דף הבית » תרופות סבתא » קר – 17 תרופות של סבתא לטיפול והרפיה מהירות
dada  daadaddaddaa dadc daddaad dcdddaddc dddadadd dedddad

קר – 17 תרופות של סבתא לטיפול והרפיה מהירות

קר – 17 תרופות של סבתא לטיפול והרפיה מהירות

זה לא סוד שלסבתותינו הייתה התרופה המושלמת כמעט לכל מחלה.בין אם זה היה כאב בטן, או אפילו כאב גרון, נראה שהסבתות שלנו היו בעלות התרופה המושלמת.להלן כמה מהסעדים הטובים ביותר של סבתא הקרה -17 לטיפול והרפיה מהירים.

תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה נהדרת להצטננות.פשוט מרתיחים מעט מים, מוסיפים כמה פרוסות ג’ינג’ר, ונותנים לתה תלול למשך כעשר דקות.לא רק שזו דרך נהדרת להרגיע את כאב הגרון, אלא שהיא גם עוזרת להפחית דלקת ולהגביר את מערכת החיסון.אתה יכול גם להוסיף כפית דבש לתוספת מתיקות וכדי לעזור בהקלה בגרון.

כורכום

כורכום הוא עוד תרופה נהדרת להצטננות.ידוע שהוא מסייע בהפחתת הדלקת ולהילחם בכל חיידקים שעלולים לגרום לקור.מערבבים כפית כורכום עם כוס מים חמים ושותים אותם פעמיים ביום.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות דבש לתוספת מתיקות וכדי לעזור בהקלה בגרון.

טיפ ייחודי:

אם אין לך כורכום בהישג יד, אתה יכול גם להשתמש באבקת ג’ינג’ר.פשוט מערבבים כפית אבקת ג’ינג’ר עם כוס מים חמים ושותים פעמיים ביום.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא אחת הדרכים הטובות ביותר להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את העומס.פשוט מרתיחים מעט מים ושופכים אותם לקערה.מכסים את הראש במגבת ונשענים מעל הקערה.שאפו את הקיטור למשך 10-15 דקות ועליכם להתחיל להרגיש הקלה.

דבש ומיץ לימון

דבש ומיץ לימון הם דרך נהדרת להרגיע את כאב הגרון ולהפחית דלקת.פשוט מערבבים כפית דבש עם כפית מיץ לימון ושותים אותו פעמיים ביום.תערובת זו מסייעת בציפוי הגרון ולהפחתת כל דלקת.

גרגר מי מלח

גרגרי מי מלח הם אחד התרופות העתיקות ביותר לכאבי גרון.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח עם כוס מים חמים ולגרוס אותו למשך 10-15 שניות.זה עוזר להפחתת דלקת וגם עוזר לפנות כל חיידקים שעלולים לגרום לכאבי הגרון.

אלה רק כמה מהתרופות הרבות של סבתא הקרה -17 לטיפול והרפיה מהירות.לסבתות שלנו הייתה התרופה המושלמת כמעט לכל מחלה, והתרופות הללו עדיין יעילות כיום.אז בפעם הבאה שאתה מרגיש מתחת למזג האוויר, נסה את אחד הסעדים האלה ובדוק אם זה עוזר.

תרופות צמחיות לקור – 17

סבתות משתמשות בתרופות צמחיות במשך דורות לטיפול בהצטננות.תרופות אלה זמינות בקלות וניתן להשתמש בהן לטיפול ולהירגע במהירות כאשר סובלים מהצטננות.כמה מהתרופות הצמחייות הפופולריות ביותר כוללות:

אקליפטוס

אקליפטוס ידוע בתכונותיו הרפואיות, וניתן להשתמש בו לטיפול בהצטננות.הוא שימש במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת דלקת, גודש וגרונות כאב.ניתן להשתמש בעלים של עץ האקליפטוס להכנת תה שיכול לעזור להרגיע את הגרון.זה יכול לשמש גם בשאיפת קיטור כדי לסייע בפינוי מעברי האף ולהפחית את העומס.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד תרופה צמחית פופולרית להצטננות.זה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית את חומרת הצטננות.ניתן להשתמש בו במגוון דרכים, כולל כתה או נלקח בצורה קפסולה.זנגביל יכול לשמש גם לייצור מרק מרגיע שיכול לעזור להקל על העומס ולהרגיע את הגרון.

דבש

דבש הוא תרופה טבעית ששימשה במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיע גרון כואב ולהפחית דלקת.ניתן לקחת אותו במגוון צורות, כולל כתה, במשקה חם, או להחיל על הגרון כעסק.ידוע גם שהוא מסייע בהפחתת חומרת הצטננות.

שום

שום הוא עוד תרופה צמחית פופולרית להצטננות.זה ידוע בתכונותיו האנטי -ויראליות וניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת חומרת הצטננות.ניתן לקחת אותו במגוון צורות, כולל כתה, במשקה חם, או מיושם על הגרון כעסק.

תרופות אחרות לקור – 17

בנוסף לתרופות צמחי מרפא, ישנם מספר תרופות אחרות שניתן להשתמש בהן כדי לטפל ולהירגע במהירות בעת סובל מהצטננות.אלו כוללים:

מנוחה

חשוב למנוחה חשובה כשסובלים מהצטננות.חשוב לנוח ככל האפשר כדי לעזור לגוף להילחם בזיהום ולהפחית את חומרת הקור.

הידרציה

הישארות לחות חשובה גם בעת סובלים מהצטננות.שתיית שפע נוזלים יכולה לעזור להפחית את חומרת הקור ולעזור לגוף להילחם בזיהום.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה פופולרית נוספת להצטננות.זה יכול לעזור להפחית את העומס ולהרגיע את כאב הגרון.זה יכול להיעשות בעזרת ספינת קיטור או על ידי הנחת מגבת רטובה מעל הראש ונשימה בקיטור.

שמנים אתרים

ניתן להשתמש בשמנים אתרים כדי לסייע בהפחתת העומס ולהרגיע את כאב הגרון.שמנים אתריים פופולריים להצטננות כוללים אקליפטוס, מנטה ולבנדר.ניתן להשתמש בהם במפזר או ליישום אקטואלית.

שאלות נפוצות

האם תרופות צמחיות יעילות לטיפול בהצטננות?

כן, תרופות צמחיות יכולות להיות יעילות לטיפול בהצטננות.עשבי תיבול רבים הם בעלי תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את חומרת הצטננות.

האם אוכל להשתמש בשמנים אתרים כדי לטפל בקור?

כן, ניתן להשתמש בשמנים אתרים כדי לעזור להפחית את העומס ולהרגיע את כאב הגרון.שמנים אתריים פופולריים להצטננות כוללים אקליפטוס, מנטה ולבנדר.

לסיכום, ישנם תרופות רבות בהן סבתות משתמשות במשך דורות כדי לעזור להתייחס ולהירגע בעת סובלים מהצטננות.תרופות צמחיות כמו אקליפטוס, ג’ינג’ר, דבש ושום יכולות לעזור להפחית את חומרת הצטננות.בנוסף, ניתן להשתמש בתרופות אחרות כמו מנוחה, הידרציה, שאיפת קיטור ושמנים אתרים כדי לסייע בהפחתת חומרת הצטננות.תרופות אלה יכולות לעזור לטפל ולהירגע במהירות כשסובלים מהצטננות. קר – 17 הוא מחלה נפוצה ועדיף להתייחס אליו במהירות ובעזרת התרופות של הסבתאו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן