דף הבית » תרופות סבתא » ריפוי טחורים – 13 תרופות ביתיות הזמינות בבית ועוזרות להתאוששות
daddadd ddddaddd  daadaddaddaa dddaadddaa dddeddaddaa d

ריפוי טחורים – 13 תרופות ביתיות הזמינות בבית ועוזרות להתאוששות

טחורים יכולים להיות מצב מאוד לא נוח ומביך.עם זאת, החדשות הטובות הן שיש הרבה תרופות ביתיות פשוטות שיכולות לעזור בתהליך הריפוי ולספק הקלה מכאב ואי נוחות.להלן 13 תרופות ביתיות בהן תוכלו להשתמש בכדי לסייע בניהול הסימפטומים שלכם ולהתחיל להתאוששות.

קבל הרבה פעילות גופנית

קבלת פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להפחית את הלחץ על הטחורים שלך, שיכולים לעזור להפחית את הסיכוי שלך לפתח אותם מלכתחילה.פעילות גופנית יכולה גם לעזור בשיפור זרימת הדם שלך, מה שיכול לעזור להפחית דלקת ואי נוחות.שואפים לקבל לפחות 30 דקות של פעילות גופנית מתונה בכל יום.

לשתות הרבה מים

שתיית הרבה מים חיונית לשמירה על לחות גופך ושטיפת רעלים.זה גם עוזר לשמור על מעיים רגילים ומונע עצירות, שיכולה לעזור להפחית את הסיכוי להשיג טחורים.מכוון לשתות 8 כוסות מים ביום.

לאכול תזונה בריאה

אכילת תזונה בריאה חשובה לשמירה על בריאות גופך ולהפחתת הסיכון להתפתחות טחורים.אכילת שפע של סיבים כמו פירות, ירקות ודגנים מלאים יכולה לעזור לשמור על מעי קבוע ולמנוע עצירות.אכילת מזונות עשירים במגנזיום, כמו בננות, יכולה גם לעזור להפחית את הסימפטומים שלך.

אמבטיות חמות

נקיטת אמבטיה חמה יכולה לעזור להפחית כאבים ודלקת הנגרמת על ידי טחורים.זה יכול גם לעזור להפחית נפיחות ולקדם ריפוי.שואפים לעשות אמבטיה חמה פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

החל קומפרסים קרים

החלת קומפרסים קרים על האזור יכולה לעזור להפחתת דלקת וכאב.כל שעליך לעשות הוא לעטוף קצת קרח במטלית נקייה ולהחיל אותו על האזור המושפע למשך 10 דקות בכל פעם.אתה יכול גם להשתמש בקומפרס קר אם האזור נפוח.

אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה להפחתת דלקת וכאבים הנגרמים על ידי טחורים.כל שעליך לעשות הוא לפתוח עלה אלוורה והחל אותו ישירות על האזור הפגוע.

לוז מכשפה

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שניתן להשתמש בו להפחתת נפיחות וכאב הנגרם על ידי טחורים.פשוט החל את מכשפה לוז על כדור כותנה והחל אותו על האזור המושפע.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי דלקתי טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית דלקת וכאבים הנגרמים על ידי טחורים.פשוט מרחו כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור המושפע.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא מעצבן טבעי שניתן להשתמש בו להפחתת נפיחות וכאב הנגרם על ידי טחורים.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ומרחי אותו על האזור הפגוע.

שמור על האזור נקי

שמירה על ניקיון האזור חשובה למניעת זיהום ולקידום ריפוי.נגב בעדינות עם מטלית רכה ומים חמים אחרי כל תנועת מעיים.הקפידו לייבש את האזור היטב לאחר מכן.

טיפ ייחודי ומועיל: הקפידו ללבוש תחתוני כותנה נושמים ובגדים רופפים כדי לשמור על הקירור של האזור ולהפחית את הגירוי.

לקחת תרופות ללא מרשם

ישנן מספר תרופות ללא מרשם שיכולים לעזור להפחית דלקת וכאבים הנגרמים על ידי טחורים.דוגמאות לכך כוללות איבופרופן, אצטמינופן ותוכניות.שאל את הרופא שלך איזה מתאים לך.

אכלו אוכלים עשירים יותר בפרוביוטיקה

מזונות עשירים בפרוביוטיקה כמו יוגורט, קפיר וכבוש יכולים לעזור לקידום עיכול בריא ולהפחתת הדלקת.אכילת יותר ממזונות אלה יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים שלך.

להקל על לחץ

מתח יכול להחמיר תסמיני טחורים, ולכן חשוב למצוא דרכים להפחתת לחץ בחייך.נסה למצוא פעילויות שעוזרות לך להירגע כמו יוגה, מדיטציה או הליכה.

תרופות צמחיות

ישנם מספר עשבי תיבול שניתן להשתמש בהם להפחתת דלקת וכאבים הנגרמים על ידי טחורים.הדוגמאות כוללות מטאטא ערמונים של סוס, ביוברי ומטף הקצב.שוחח עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תוספי צמחים.

חלק 2: תרופות ביתיות נוספות לריפוי טחורים

למרות ש 13 התרופות הביתיות שנדונו בחלקן1 במאמר זה יכול להיות יעיל ביותר בסיוע לריפוי טחורים, ישנם גם כמה תרופות נוספות שתרצה לקחת בחשבון.תרופות אלה זמינות בקלות וניתן להשתמש בהן בבטחה בבית כדי לעזור להפחית את חומרת המצב ולקדם ריפוי.

אלוורה ורה ומכשפה לוז

אלוורה וור ווז מכשפה הם שני תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לספק הקלה מהטחורים.ניתן ליישם אלוורה ישירות על האזור המושפע כדי לסייע בהפחתת דלקת וגירוד.ניתן ליישם גם לוז מכשפה ישירות על הטחורים כדי להפחית נפיחות ואי נוחות.שתי הסעדים הללו בטוחים ולא מעוררים, מה שהופך אותם לבחירה טובה עבור הסובלים מהטחורים.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בטחורים.ניתן להשתמש בו הן פנימית והן חיצונית.באופן פנימי ניתן לקחת חומץ תפוחים בצורה של כמוסות או לערבב במים ולצרוך.חיצונית, ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע כדי להפחית נפיחות ואי נוחות.חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לאופציה נהדרת עבור הסובלים מטחורים.

Psyllium Husk

קליפת פסיליום היא תוסף סיבים טבעי שניתן להשתמש בהם כדי לסייע בטיפול בטחורים.זה עובד על ידי ספיגת מים במעיים והגדלת עיקר הצואה, ובכך מקלה על המעבר.זה עוזר להפחית את המתח והלחץ על הטחורים, שיכולים לעזור להפחית נפיחות ואי נוחות.קליפת פסיליום היא תרופה בטוחה ולא מתערבת שניתן להשתמש בה כדי לסייע בטיפול בטחורים.

שאלות נפוצות

האם תרופות ביתיות אלה לריפוי טחורים בטוחים?

כן, הסעדים הביתיים שנדונו במאמר זה כולם בטוחים ולא מעוררים.עם זאת, חשוב להתייעץ עם הרופא או ספק שירותי הבריאות לפני שתשתמשו באחד מהתרופות הללו, מכיוון שהם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות או מצבים אחרים.

באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות אלה?

חשוב לעקוב אחר ההוראות לכל תרופה שכן הם עשויים להיות שונים.באופן כללי, עדיף להשתמש בתרופות אלה בתדירות גבוהה ככל שצריך כדי להשיג הקלה מהתסמינים.עם זאת, חשוב להתייעץ עם הרופא או ספק שירותי הבריאות כדי להבטיח כי משתמשים בתרופות בבטחה וביעילות.

13 הסעדים הביתיים שנדונו בחלק 1 והתרופות הביתיות הנוספות שנדונו בחלק 2 של מאמר זה יכולות להיות יעילות בסיוע לריפוי טחורים.חשוב להתייעץ עם הרופא או ספק שירותי הבריאות לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו כדי להבטיח שהם משתמשים בהם בבטחה וביעילות.עם שימוש נכון בסעדים ביתיים אלה, אתה יכול להפחית את חומרת מצבך ולקדם ריפוי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן