דף הבית » תרופות סבתא » קשקשים בשיער – 6 תרופות סבתות זולות ומוסמכות
dadadadaddd ddaddada  daadaddaddaa daddaaddaa dddcddaa ddedda

קשקשים בשיער – 6 תרופות סבתות זולות ומוסמכות

מה זה קשקשים?

קשקשים הוא מצב קרקפת נפוץ הנגרם כתוצאה מצמיחת יתר של תאי עור ושמרים.זה יכול לגרום לגרד, מתקלף ואדמומיות.זה בדרך כלל לא מזיק אך יכול להיות מעצבן ומביך.למרבה המזל, ישנם מספר סעדים שיכולים לעזור להפחית את תסמיני הקשקשים.להלן 6 תרופות סבתות זולות ומוסמכות לטיפול בקשקשים.

1.חומץ תפוחים

ניתן להשתמש בחומץ סיידר תפוחים כדי להפחית את הגירוד וההתקלפות הקשורים לקשקשים.ניתן ליישם תרופה זו ישירות על הקרקפת וניתן להשתמש בהן פעם או פעמיים בשבוע.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה לקשקשים, מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים בבקבוק ריסוס.ריסוס את התערובת על הקרקפת ומשאיר אותה דולקת למשך 15 דקות לפני השטיפה.

2.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להפחית את תסמיני הדאנדרף.זה יכול לשמש כטיפול בקרקפת על ידי ערבוב כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס או שמן זית.לעסות את התערובת לקרקפת ולהשאיר אותה למשך 15 דקות לפני שטיפתו.

טיפ ייחודי:

אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות שמן עץ התה לשמפו הרגיל שלך כדי לעזור להפחית את תסמיני הדאנדרף.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את הגירוד והקלף הקשורים לקשקשים.כדי להשתמש בשמן קוקוס כתרופה לקשקשים, עיסו כמה כפות שמן קוקוס לקרקפת והשאירו אותו במשך 15 דקות לפני שטיפתו.

4.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי שיכול לעזור להפחית את הגירוד והקלף הקשורים לקשקשים.כדי להשתמש בסודה לשתייה כתרופה לקשקשים, מערבבים כמה כפות סודה לשתייה עם כמה כפות מים ליצירת משחה.לעסות את העיסה בקרקפת ולהשאיר אותה במשך 15 דקות לפני שטיפתו.

5.אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את הגירוד והקלף הקשורים לקשקשים.כדי להשתמש באלוורה כתרופה לקשקשים, עיסו כמה כפיות של ג’ל אלוורה לקרקפת והשאירו אותו במשך 15 דקות לפני שטיפתו.

6.מיץ לימון

מיץ לימון הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להפחית את תסמיני הדאנדרף.כדי להשתמש במיץ לימון כתרופה לקשקשים, מערבבים חלקים שווים מיץ לימון ומים בבקבוק ריסוס.ריסוס את התערובת על הקרקפת ומשאיר אותה דולקת למשך 15 דקות לפני השטיפה.

6 הסעדים של סבתא זולים ומוסמכים אלה יכולים לעזור להפחית את תסמיני הדאנדרף.עם זאת, אם התסמינים נמשכים, חשוב להתייעץ עם רופא להמשך טיפול.

הסעדים של סבתא עבור קשקשים

דנדרוף הוא אחד מנושאי הקרקפת הנפוצים ביותר שעומדים בפני אנשים ברחבי העולם.זה נגרם על ידי מגוון גורמים, כמו עור יבש, צמיחת יתר של שמרים ותגובה דלקתית.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שהועברו מסבתותינו שיכולות לעזור להקל על תסמיני הדאנדרוף.להלן שישה מהתרופות היעילות והמחיר סביר ביותר.

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אחד התרופות הוותיקות והיעילות ביותר עבור קשקשים.זה עוזר להפחית את הדלקת והגירוד הקשור בקשקשים.כדי להשתמש בשמן קוקוס, פשוט לחמם אותו ולעסות אותו לקרקפת שלך.השאירו אותו לפחות 20 דקות לפני שטיפת השיער.זה יעזור להפחית את הסימפטומים של קשקשים ולהחזיר את הלחות לקרקפת שלך.

2.אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקתי טבעי ונוגד פטרייתי שיכול לסייע בהפחתת תסמיני הקשקשים.זה יכול לעזור להפחית גירוד, מתקלף וגירוי.כדי להשתמש באלוורה, פשוט החל אותו ישירות על הקרקפת שלך ותן לו לשבת לפחות 30 דקות.יש לשטוף את זה במים פושרים ולחזור על התהליך הזה לפחות פעם בשבוע.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא נוגד פטרייתי טבעי ואנטי-אינפלמהטורי שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של קשקשים.כדי להשתמש בחומץ סיידר תפוחים, ערבבו חומץ חלק אחד על מים ארבעה חלקים ומורחים אותו ישירות על קרקפתכם.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ואז שטפו במים פושרים.ניתן לעשות זאת עד שלוש פעמים בשבוע.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטרייתי טבעי ואנטיספטי שיכול לעזור להפחית את תסמיני הדאנדרף.כדי להשתמש בשמן עץ התה, מערבבים כמה טיפות עם שמן נשא כמו קוקוס או שמן חוחובה ומורחים אותו ישירות על הקרקפת.השאירו אותו לפחות 30 דקות ואז שטפו אותו במים פושרים.ניתן לעשות זאת עד שלוש פעמים בשבוע.

5.מיץ לימון

מיץ לימון הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את תסמיני הדאנדרף.כדי להשתמש במיץ לימון, פשוט מערבבים מיץ לימון חלק אחד עם ארבעה חלקים מים ומרחים אותו ישירות על הקרקפת שלך.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ואז שטפו אותו במים פושרים.ניתן לעשות זאת עד שלוש פעמים בשבוע.

6.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של קשקשים.כדי להשתמש בסודה לשתייה, מערבבים חלק אחד סודה לשתייה עם ארבעה חלקים מים ומרחים אותה ישירות על קרקפתך.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ואז שטפו אותו במים פושרים.ניתן לעשות זאת עד שלוש פעמים בשבוע.

סיכום

קשקשים הוא נושא קרקפת נפוץ שניתן לטפל בו במגוון תרופות טבעיות.סבתות העבירו כמה מהתרופות היעילות והמחולקות ביותר, כמו שמן קוקוס, אלוורה, חומץ תפוחים, שמן עץ התה, מיץ לימון וסודה לשתייה.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של קשקשים, כמו גירוד, מתקלף וגירוי.חשוב לעקוב אחר ההוראות של כל תרופה ולדבר עם רופא אם התסמינים נמשכים.

שאלות נפוצות

מה התרופה הטובה ביותר עבור קשקשים?

התרופה הטובה ביותר עבור קשקשים תהיה תלויה באדם, אך חלק מהתרופות היעילות והמחיר סביר ביותר הן שמן קוקוס, אלוורה, חומץ תפוחים, שמן עץ התה, מיץ לימון וסודה לשתייה.

באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות אלה?

עליך להשתמש בתרופות אלה עד שלוש פעמים בשבוע, אך חשוב לעקוב אחר ההוראות לכל תרופה ולדבר עם רופא אם התסמינים נמשכים.יתר על כן, חשוב לזכור כי קשקשים הוא סוגיית קרקפת נפוצה וסעדים אלה עשויים שלא לעבוד עבור כולם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן