דף הבית » תרופות סבתא » טרשת נפוצה – 14 התרופות של סבתא עוזרות להתאוששות ורגיעה
ddadadaa dadaddad  ddaadaddaddaa dadc daddaad dadddaddaa dcddaa

טרשת נפוצה – 14 התרופות של סבתא עוזרות להתאוששות ורגיעה

חיים עם טרשת נפוצה: 14 תרופות של סבתא כדי לעזור בהחלמה והרפיה

לחיות עם טרשת נפוצה (MS) יכולים להיות חוויה קשה ומוחצת.טרשת נפוצה היא מחלה נוירולוגית כרונית ומתקדמת הפוגעת במערכת העצבים המרכזית.זה יכול לגרום למגוון רחב של תסמינים, כולל עייפות, קושי בניידות, כאב, חולשת שרירים, בעיות ראייה וסוגיות קוגניטיביות.אמנם כרגע אין תרופה לטרשת נפוצה, אך קיימות מספר אפשרויות טיפול שונות העומדות לסייע בניהול המחלה והתסמינים שלה.

בנוסף לתרופות וטיפולים מסורתיים, אנשים רבים החיים עם טרשת נפוצה מצאו הקלה מהתסמינים שלהם על ידי פניית תרופות לבית ולשינויים באורח החיים.להלן 14 תרופות של סבתא שיכולות לעזור לך בהחלמה ורגיעה.

טכניקות הרפיה

טכניקות הרפיה יכולות להיות דרך נהדרת לנהל לחץ ולהפחית תסמינים של טרשת נפוצה.להלן מספר טיפים שיעזרו להתחיל אותך:

  • תרגול תרגילי נשימה עמוקים.זה יכול לעזור לך להרפות את גופך ונפשך ולהפחית את מתח השרירים.
  • נסה הרפיה של שרירים מתקדמת.זה כרוך בהפגנות והרגעת קבוצות שרירים שונות בגופך כדי לעזור להפחית את הלחץ והמתח.
  • האזן למוזיקה מרגיעה.האזנה למוזיקה מרגיעה יכולה לעזור להפחית לחץ וחרדה ויכולה להוות כלי מועיל להרפיה.
  • קח אמבטיה חמה.אמבטיה חמה יכולה להיות דרך נהדרת להירגע ולהפחית את מתח השרירים.
  • נסה יוגה או טאי צ’י.פרקטיקות אלה יכולות לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את האיזון והתיאום.
  • מדיטציה.מדיטציה יכולה לעזור להפחית את הלחץ, לשפר את המיקוד ולהגביר את המיינדפולנס.

דיאטה ותזונה

אכילת תזונה בריאה ומאוזנת יכולה להיות דרך נהדרת לשפר את הבריאות והבריאות הכללית שלך ולעזור בניהול תסמינים של טרשת נפוצה.להלן מספר טיפים שיעזרו לך להתחיל:

  • לאכול הרבה פירות וירקות.אכילת שפע של פירות וירקות יכולה לעזור להפחית דלקת ולספק ויטמינים ומינרלים חיוניים.
  • מגביל מזונות מעובדים וסוכרים.הגבלת מזונות מעובדים וסוכרים יכולה לסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את הבריאות הכללית והבריאות.
  • כוללים חומצות שומן אומגה 3 בתזונה.חומצות שומן אומגה 3 יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את התפקודים הנוירולוגיים.
  • לאכול הרבה סיבים.אכילת שפע של סיבים יכולה לעזור לשמור על בריא מערכת העיכול שלך ולהפחית דלקת.
  • שתו הרבה מים.שתיית מים רבים יכולה לעזור לשמור על גופך לחות ולשפר את הבריאות הכללית והבריאות.

טיפ ייחודי

נסה להוסיף כורכום לתזונה שלך.כורכום הוא חומר נוגד חמצון וחומר אנטי דלקתי חזק שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הבריאות הכללית והבריאות.

פעילות גופנית ותנועה

פעילות גופנית ותנועה קבועה יכולים להיות דרך נהדרת להפחית את הלחץ ולנהל את הסימפטומים של טרשת נפוצה.להלן מספר טיפים שיעזרו לך להתחיל:

  • קח הפסקות תכופות.לקיחת הפסקות תכופות לאורך היום יכולה לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את הבריאות והבריאות הכללית.
  • נסה פעילויות בעלות השפעה נמוכה.פעילויות בעלות השפעה נמוכה כמו הליכה, שחייה ויוגה יכולות להיות דרך נהדרת להזיז את גופכם מבלי להילחם אותו יתר על המידה.
  • האם טווח תרגילי תנועה.טווח תרגילי תנועה יכול לעזור בשיפור הגמישות ולהפחתת מתח השרירים.
  • נמתח באופן קבוע.מתיחות יכולות לעזור בשיפור הגמישות ולהפחתת מתח השרירים.
  • נסה אימוני כוח.אימוני כוח יכולים לעזור בשיפור חוזק השרירים ולהפחתת העייפות.
  • קבל הרבה מנוחה.קבלת מנוחה רבה יכולה להיות דרך נהדרת להפחית את העייפות ולשפר את הבריאות הכללית והבריאות.

על ידי שילוב של 14 הסעדים של סבתא אלה בחיי היומיום שלך, אתה יכול לעזור בניהול הסימפטומים שלך של טרשת נפוצה ולשפר את בריאותך ובריאותך הכללית.

הבנת טרשת נפוצה ותסמיניו

מוטרשת LTIPLE (MS) היא מחלה אוטואימונית הפוגעת במערכת העצבים המרכזית, וגורמת למגוון רחב של תסמינים.טרשת נפוצה מאופיינת בתקופות של הפוגה, בהן המחלה אינה פעילה וקיימים מעט תסמינים או לא קיימים, ותקופות של הישנות, בהן הסימפטומים מתלקחים שוב.תסמינים שכיחים של טרשת נפוצה כוללים עייפות, חולשה, בעיות ראייה, בעיות במעי ושלפוחית השתן, כאב, דיכאון וליקוי קוגניטיבי.

14 הסעדים של סבתא כדי לעזור להתאוששות והרפיה של טרשת נפוצה

1.פעילות גופנית

פעילות גופנית היא אחת הדרכים הטובות ביותר לניהול תסמינים של טרשת נפוצה.פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להפחית את העייפות, לשפר את חוזק ואיזון השרירים ולעזור בבריאות הנפש.התרגיל אירובי בינוני, כמו הליכה, אופניים ושחייה, הוכח כמועיל במיוחד.

2.דיאטה

חשוב לאכול תזונה מאוזנת כדי לשמור על בריאות גופך ולעזור לנהל תסמיני טרשת נפוצה.אכילת מגוון של פירות וירקות, דגנים מלאים וחלבונים רזים יכולה לעזור לספק את החומרים המזינים שגופך צריך.בנוסף, מחקרים מסוימים הציעו כי הגבלת שומנים רוויים והימנעות ממזון מעובד עשויה לעזור להפחית דלקת הקשורה לטרשת נפוצה.

3.טיפול בחום

הוכח כי טיפול בחום מועיל בהפחתת עייפות וקשיחות שרירים הקשורים לטרשת נפוצה.נקיטת אמבטיה חמה, שימוש בכרית חימום, או יישום דחיסה חמה על האזור הפגוע יכול לעזור להרפות שרירים ולקדם ריפוי.

4.טיפול קר

טיפול קר, כגון שימוש בחבילת קרח או אמבטיה קרה, יכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לטרשת נפוצה.זה יכול גם לעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחית את העייפות.

5.טיפול בעיסוי

טיפול בעיסוי יכול לעזור להפחית את מתח השרירים וכאב הקשורים לטרשת נפוצה.זה יכול גם לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את מצב הרוח.

6.דיקור סיני

דיקור סיני שימש לטיפול במגוון מצבים, כולל טרשת נפוצה.תרגול סיני עתיק זה כולל הכנסת מחטים דקים לנקודות ספציפיות בגוף כדי לעורר את זרימת האנרגיה ולקדם ריפוי.

7.יוגה

יוגה היא סוג של פעילות גופנית המשלבת תנוחות פיזיות עם תרגילי נשימה ומדיטציה.זה יכול לעזור להפחית את הלחץ, לשפר את האיזון והגמישות ולהגדיל את הכוח.

8.מדיטציה

מדיטציה היא תרגול של התמקדות ברגע הנוכחי והרגעת הנפש.זה יכול לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את בריאות הנפש הכללית.

9.ארומתרפיה

ארומתרפיה כוללת שימוש בשמנים אתרים לקידום ריפוי ורגיעה.שמנים אתרים מסוימים, כמו לבנדר, יכולים לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את השינה.

10.טאי צ’י

טאי צ’י הוא סוג של תרגיל המשלב תנועות איטיות ועדינות עם תרגילי נשימה ומדיטציה.זה יכול לעזור בשיפור האיזון והגמישות, להפחית את הלחץ ולהגדיל את הכוח.

11.תרופות צמחיות

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים, כולל טרשת נפוצה.יש צמחי מרפא, כמו גינקו בילובה וכורכום, הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות ועשויות לעזור להפחית את הסימפטומים של טרשת נפוצה.

12.הומאופתיה

הומאופתיה היא סוג של רפואה אלטרנטיבית המשתמשת בחומרים מדוללים לטיפול במגוון מצבים, כולל טרשת נפוצה.על פי ההערכה, תרופות הומיאופתיות מעוררות את היכולת הטבעית של הגוף לרפא ולהפחית את הסימפטומים.

13.תוספי ויטמין

תוספי ויטמין יכולים לעזור לספק לחומרים המזינים שגופך צריך לתפקד כראוי.חלק מהוויטמינים, כמו ויטמין D וחומצות שומן אומגה 3, עשויים לסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את התפקוד הקוגניטיבי.

14.קבוצות תמיכה

קבוצות תמיכה יכולות להיות דרך נהדרת להתחבר לאחרים שיש להם טרשת נפוצה ולשתף חוויות.שיחה עם אנשים שמבינים מה עוברים אתה יכול לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את הרווחה הרגשית.

סיכום

לחיות עם טרשת נפוצה יכולים להיות מאתגרים, אך ישנם מגוון של טיפולים וטיפולים שיכולים לעזור בניהול סימפטומים והרפיה.פעילות גופנית, דיאטה, חום וטיפול קר, עיסוי, דיקור סיני, יוגה, מדיטציה, ארומתרפיה, טאי צ’י, תרופות צמחיות, הומאופתיה, תוספי ויטמין וקבוצות תמיכה הם כולם אפשרויות טיפול פוטנציאליות.חשוב לדון בכל טיפולים שאתה שוקל עם הרופא שלך כדי להבטיח שהם בטוחים ומתאימים למצבך.

שאלות נפוצות

ש: מה הדרך הטובה ביותר לנהל

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן