור בהחלמה

השימוש במזון כרפואה הוא חלק חשוב ברפואה הסינית.להלן 8 סעדים של סבתא שיכולים לעזור לתמוך בתהליך הריפוי הטבעי של הגוף ולסייע בהחלמה.

1.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עשב ששימש ברפואה סינית במשך מאות שנים.על פי ההערכה, יש לו תכונות מחממות וממריצות שיכולות לעזור לתמוך בהחלמה.להכנת תה ג’ינג’ר, תלול 1 כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים רותחים למשך 5 דקות.תיהנו מהתה הזה שלוש פעמים ביום, או כרצונם.

2.תה ירוק

תה ירוק הוא משקה פופולרי בסין, והוא האמין כי הוא מועיל לבריאות.הוא עשיר בנוגדי חמצון ופוליפנולים, שיכולים לעזור לתמוך בתהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף.תיהנו מ -1-3 כוסות תה ירוק ביום.

3.מרק עצם

מרק עצם הוא נוזל מזין וטעים העשוי מעצמות וירקות מבעבעים.הוא עשיר בחלבון, מינרלים וחומרים מזינים אחרים שיכולים לעזור לתמוך בהחלמה.עצמות מבשלות במים למשך 24-48 שעות, ואז מסננות את המרק ותיהנו.

4.מרקים

מרקים המיוצרים עם ירקות טריים ועונתיים הם אוכל מזין ומנחם שיכול לעזור לתמוך בהחלמה.תיהנו ממגוון מרקים, כמו ירקות, פטריות ועוף.

5.אוכל מותסס

מזון מותסס, כמו קימצ’י, כרוב כבוש ומיסו, עשירים בחיידקים מועילים שיכולים לתמוך בבריאות המעיים.אכילת מזונות מותססים יכולה לעזור לקידום עיכול וספיגת תזונה.

6.אגוזים וזרעים

אגוזים וזרעים הם מקור נהדר לחלבון, שומנים בריאים וחומרים מזינים אחרים שיכולים לעזור לתמוך בהחלמה.תיהנו ממגוון אגוזים וזרעים, כמו שקדים, אגוזי מלך, זרעי חמניות וזרעי פשתן.

7.דבש

דבש הוא ממתיק טבעי ששימש ברפואה סינית במשך מאות שנים.על פי ההערכה, יש להן תכונות מרגיעות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור לתמוך בהחלמה.תיהנו מכפית דבש ביום, או כרצונם.

8.תה צמחים

תה צמחים יכול להיות דרך נהדרת לתמוך בהחלמה.בחר תה צמחי מרפא ששימשו במשך מאות שנים ברפואה סינית, כמו קמומיל, ג’ינג’ר, ליקריץ ותאריכים אדומים.תיהנו מ -1-3 כוסות תה צמחים ביום.

סיכום

הרפואה הסינית היא מערכת הוליסטית של שירותי בריאות המדגישה את חשיבות התזונה והתזונה בשמירה על בריאות וטיפול במחלות.הסעדים של סבתא מהמטבח יכולים לעזור לתמוך בתהליך הריפוי הטבעי של הגוף ולסייע בהחלמה.תרופות אלה כוללות תה ג’ינג’ר, תה ירוק, מרק עצם, מרקים, אוכלים מותססים, אגוזים וזרעים, דבש ותה צמחים.

שאלות נפוצות

מה תפקיד התזונה ברפואה הסינית?

תזונה ממלאת תפקיד חשוב ברפואה הסינית.על פי ההערכה, אוכלים בעלי תכונות אנרגטיות שיכולות לעזור להזין ולאזן את הגוף.אכילת המזונות הנכונים יכולה לעזור לווסת את רמות האנרגיה של הגוף ולקדם ריפוי.

מהן הסעדים של סבתא מהמטבח המשמש ברפואה הסינית?

כמה תרופות של סבתא מהמטבח המשמש ברפואה סינית כוללות תה ג’ינג’ר, תה ירוק, מרק עצם, מרקים, אוכל מותסס, אגוזים וזרעים, דבש ותה צמחים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן