דף הבית » תרופות סבתא » טרשת ליז’ן – 22 הסעדים של סבתא המועברים במשפחה והם פופולריים
ddadadaa dcdddf  ddadadddd dadc daddaad ddeddaddaddd ddeda

טרשת ליז’ן – 22 הסעדים של סבתא המועברים במשפחה והם פופולריים

לחיות עם טרשת חרז

טרשת חזזית היא מצב עור שאינו ידוע אך משפיע על אנשים רבים.זהו מצב כרוני הגורם לעור להיות דק ושברירי, וכתוצאה מכך גירוד, שריפה וכאב.זה נראה לרוב אצל נשים, ובמיוחד באלה שאחרי גיל המעבר, אך יכול להשפיע על כל אחד.אמנם אין תרופה לטרשת חרזות, אך ישנם טיפולים שיכולים לעזור בניהול הסימפטומים ולשפר את איכות החיים של אלה החיים איתה.

אמנם אין גישה אחת מתאימה לכל גודל לטיפול בטרשת חרזים, אך ישנם כמה תרופות שהועברו במשפחות ופופולריות בשימוש נכון.במאמר זה, נחקור 22 תרופות של סבתא שיכולות לעזור בניהול הסימפטומים של טרשת החזזית.

תרופות טבעיות לטרשת חזזית

כשמדובר בטרשת חזזית, תרופות טבעיות יכולות להיות דרך יעילה לנהל תסמינים.להלן 22 תרופות טבעיות שיכולות לעזור.

1.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להקל על גירוד, שריפה וכאב הקשורים לטרשת חזזית.זה יכול גם לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש באלוורה, פשוט החל את הג’ל ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15-20 דקות.

2.אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח Epsom הן דרך נהדרת לספק הקלה על הגירוד והדלקת הקשורים לטרשת חזזית.לשימוש, פשוט הוסיפו שתי כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה וספיגה למשך 15-20 דקות.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע ולהגן על העור.לשימוש, פשוט מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור הפגוע ועיסוי פנימה.

4.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגירוד הקשורים לטרשת חזזית.לשימוש, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים ומרחו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה.

5.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית את הגירוד והדלקת הקשורים לטרשת חזזית.לשימוש, מערבבים כפית כורכום אחת עם כף דבש ומורחים על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה.

6.אמבטיות שיבולת שועל

אמבטיות שיבולת שועל הן דרך נהדרת להרגיע ולהגן על העור מפני גירוד ודלקת הקשורים לטרשת חזזית.לשימוש, פשוט הוסיפו כוס שיבולת שועל לאמבטיה חמה וספיגה למשך 15-20 דקות.

7.שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע ולהגן על העור מפני גירוד ודלקת הקשורים לטרשת חזזית.לשימוש, פשוט מרחי שכבה דקה של שמן זית על האזור הפגוע ועיסוי פנימה.

8.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגרד הקשורים לטרשת חזזית.לשימוש, מערבבים חלק אחד לוז מכשפה עם שני חלקים מים ומרחים על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה.

9.תה ירוק

תה ירוק הוא נוגד חמצון רב עוצמה שיכול לעזור להפחית דלקת וגרד הקשורים לטרשת חזזית.לשימוש, פשוט תלול כפית אחת של עלי תה ירוק במים חמים למשך חמש דקות ומורחים את התה המקורר על האזור המושפע.

10.קמומיל

קמומיל הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית גירוד ודלקת הקשורים לטרשת חזזית.לשימוש, פשוט תלולות שתי כפיות קמומיל במים חמים למשך חמש דקות ומורחים את התה המקורר על האזור המושפע.

טיפ מועיל

לא משנה באיזה מהתרופות הללו תבחרו, הקפידו לדבר עם הרופא שלכם לפני שתשתמשם בהם כדי להבטיח שהם בטוחים עבורכם.

הסעדים של סבתא לטרשת חזה

טרשת חזזית היא מצב רפואי הגורם לעור להיות דק, רגיש ומרגיז בקלות.בעוד שטיפולים רפואיים זמינים, אנשים רבים עם טרשת חזזית פונים לבית מנוסה ואמיתיתרופות עברו מסבתותיהן.להלן 22 תרופות של סבתא פופולרית לטרשת חרזים שיכולה לספק הקלה מהתסמינים.

1.אלוורה

אלוורה הוא צמח רפואי פופולרי המשמש לטיפול במצבי עור רבים.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד והאי הנוחות הקשורים לטרשת חזזית.עדיף למרוח ג’ל אלוורה טרי ורה ישירות על האזור המושפע.

2.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגירוי בעור הקשורים לטרשת חזזית.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים ואי הנוחות.

3.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הגירוד והגירוי הקשורים לטרשת חזזית.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור הפגוע פעמיים ביום.

4.אמבט שיבולת שועל

נקיטת אמבטיה שיבולת שועל יכולה לעזור להרגיע את הגירוד והאי -נוחות הקשורים לטרשת חזזית.מלאו אמבטיה במים חמים והוסיפו כוס שיבולת שועל אחת.משרים באמבטיה למשך 10-15 דקות כדי לעזור להפחית גירוד וגירוי.

5.תה קמומיל

לתה קמומיל יש תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לטרשת חזזית.לשימוש, תלול שקית תה קמומילית בכוס מים חמים למשך מספר דקות.המתן שהתה יתקרר לפני שמריחה אותו על האזור המושפע.

הסעדים הנוספים של סבתא לטרשת חזזית

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי-פטרייתיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של טרשת החזזית.לשימוש, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם חלק אחד מים חמים.מרחו את התערובת על האזור הפגוע בכדור כותנה.

7.סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לעזור להרגיע את הגירוד והגירוי הקשורים לטרשת חזזית.לשימוש, מערבבים כף אחת של סודה לשתייה עם שתי כפות מים חמים.מרחו את התערובת על האזור הפגוע בכדור כותנה.

8.אמבטיה מלח אפסום

נקיטת אמבטיה מלח של אפסום יכולה לעזור להרגיע את הגירוד והאי נוחות הקשורים לטרשת חזזית.לשימוש, מלאו אמבטיה במים חמים והוסיפו שתי כוסות מלח אפסום.משרים באמבטיה למשך 10-15 דקות כדי לעזור להפחית גירוד וגירוי.

9.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הגירוד והגירוי הקשורים לטרשת חזזית.לשימוש, מערבבים שמן עץ תה חלק אחד עם חמישה חלקים מים חמים.מרחו את התערובת על האזור הפגוע בכדור כותנה.

10.שמן קלנדולה

לשמן קלנדולה תכונות אנטי-פטרייתיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של טרשת החזזית.לשימוש, החל שכבה דקה של שמן קלנדולה על האזור הפגוע פעמיים ביום.

עוד תרופות של סבתא לטרשת חזזית

11.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא שמן אתרי פופולרי עם תכונות נגד פטריות ומרגיעות.לשימוש, מערבבים שמן לבנדר חלק אחד עם חמישה חלקים מים חמים.מרחו את התערובת על האזור הפגוע בכדור כותנה.

12.דבש

לדבש יש תכונות נגד פטריות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של טרשת חזה.לשימוש, החל שכבה דקה של דבש על האזור המושפע פעמיים ביום.

13.כורכום

כורכום הוא תבלין עם תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות פטריות.לשימוש, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כף מים חמים.מרחו את התערובת על האזור הפגוע בכדור כותנה.

14.בזיל

לבזיל

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן