דף הבית » תרופות סבתא » רגליים נפוחות – 9 הסעדים של סבתא המועברים במשפחה וחשובים
daddcdddd dadaddddaa  ddadadddd dadc daddaad ddeddaddad

רגליים נפוחות – 9 הסעדים של סבתא המועברים במשפחה וחשובים

רגליים נפוחות יכולות להיות מטרד אמיתי.לא רק שהם גורמים לכאב ואי נוחות, הם יכולים גם להיות מביכים.אבל, שלל הסעדים של סבתא יכול לעזור להפחית נפיחות ולהקל על הכאב.להלן 9 טיפים שנבדקו בזמן שהועברו לאורך דורות שהוכחו כמסייעים להפחית נפיחות בכפות הרגליים.

1.הרם את כפות הרגליים

הרמת כפות הרגליים היא אחת הדרכים היעילות ביותר להפחתת הנפיחות.תרופה פשוטה זו מסייעת בשיפור זרימת הדם ולהפחתת הדלקת.וודא שרגליים שלך מוגבות מעל ליבך ושמור אותן שם לפחות 15 דקות בכל פעם.

2.לשתות הרבה מים

מים עוזרים לשטוף את הרעלים בגופך, שיכולים לעזור להפחית נפיחות.הקפידו לשתות שפע נוזלים לאורך כל היום ולהימנע ממשקאות ממותקים העלולים לגרום לדלקת.

3.טיפול בקרח

קרח יכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת בכפות הרגליים.כדי להשתמש בתרופה זו, עטפו כמה קוביות קרח במגבת או בד והניחו אותה על האזור הפגוע למשך 15 דקות.הקפידו להסיר את קוביות הקרח לאחר 15 דקות והמתנו מספר דקות לפני המריחה שוב.

4.לעסות את כפות הרגליים שלך

עיסוי כפות הרגליים שלך יכול לעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחית את הדלקת.לעסות בעדינות את כפות הרגליים למשך 10-15 דקות.אתה יכול גם להשתמש ברולר קצף או כדור טניס כדי לעסות את האזור.

5.ללבוש גרבי דחיסה

גרבי דחיסה עוזרות בשיפור זרימת הדם ובהפחתת הנפיחות.גרביים אלה זמינות בגדלים שונים ויש ללבוש אותם לפחות 8 שעות ביום.

6.תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית באופן קבוע יכולה לעזור להפחית נפיחות בכפות הרגליים.תרגילי השפעה נמוכים כמו הליכה, שחייה ורכיבה על אופניים נהדרים לשיפור זרימת הדם והפחתת הדלקת.

7.קח אמבטיה חמה

השריית כפות הרגליים באמבט חם יכולה לעזור להפחית את הנפיחות ולשפר את זרימת הדם.הוסף למים כמה טיפות של שמנים אתרים כמו לבנדר או אקליפטוס לקבלת אפקט מרגיע במיוחד.

8.הימנע מישיבה או עמידה במשך תקופות ארוכות

ישיבה או עמידה במשך תקופות ארוכות עלולה לגרום לנפיחות בכפות הרגליים.כדי להימנע מכך, הקפידו לקום ולהסתובב בתדירות גבוהה.

9.הוסף מלח אפסום לאמבטיה שלך

הוספת מלח אפסום למי האמבט שלך יכולה לעזור להפחית נפיחות ודלקת.כל שעליך לעשות הוא להוסיף שתי כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה ולהשריג את כפות הרגליים למשך 15 דקות.

טיפ:

נסה להימנע מנעול נעליים הדוקות.נעליים הדוקות יכולות להפחית את זרימת הדם ולגרום לנפיחות בכפות הרגליים.במקום זאת, בחרו נעליים שנוחות וספקו מספיק מקום לרגליך לנשום.

רגליים נפוחות – 9 הסעדים של סבתא

סבתות לעתים קרובות מעבירות סעדים למחלות נפוצות, וניתן לשמור על רגליים נפוחות במפרץ עם תשעת הטיפים הבאים.כפות רגליים נפוחות אינן נוחות ויכולות להיות קשורות למצבים רפואיים מסוימים, ולכן חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתנסה אף אחד מהתרופות הללו.

1.הרם את כפות הרגליים שלך

הרמת כפות הרגליים יכולה לעזור להפחית את הנפיחות הקשורה לרגליים נפוחות.כשאתה יושב, דאג לשמור על הרגליים למעלה ולתמוך.אם אתה צריך לשכב, נסה להציב כרית או שתיים מתחת לרגליים לתמיכה.

2.לשתות הרבה מים

שתיית מים רבים יכולה לעזור לגופך לשטוף את כל הרעלים שעלולים לגרום לרגליים להתנפח.הקפידו לשתות לפחות שמונה כוסות מים ביום כדי להבטיח שגופכם מיובש היטב.

3.תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית סדירה יכולה לעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחית את הנפיחות הקשורה לרגליים נפוחות.נסה להשיג לפחות 30 דקות של פעילות גופנית כל יום כדי לשמור על כפות הרגליים במצב טוב.

4.לנעול נעליים תומכות

לנעול נעליים המספקות תמיכה נאותה יכולה לעזור להפחית את המתח על כפות הרגליים.הקפד למצוא נעליים שמתאימות כראוי ומספקות מספיק ריפוד לרגליך.

5.משרים את כפות הרגליים במלח אפסום

השריית כפות הרגליים באמבט חם עם פחית מלח אפסוםעוזר להפחית דלקת ונפיחות.הקפד להשתמש בכמות המלח המתאימה לגודל האמבט שלך ולהשרות את כפות הרגליים למשך 15 דקות לפחות.

6.לעסות את כפות הרגליים שלך

עיסוי כפות הרגליים בעדינות יכול לעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחית את הנפיחות הקשורה לרגליים נפוחות.השתמש בשמן עיסוי או קרם כדי לעזור בשיפור זרימת הדם לרגליך.

7.הימנע ממלח ואלכוהול

מלח ואלכוהול יכולים לגרום לשמירת מים, מה שעלול להוביל לרגליים נפוחות.נסה להגביל את צריכת המשקאות המלוחים והאלכוהוליים שלך כדי לעזור להפחית את הנפיחות.

8.ללבוש גרבי דחיסה

גרבי דחיסה

יכולים לעזור להפחית נפיחות ושיפור זרימת הדם.הקפד למצוא זוג גרביים שמתאימים כראוי ומספקים תמיכה בזמן שאתה הולך או עומד.

9.קבל המון מנוחה

קבלת מנוחה רבה יכולה לעזור להפחית את הנפיחות הקשורה לרגליים נפוחות.דאג לקבל לפחות שמונה שעות שינה בכל לילה כדי לאפשר לגופך לרפא ולהתאושש.

מסקנה

רגליים נפוחות יכולות להיות לא נוחות ועשויות להיות קשורות למצבים רפואיים מסוימים.לפני שתנסה תרופות כלשהן, חשוב להתייעץ עם רופא.סבתות לעתים קרובות מעבירות תרופות למחלות נפוצות, ותשעת הטיפים שלמעלה יכולים לעזור להפחית את הנפיחות הקשורה לרגליים נפוחות.העלאת כפות הרגליים, שותה הרבה מים, פעילות גופנית באופן קבוע, נועלת נעליים תומכות, משרים את כפות הרגליים במלח אפסום, מעסה את כפות הרגליים, הימנעות ממלח ואלכוהול, ללבוש גרבי דחיסה וקבלת מנוחה רבה יכולים לעזור להפחית את הנפיחות הקשורה להתנפחותרגליים.

שאלות נפוצות

מהי הדרך הטובה ביותר להפחית את הנפיחות הקשורה לרגליים נפוחות?

הדרך הטובה ביותר להפחית את הנפיחות הקשורה לרגליים נפוחות היא לרומם את כפות הרגליים, לשתות הרבה מים, להתאמן באופן קבוע, לנעול נעליים תומכות, להשרות את כפות הרגליים במלח אפסום, לעסות את כפות הרגליים, להימנע ממלח ואלכוהול, ללבוש דחיסהגרביים וקבלו הרבה מנוחה.

האם רגליים נפוחות מצביעות על מצב רפואי?

כפות רגליים נפוחות יכולות להיות קשורות למצבים רפואיים מסוימים, ולכן חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתנסה תרופות כלשהן.נפיחות יכולה להיגרם גם על ידי גורמים אחרים, כמו מאמץ יתר, זרימת זרימה לקויה או פציעה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן