דף הבית » תרופות סבתא » רגליים אדומות – 23 תרופות של סבתא אמינות המסייעות בהחלמה
daddcdddd ddddeddaa  daadaddaddaa dadc daddaad ddeddaddaa d

רגליים אדומות – 23 תרופות של סבתא אמינות המסייעות בהחלמה

ריפוי רגליים אדומות עם הסעדים של סבתא

רגליים אדומות, המכונות גם אריתרומלגיה, הן מצב נדיר הגורם לעור להיות אדום, חם וכואב.זה נגרם על ידי מצב רפואי בסיסי כמו סוכרת, זאבת או טרשת נפוצה.למרות שאין תרופה למצב זה, ישנם כמה תרופות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים.להלן מבט על 23 הסעדים של סבתא אמינים שיכולים לעזור בתהליך ההחלמה.

H2: קומפרס חם וקור

ניתן להשתמש בקומפרסים חמים וקרים כדי להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לרגליים אדומות.התחל על ידי קומפרסים חמים וקרים כל כמה דקות.וודא שהמים אינם חמים מדי או קרים.החלת קומפרסים חמים או קרים למשך כ- 15-20 דקות יכולה לספק הקלה מאי הנוחות ולהפחית דלקת.

H2: אמבטיית מלח אפסום

אמבטיית מלח אפסום יכולה להיות יעילה להפחתת הדלקת הקשורה לרגליים אדומות.מוסיפים שתיים לשלוש כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה וספגו את כפות הרגליים במשך כרבע שעה.זה יעזור להפחית את הכאב והדלקת.

H3: טיפ ייחודי ומועיל

לאחר השריית כפות הרגליים באמבט המלח של אפסום, הקפידו לייבש ביסודיות את כפות הרגליים לפני שתפעילו קרם לחות כלשהו.זה יעזור להפחית את הסיכון לזיהום.

בנוסף למלח אפסום, תוכלו להוסיף גם שמנים אתרים כמו לבנדר, קמומיל או מנטה לאמבטיה.לשמנים אתריים אלה תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לרגליים אדומות.

סיכום

רגליים אדומות יכולות להיות מצב כואב ולא נוח, אך ישנם כמה תרופות של סבתא אמינות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים.קומפרסים חמים וקרים, אמבטיות מלח אפסום ושמנים אתרים הם רק חלק מהתרופות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לרגליים אדומות.בשימוש נכון, תרופות אלה יכולות לעזור לך להתאושש ממצב זה ולחזור לחיים הרגילים שלך.

חלק 2: תרופות סבתות נוספות לרגליים אדומות

כאמור בחלק 1, רגליים אדומות יכולות להיגרם ממגוון מצבים, החל מגירוי בעור קל ועד מצבים רפואיים חמורים יותר.למרבה המזל, ישנם מספר טיפולים נוספים שיכולים לעזור לספק הקלה וסיוע בהחלמה.להלן 23 תרופות סבתות אמינות שיכולות לעזור בכפות הרגליים האדומות:

1.שנה את הנעליים שלך

אם כפות הרגליים שלך אדומות בגלל זרימה לקויה או לנעול נעליים לא מתאימות, נסה להחליף את הנעליים שלך למשהו יותר נוח.לדוגמה, לנעול נעליים עם קופסת בוהן רחבה יכולה לעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחית את האדמומיות.

2.להשרות את כפות הרגליים שלך

השריית כפות הרגליים במים חמים יכולה לספק הקלה מאדמומיות ונפיחות בגלל דלקת.הוספת מלח אפסום או חומץ תפוחים למים יכולה לסייע עוד יותר בהתאוששות.

3.החל קרח

אם כפות הרגליים שלך אדומות בגלל פציעה או זיהום, יישום קרח יכול לעזור להפחית דלקת ונפיחות.חשוב למרוח רק קרח לפרקי זמן קצרים ולהימנע ממגע ישיר עם העור.

4.השתמש בקרם לחות

אם כפות הרגליים שלך אדומות בגלל עור יבש או סדוק, מריחת קרם לחות יכולה לעזור להרגיע ולהתייבש את העור.חפש קרם לחות המיועד לעור רגיש ונטול ניחוחות או מרכיבים מעצבנים אחרים.

5.קח אמבטיה מלח אפסום

נקיטת אמבטיה מלח של אפסום יכולה לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות בגלל דלקת.הקפד להשתמש בכמות קטנה של מלח אפסום ולדלל אותו במים חמים לפני השימוש.

6.החל מכשפות לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות עקב דלקת.פשוט החל כמות קטנה של לוז מכשפה על כדור כותנה והחל אותו ישירות על האזור המושפע.

7.ללבוש גרבי דחיסה או גרביים

אם כפות הרגליים שלך אדומות בגלל זרימה לקויה, לבישת גרבי דחיסה או גרביים יכולה לעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחית את האדמומיות.גרבי דחיסה וגרביים זמינים במגוון Sטיולים וגדלים וניתן למצוא אותם לרוב בתי המרקחת.

8.השתמש באלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.פשוט יש למרוח כמות קטנה של ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע כדי לעזור להרגיע ולהתייבש את העור.

9.נסה כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית אדמומיות ונפיחות עקב דלקת.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמות קטנה של אבקת כורכום עם מים ליצירת משחה ואז למרוח אותה ישירות על האזור הפגוע.

10.החל שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע ולהתייבש עור יבש או סדוק.פשוט מרחו כמות קטנה של שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע.

11.קח אמבטיה שיבולת שועל

אמבט שיבולת שועל יכול לעזור להפחית אדמומיות ודלקת בגלל מגוון מצבי עור.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כמה כוסות שיבולת שועל לאמבטיה חמה וספיגה למשך 15-20 דקות.

12.השתמש בשמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות עקב זיהום.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות שמן עץ התה עם מים ליצירת תמיסה ואז למרוח אותו ישירות על האזור הפגוע.

13.נסה שמן קיק

שמן קיק הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת כתוצאה מעור יבש או סדוק.פשוט מרחו כמות קטנה של שמן קיק ישירות על האזור המושפע.

14.החל שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות עקב דלקת.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כמה טיפות של שמן לבנדר לאמבטיה חמה וספיגה למשך 15-20 דקות.

15.השתמש בדבש

דבש הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות בגלל זיהום.פשוט החל כמות קטנה של דבש ישירות על האזור המושפע.

16.נסה קומפרי

Comfrey הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת בגלל מגוון עור

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן