דף הבית » תרופות סבתא » קר של תינוק – 10 תרופות סבתות מסורתיות ומיוחדות
dada dadc daaddadda  daadaddaddaa daddaaddaa dedaddadaadddaa dded

קר של תינוק – 10 תרופות סבתות מסורתיות ומיוחדות

הצטננות בתינוקות
הצטננות הנפוצה היא זיהום נגיפי מדבק ביותר בדרכי הנשימה העליונות, שידוע כי הם משפיעים על כל קבוצות הגיל.זה נפוץ ביותר בחודשי החורף ויכול להיגרם על ידי מגוון נגיפים שונים.תינוקות וילדים קטנים מועדים במיוחד לסבל מהצטננות המשותפת בגלל מערכות החיסון הלא בוגרות שלהם.

תסמינים של קור התינוק
כאשר לתינוק הצטננות, חשוב לראות סימנים ותסמינים.תסמינים שכיחים של הצטננות אצל תינוקות כוללים:

• אף נזלת או מחניק
• שיעול
• חום
• עצבנות
• תיאבון נמוך
• עיטוש
• קושי לישון

אם התינוק שלך חווה אחד מהתסמינים הללו, חשוב להתייעץ עם הרופא שלך כדי לקבוע את דרך הפעולה הטובה ביותר.

H2: תרופות מסורתיות
ישנם מגוון של תרופות מסורתיות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להקל על הסימפטומים של קור התינוק.סעדים אלה הועברו מדור לדור, ונחשבים כי הם מספקים הקלה למחלות התינוק.

• קיטור: סביבה חמה ומאודה יכולה לעזור לשחרר את הריר ולהקל על העומס.ניתן להשיג זאת על ידי הפעלת מקלחת חמה או שימוש בכוכב אדים בחדר התינוק שלך.

• טיפות מלח: טיפות מלח הן דרך טבעית לעזור לפנות גודש.פשוט הניחו כמה טיפות באף של תינוקכם ואפשרו להן לספוג.

• דבש: דבש שימש במשך מאות שנים כתרופה יעילה לשיעול וגרון כואב.ניתן להוסיף אותו לכוס תה חמה או פשוט לתת ישירות לתינוק שלך.

• שום: לשום תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.ניתן להוסיף אותו למזון או לקחת אותו כתוסף.

• מרק עוף: מרק עוף הוא תרופה קלאסית להצטננות.ההערכה היא שמסייעת להקל על העומס ולהרגיע את כאב הגרון.

H2: הסעדים של סבתא מיוחדת
לסבתות יש שפע של ידע בכל מה שקשור לטיפול בהצטננות אצל תינוקות.להלן כמה תרופות מיוחדות שהועברו מסבתות לאורך השנים:

• דחיסה חמה: ניתן להשתמש בדחיסה חמה להפחתת נפיחות ודלקת במעברי האף.כל שעליך לעשות הוא לספוג מטלית במים חמים ומרחי אותו על פני התינוק.

• בצל: לבצל יש תכונות אנטי-חיטוי טבעיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של הצטננות.מניחים כמה חתיכות בצל קצוץ בסיר מים רותחים ומאפשרים לאדים למלא את החדר.

• חומץ: חומץ משמש זה מכבר כתרופה להצטננות.מערבבים כף חומץ עם כוס מים חמים ונותנים לתינוק שלך לשתות.

• ג’ינג’ר: לג’ינג’ר יש תכונות אנטי-ויראליות ואנטי-דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הצטננות.זה יכול להיות ספוג במים חמים להכנת תה, או להוסיף אותו לאוכל.

• שמן חרדל: שמן חרדל שימש במשך מאות שנים כתרופה להצטננות ושיעול.לעסות כמה טיפות על החזה, הגב והרגליים להקלה.

• כורכום: לכורכום יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הצטננות.ניתן להוסיף אותו למזון או לקחת אותו כתוסף.

H3: טיפ מועיל
חשוב להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתתן תרופות לתינוקך.ייתכן שסעדים מסוימים אינם מתאימים לתינוקות ועלולים לגרום נזק.

לסיכום, הצטננות הנפוצה אצל תינוקות יכולה להיות מחלה קשה להתמודד איתה.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות של סבתא מסורתית ומיוחדת שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים ולספק הקלה.זכור להתייעץ תמיד עם הרופא שלך לפני שתעביר תרופות לתינוקך.

חלק 2: תרופות של סבתא מיוחדת לקור של תינוק

סבתות הן לרוב המקור המועבר לייעוץ רפואי ולתרופות לקור של התינוק.להלן 10 תרופות של סבתא מסורתית ומיוחדת שהועברו לאורך דורות.

1.סירופ שום

ל

שום יש הרבה תכונות רפואיות, כך שלא מפתיע שהוא משמש לעתים קרובות כתרופה לקור של התינוק.להכין את הסירופ,מועכים כמה שיני שום ומערבבים אותו עם קצת דבש.תן לתינוק כמה כפיות מהתערובת לאורך כל היום.זה עשוי לעזור להפחית את חומרת הקור.

2.שפשוף חזה

אחד הסעדים הפופולריים ביותר של סבתא לקור של תינוק הוא שפשוף בחזה.הכינו משחה של חלקים שווים שמן זית, שעוות דבורים ושמן אקליפטוס.שפשף אותו על חזהו של התינוק ובחזרה כדי לעזור להקל על העומס.

3.מרק עוף

מרק עוף

הוא אחד התרופות הוותיקות והפופולריות ביותר לקור של התינוק.זה מלא בוויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור להגביר את מערכת החיסון של התינוק.הקפד להשתמש במרק נותר נמוך והימנע מהוספת מלח נוסף.

4.Steam

Steam יכול לעזור לשחרר את העומס ולהקל על התינוק לנשום.מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות שמן אקליפטוס.הניחו מגבת מעל ראש התינוק והקערה ליצירת אוהל.תן לתינוק לנשום את הקיטור כמה דקות.

5.דבש ומיץ לימון

דבש ומיץ לימון הם שניהם תרופות טבעיות לקור של התינוק.מערבבים חלקים שווים של כל אחד מהם ונותנים לתינוק כמה כפיות מהתערובת לאורך כל היום.זה עשוי לעזור להפחית את חומרת הקור.

6.טיפות מלח

טיפות מלח יכולות לעזור לשחרר את העומס ולהקל על התינוק לנשום.הניחו כמה טיפות בכל נחיריים ואז יונקו את הריר בעזרת שואף לאף.יש לעשות זאת מספר פעמים ביום.

7.אמבטיה חמה

אמבטיה חמה יכולה לעזור להרגיע את התינוק ולהפחית את חומרת הקור.וודאו שהמים אינם חמים מדי והוסיפו כמה טיפות של שמן אקליפטוס למי האמבט.תן לתינוק להשרות כמה דקות.

8.קומפרס חם

קומפרס חם יכול לעזור להפחית נפיחות ולהקל על העומס.משרים מטלית כביסה במים חמים וסובבים אותו.הניחו את הבד על חזהו של התינוק ובגב למשך מספר דקות.

9.מכשיר אדים

מכשיר אדים יכול לעזור לשמור על לחות באוויר ולהפחית את העומס.הקפד לשמור על ניקיון האדים ולהשתמש במים מטוהרים או מזוקקים כדי להימנע מהוספת חיידקים לאוויר.

10.תה צמחים

תה צמחים משמשים לרוב כתרופה לקור של התינוק.תה קמומיל, מנטה ותה סמלים ידועים כולם בתכונות הריפוי שלהם.הקפידו להשתמש בתה שאינו קפאין ותנו לו להתקרר לפני שתעבירו לתינוק.

שאלות נפוצות

  • מה אני יכול לעשות כדי לעזור לתינוק שלי בהצטננות?

    ישנם הרבה תרופות של סבתא מסורתית ומיוחדת שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים של קור התינוק.אלה כוללים סירופ שום, שפשוף בחזה, מרק עוף, אדים, דבש ומיץ לימון, טיפות מלח, אמבטיה חמה, קומפרס חם, אדים ותה צמחים.

סבתות מעבירות תרופות לקור של תינוק במשך דורות, והתרופות הללו יכולות להיות דרך נהדרת לעזור לקור של התינוק.ישנם סעדים רבים של סבתא מסורתיים ומיוחדים שעשויים לעזור להפחית את חומרת הקור.עם זאת, תמיד חשוב להתייעץ עם רופא אם הקור נמשך או אם לתינוק יש מצבים רפואיים אחרים.

בנוסף לתרופות מסורתיות, יש לקחת בחשבון גם את החשיבות של תזונה ובריאה אורח חיים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן