דף הבית » תרופות סבתא » רגל נפוחה – 8 התרופות של סבתא פופולריות בין כל הגילאים ויעילים

רגל נפוחה – 8 התרופות של סבתא פופולריות בין כל הגילאים ויעילים

רגליים נפוחות: 8 תרופות של סבתא להפחתת הדלקת

יש לך רגליים נפוחות?נפיחות בכפות הרגליים יכולה להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל זרימה לקויה, בעיות בכליות או פציעה.זה יכול להיות לא נוח ומביך, אבל סבתות משתמשות בתרופות טבעיות כדי להפחית דלקת ואי נוחות במשך מאות שנים.להלן 8 תרופות שאושרו על סבתא שעדיין פופולריות ויעילות כיום.

לנוח ולהעלות

התרופה הפשוטה והיעילה ביותר היא מנוחה.כשאתה נפוח, גופך זקוק להפסקה לתיקון ולהבריא.קח את הזמן לנוח את הרגליים ולהעלות אותן מעל ליבך.זה יעזור להפחית את הנפיחות ולשפר את זרימת הדם.

קומפרס קר

החלת דחיסה קרה או חבילת קרח על האזור הנפוח יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה.כדי ליצור קומפרס קר, עטפו כמה קוביות קרח במגבת, והמרחו אותו על האזור הפגוע במשך כרבע שעה בכל פעם.חזור על כמה פעמים ביום.

לְעַסוֹת

עיסוי בעדינות של האזור המושפע יכול לעזור להפחית את הנפיחות ולשפר את זרימת הדם.השתמש בתנועה סיבובית קלה כדי לעסות את האזור למשך מספר דקות.תמיד היה עדין ואל תעסו קשה מדי.

קומפרס חם

קומפרס חם יכול גם לעזור להפחית נפיחות ולספק הקלה מאי נוחות.כדי להכין דחיסה חמה, הרטבו מטלית עם מים חמים ומורחים אותו על האזור המושפע למשך כרבע שעה בכל פעם.חזור על כמה פעמים ביום.

שנה נעליים

לנעול נעליים הדוקות מדי יכול לגרום לנפיחות בכפות הרגליים.וודא שהנעליים שלך מתאימות כראוי ושאינך נועל את אותן הנעליים כל יום.שינוי נעליים באופן קבוע יכול לעזור להפחית דלקת ואי נוחות.

להשרות במלחי אפסום

השריית כפות הרגליים באמבטיה חמה של מלחי אפסום יכולה לעזור להפחית נפיחות ולהעניק הקלה מאי נוחות.הוסף 1 עד 2 כוסות של מלחי אפסום לאמבטיה חמה וספוג את כפות הרגליים למשך 15 עד 20 דקות.עשה זאת כמה פעמים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

לשתות הרבה מים

שתיית מים רבים יכולה לעזור להפחית נפיחות ושיפור זרימת הדם בכפות הרגליים.הקפידו לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום כדי לשמור על גופכם לחות היטב.

הימנע ממלח

מלח יכול להגביר את הדלקת והנפיחות.נסו להימנע ממזון ומשתקאות מלוחים ולהגביל את צריכת המזון המעובד שלכם.

טיפ ייחודי ומועיל:
נסה להעלות את הרגליים למשך 10 דקות אחרי יום ארוך של עמידה או הליכה.זה יעזור להפחית דלקת ולשפר את זרימת הדם.

הסעדים של סבתא לרגליים נפוחות

רגליים נפוחות יכולות להיות בעיה כואבת ולא נוחה, אך למרבה המזל יש כמה תרופות יעילות שסבתא עברה במשך דורות.להלן 8 טיפולים פופולריים ויעילים שיעזרו להפחית את הנפיחות ואי הנוחות של רגליים נפוחות:

1.Epsom Salt Soak

Soaks מלח Epsom הם אחת השיטות הפופולריות ביותר להקלה על רגליים נפוחות.פשוט ממיסים חצי כוס מלח אפסום באמבטיית מים חמים ומשרתים למשך 15-20 דקות.זה עוזר להפחית דלקת ונפיחות ויכול לספק הקלה על כפות רגליים כואבות וכואבות.

2.גרבי דחיסה

גרבי דחיסה הן תרופה פופולרית נוספת לרגליים נפוחות.גרביים אלה נועדו לספק לחץ עדין לכפות הרגליים והרגליים, שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולשיפור זרימת הדם.הם זמינים במגוון סגנונות וגדלים כך שתוכלו לבחור את האפשרות הטובה ביותר לצרכים שלכם.

3.עיסוי

עיסוי יכול להיות דרך נהדרת להפחית נפיחות ולשפר את זרימת הדם בכפות הרגליים.התחל באמצעות תנועות עדינות ומעגליות כדי לעסות את כפות הרגליים ולהגדיל בהדרגה את הלחץ.זה יכול לעזור להפחית נפיחות ולשפר את זרימת הדם, תוך מתן הקלה מהכאב ואי הנוחות של רגליים נפוחות.

4.גובה

הרמת הרגליים יכולה להיות דרך יעילה להפחתת הנפיחות.פשוט הניחו את כפות הרגליים על כרית או כרית ואפשרו לכוח המשיכה לבצע את עבודתה.זה עוזר להפחית נפיחות ומספק הקלה מאי נוחות.

5.חבילות קרח

חבילות קרח הן תרופה פופולרית נוספת לרגליים נפוחות.מניחים חבילת קרח או קומפרס קר על כפות הרגליים למשך 15-20 דקות, ואז הסר ואפשר לאזור להתחמם מספר דקות לפני שתחזור מחדש את חבילת הקרח.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מאי נוחות.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לנפיחות ודלקת.כל שעליך לעשות הוא לערבב כוס אחת של חומץ תפוחים עם שתי כוסות מים ומשרות את כפות הרגליים למשך 15-20 דקות.זה יכול לעזור להפחית נפיחות ולהעניק הקלה מאי הנוחות.

7.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית נפיחות ושיפור זרימת הדם.מערבבים כפית כורכום אחת עם כוס מים חמים ומשרתים את כפות הרגליים למשך 15-20 דקות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מאי הנוחות.

8.פעילות גופנית

פעילות גופנית יכולה להיות דרך יעילה להפחתת הנפיחות ולשיפור זרימת הדם.נסה כמה תרגילים קרדיווסקולריים קלים כמו הליכה או שחייה, או מתיחה עדינה או יוגה.זה יכול לעזור להפחית נפיחות ולהעניק הקלה מאי נוחות.

שאלות נפוצות

ש: איך אוכל לדעת אם הרגליים שלי נפוחות?

ת: ניתן לזהות רגליים נפוחות לפי גודלם וצורתן.אם נראה כי כפות הרגליים שלך גדולות יותר או נפוחות יותר מהרגיל, זה עשוי להיות סימן לנפיחות.

ש: מהם היתרונות של שימוש בתרופות טבעיות לרגליים נפוחות?

ת: תרופות טבעיות לרגליים נפוחות יכולות לספק הקלה מאי הנוחות ללא שימוש בתרופות או טיפולים אחרים.בדרך כלל הם גם חסכוניים יותר ויש להם פחות תופעות לוואי.

מסקנה

רגליים נפוחות יכולות להיות בעיה כואבת ולא נוחה, אך למרבה המזל יש כמה תרופות יעילות שסבתא עברה במשך דורות.החל מהספגים מלח אפסום ועד גרבי דחיסה ופעילות גופנית, ישנם מגוון טיפולים שיכולים לעזור להפחית נפיחות ולהעניק הקלה מאי נוחות.עם שימוש נכון בסעדים אלה, רגליים נפוחות יכולות להיות נחלת העבר. רגל נפוחה – 8 הסעדים של סבתא הפופולריים בין כל הגילאים ויעילים היא דרך נהדרת לקבל הקלה מבעיה לא נוחה זו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן