דף הבית » תרופות סבתא » קשקשים בראש – 10 תרופות של סבתא הזמינות בבית לטיפול יעיל
dadadadaddd ddadda  daadaddaddaa dadc daddaad dddeddaddaa dd

קשקשים בראש – 10 תרופות של סבתא הזמינות בבית לטיפול יעיל

קשקשים: 10 תרופות של סבתא זמינות בבית לטיפול יעיל

קשקשים הוא מצב קרקפת נפוץ בו נוצרים פתיתים לבנים או אפרפרים של עור מת על הקרקפת ויכולים להיות גלויים על השיער והבגדים.זה יכול להיגרם על ידי מספר גורמים, כולל עור יבש, דרמטיטיס סבורי, אקזמה, פסוריאזיס או רגישות למוצרי שיער מסוימים.אמנם זה לא מצב רפואי חמור, אך זה יכול להיות מביך ולא נוח.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בקשקשים.

מה גורם לקשקשים?

קשקשים יכולים להיגרם על ידי מספר גורמים, כמו עור יבש, דרמטיטיס סבורי, אקזמה, פסוריאזיס או רגישות למוצרי שיער מסוימים.אמנם קשקשים אינו מדבק, אך חשוב לציין כי ניתן להעביר אותו מאדם לאדם באמצעות קשר עם בגדים, כובעים, מסרקים ופריטים אחרים.

10 הסעדים של סבתא לטיפול בקשקשים

1. חומץ תפוחים: מערבבים חומץ תפוחים חלקי עם מים עם מים אחד בבקבוק ריסוס ומרחים אותו על קרקפתך.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שוטפים במים חמים.עשו זאת פעם בשבוע כדי להפחית את הקשקשים.

2. מיץ לימון: לעסות את מיץ לימון אחד לקרקפתך ולהשאיר אותו דולק למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.זה עוזר להפחית את השמנים בקרקפת שלך שיכול להוביל לקשקשים.

3. שמן קוקוס: עיסוי שמן קוקוס לקרקפת שלך והשאיר אותו דולק למשך 20 דקות לפני שטיפתו במים חמים.חזור על תהליך זה שלוש פעמים בשבוע כדי להפחית את קשקשת.

4. סודה לשתייה: מערבבים שתי כפות סודה לשתייה עם כוס רבע של מים חמים ועסה אותה לקרקפת שלך.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

5. אלוורה ורה: עיסוי ג’ל אלוורה לקרקפת שלך והשאיר אותו דולק למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.חזור על תהליך זה פעמיים או שלוש בשבוע כדי להפחית את קשקשים.

6. זרעי חילבה: משרים כף אחת של זרעי חילבה במים בן לילה, ואז טוחנים את התערובת למשחה.מרחי את העיסה על קרקפתך והשאיר אותה דולקת למשך 30 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

7. יוגורט: עיסוי יוגורט רגיל לקרקפת שלך ולהשאיר אותו דולק למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.חזור על תהליך זה פעמיים או שלוש בשבוע כדי להפחית את קשקשים.

8. אספירין: ממיסים שני אספירינים בכוס רבע של מים חמים, ואז מעסה את התערובת לקרקפת שלך.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

9. חלמון ביצה: מקציפים חלמון ביצה אחת ועסה אותה לקרקפת שלך.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.חזור על תהליך זה פעמיים או שלוש בשבוע כדי להפחית את קשקשים.

10. שמן עץ התה: מערבבים שמן עץ תה אחד עם חלקה עם מים אחד בבקבוק ריסוס ומרחים אותו על קרקפתך.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.עשו זאת פעם בשבוע כדי להפחית את הקשקשים.

טיפ מועיל

בעת שימוש באחד מהתרופות הביתיות הללו עבור קשקשים, הקפידו לשטוף היטב את שיערך במים חמים לאחר כל יישום.זה יעזור להבטיח כי התרופה נקלטת כראוי וכי כל שאריות מוסרות.

על ידי שימוש בעשרת הסעדים של סבתא הזמינים בבית, תוכלו להפחית ביעילות קשקשים וליהנות מקרקפת בריאה.עם זאת, אם הקשקשים נמשכים, עדיף להתייעץ עם רופא לאבחון וטיפול נאותים.
מאמר זה מספק סקירה מקיפה של קשקשים, כולל מה זה ומה שגורם לו, כמו גם 10 סעדים של סבתא הזמינים בבית לטיפול יעיל.אנו מספקים סיכום הסעדים, כולל המרכיבים הדרושים וההוראות כיצד להשתמש בהם.אנו מספקים גם קטע שאלות נפוצות כדי להתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות הקשורות לקשקשים.לבסוף, אנו מספקים קישור להגדרת הוויקיפדיה של קשקשים להמשך קריאה.

מה זה קשקשים?

קשקשים הוא מצב קרקפת נפוץ הפוגע באנשים רבים.זה מאופיין על ידיפתיתי עור המופיעים על הקרקפת, כמו גם קרקפת מגרדת ומעורפלת.קשקשים נגרמים על ידי מגוון גורמים, כולל עור יבש, עור שמנוני, פטריה דמוית שמרים ומצבי עור מסוימים.

הסעדים של סבתא לטיפול בקשקשים

ניתן לטפל בקשקשים במגוון תרופות ביתיות.להלן 10 תרופות של סבתא הזמינות בבית לטיפול יעיל עבור קשקשים:

1.מיץ לימון ושמן קוקוס

מערבבים חלקים שווים מיץ לימון ושמן קוקוס ומורחים על הקרקפת.השאירו את התערובת למשך 30 דקות ואז שטפו במים חמים.

2.אלוורה

החל ג’ל אלוורה על הקרקפת והשאיר אותו למשך 30 דקות.שטפו במים פושרים.

3.חומץ תפוחים

מערבבים חלקים שווים חומץ תפוחים ומים ומורחים על הקרקפת.השאירו את התערובת למשך 30 דקות ואז שטפו במים חמים.

4.סודה לשתייה

הכינו משחה של סודה ומים לשתייה והפעלו על הקרקפת.השאירו את התערובת למשך 30 דקות ואז שטפו במים חמים.

5.יוגורט

מרחי יוגורט רגיל על הקרקפת והשאיר אותו למשך 30 דקות.שטפו במים פושרים.

6.אספירין

מערבבים אספירין אחד או שניים עם מים חמים ומורחים על הקרקפת.השאירו את התערובת למשך 30 דקות ואז שטפו במים חמים.

7.שמן עץ התה

מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא כמו שמן קוקוס ומורחים על הקרקפת.השאירו את התערובת למשך 30 דקות ואז שטפו במים חמים.

8.זרעי חילבה

משרים קומץ זרעי חילבה בין לילה וטוחנים לעיסה.החל את העיסה על הקרקפת והשאיר אותה למשך 30 דקות.שטפו במים פושרים.

9.עלים נאים

מרתיחים קומץ עלים נאים במים למשך 10 דקות.מסננים את העלים ומורחים את הנוזל על הקרקפת.השאירו אותו למשך 30 דקות ואז שטפו במים חמים.

10.שום

מועכים כמה שיני שום לעיסה ומורחים על הקרקפת.השאירו את התערובת למשך 30 דקות ואז שטפו במים חמים.

שאלות נפוצות (שאלות נפוצות)

  • באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות אלה?
  • האם התרופות הללו יירו את קשקשת?
  • האם תרופות אלה בטוחות לקרקפת שלי?

הדרך הטובה ביותר להשתמש בתרופות אלה היא להשתמש בהם פעם או פעמיים בשבוע.אמנם תרופות אלה עשויות לעזור להפחית את תסמיני הדאנדרף, אך חשוב לזכור שהם אינם תרופה לכל.סעדים אלה בטוחים בדרך כלל עבור מרבית סוגי הקרקפת, אך חשוב לבצע בדיקת תיקון לפני השימוש בהם כדי לוודא שהם לא יגרמו לגירוי.

קשקשים הוא מצב קרקפת נפוץ שניתן לטפל ביעילות באמצעות מגוון תרופות ביתיות.הסעדים של סבתא, כמו מיץ לימון ושמן קוקוס, אלוורה, חומץ תפוחים, סודה לשתייה, יוגורט, אספירין, שמן עץ התה, זרעי חילבה, עלי נם ושום, הם כולם טיפולים יעילים לקשקשים.בשימוש נכון, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את תסמיני הדאנדרף ולשמור על בריאות הקרקפת.למידע נוסף, אנא בקר בהגדרה של Wikipedia של Dandruff . </P

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן