דף הבית » תרופות סבתא » קר בהריון – 6 תרופות של סבתא לרגיעה ומשמעותיות

קר בהריון – 6 תרופות של סבתא לרגיעה ומשמעותיות

נשים בהריון מתמודדות לרוב עם האתגר של ניהול הקור, במיוחד בחודשי החורף.אמנם חשוב לשמור על אורח חיים בריא במהלך ההיריון, אך זה יכול להיות קשה לעשות זאת בעת התמודדות עם הצטננות.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות של סבתא שיכולות לספק הקלה על הצטננות במהלך ההיריון.מאמר זה ידון ב -6 על סעדים אלה, היתרונות שלהם וכיצד להשתמש בהם כראוי.

תה עם דבש

תה עם דבש הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להקל על תסמיני קר כמו כאב גרון, שיעול וגודש.לדבש יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים.זהו גם מקור נהדר של נוגדי חמצון, שיכול לעזור להגביר את מערכת החיסון.להכנת כוס תה עם דבש, הרתיחו כוס מים ותלמו שקית תה לבחירתכם למשך 3-5 דקות.לאחר מכן, מוסיפים כפית דבש ומערבבים לאיחוד.אתה יכול גם להוסיף סחיטה של מיץ לימון לטעם ויתרונות נוספים.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת להקל על העומס ולהרגיע כאב גרון.לשם כך, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים, כמו אקליפטוס, מנטה או שמן עץ התה.הניחו מגבת מעל הראש ונשמו את הקיטור למשך 10-15 דקות.הקיטור יעזור לשחרר ריר ולספק הקלה מעומס.

מקלחת חמה

התקלחות חמה יכולה לעזור לשחרר ריר ולהקל על העומס.ה- Hot Steam יעזור גם להרגיע את כאב הגרון ולפתוח דרכי הנשימה.מקלחת חמה עוזרת גם להרפות את הגוף ולהפחית את הלחץ, מה שיכול לעזור להגביר את מערכת החיסון.

ג’ינג’ר וכורכום

ג’ינג’ר וכורכום הם שני תבלינים חזקים שיכולים לעזור להפחית דלקת ולהעניק הקלה מתסמיני קר.ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים כדי להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את העומס.כורכום הוא אנטי דלקת חזק שיכול להפחית את הדלקת בגוף ולהגביר את מערכת החיסון.כדי להשתמש בתבלינים אלה, הוסף כפית של כל אחד מהם לכוס מים חמים ומערבבים לאיחוד.שתו תערובת זו 3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

גרגר מים מלוחים

גרגר מי מלח הוא דרך נהדרת להרגיע את כאב הגרון ולהפחית דלקת.להכנת גרגר מים מלוחים, מוסיפים כפית מלח לכוס מים חמים ומערבבים עד שהמלח מומס לחלוטין.גרגר עם התערובת למשך 30 שניות בכל שעה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אקופרסורה ועיסוי

אקופרסורה ועיסוי הן שתי דרכים נהדרות להפחתת לחץ ולספק הקלה מתסמיני קר.אקופרסורה כוללת יישום לחץ על נקודות ספציפיות בגוף כדי להקל על המתח ולשפר את זרימת הדם.עיסוי יכול גם לעזור להפחית את הלחץ ולספק הקלה מתסמיני קר.

טיפ ייחודי ומועיל

קח אמבטיה חמה עם שמנים אתרים, כמו אקליפטוס, מנטה או שמן עץ התה.השמנים האתריים יסייעו בהפחתת הדלקת ולהרגיע את כאב הגרון.המים החמים יעזרו גם להרפות את הגוף ולהפחית את הלחץ, מה שיכול לעזור להגביר את מערכת החיסון.

תה צמחים לקור בהריון

תה צמחי מרפא הם אחד הסעדים הביתיים העתיקים ביותר למגוון מחלות.אמנם אין שום הוכחה מדעית לכך שתה צמחי מרפא יכולים לעזור במניעה או לטפל בהצטננות בהריון, אך יש להישבע אמהות לעתיד.קמומיל, מנטה וג’ינג’ר הם כולם עשבי תיבול פופולריים המשמשים בתה להצטננות בהריון.קמומיל אומרים כי הוא מסייע בהפחתת הדלקת ובעל תכונות הרגעה קלות, לגלמינט יש השפעות אנטי דלקתיות והפחתת כאבים, ואומר כי ג’ינג’ר מסייע בהפחתת הבחילה.את כל תה הצמחים הללו ניתן למצוא ברוב חנויות המזון הבריאותי וניתן להתבשל בבית.

פירות וירקות לקור בהריון

אכילת שפע של פירות וירקות במהלך ההיריון חשובה לשמירה על בריאות ותזונה טובה.אבל פירות וירקות מסוימים מועילים במיוחד בכל מה שקשור להילחם בהצטננות בהריון.פירות הדרים מלאים בוויטמין C, שהוא חיוני להילחם בהצטננות.אכילת דיאטה עשירה בשום יכולה לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך ולהגדיר הצטננות.וירקות עלים כהים כמו תרד וקייל ארוזים במינרלים וחומרים מזינים שיכולים לעזור להילחם בהצטננות.

מנוחה והרפיה לקור בהריון

מתח יכול להחליש את מערכת החיסון שלך, ולהקשות על להילחם בהצטננות.כדי לעזור במניעת הצטננות בהריון, חשוב לקחת זמן לעצמך ולהירגע.נקיטת אמבטיה חמה או קריאת ספר יכולה לעזור להפחית את הלחץ.מדיטציה ויוגה הם גם דרכים נהדרות להפחית את הלחץ ולקדם הרפיה.

פעילות גופנית לקור בהריון

פעילות גופנית במהלך ההיריון חשובה לשמירה על בריאות טובה.אבל זה יכול גם לעזור במאבק נגד הצטננות.פעילות גופנית קבועה עוזרת להגביר את מערכת החיסון שלך ויכולה לעזור לך להישאר בריאה.הקפד לדבר עם הרופא שלך לפני שתתחיל תוכנית אימונים חדשה.

סיכום

הצטננות בהריון יכולה להיות לא נוחה ואפילו מסוכנת לאמא לעתיד.אמנם אין שום עדות מדעית לכך שתה צמחים, פירות וירקות, מנוחה ורגיעה, ופעילות גופנית יכולים לעזור במניעה או לטפל בהצטננות בהריון, אך אמהות רבות להישבע על ידם.תה צמחי מרפא, כמו קמומיל, מנטה וג’ינג’ר, הם תרופות פופולריות.אכילת דיאטה עשירה בפירות וירקות, במיוחד פירות הדר, שום וירקות עלים כהים, יכולה לעזור להילחם בהצטננות.ולקחת זמן לעצמך להירגע ולהתעמל באופן קבוע יכול לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך ולהגדיר את הצטננות.

שאלות נפוצות

  • האם תה צמחים יכול לעזור בטיפול בהצטננות בהריון?
    אמנם אין שום הוכחה מדעית לכך שתה צמחי מרפא יכולים לעזור במניעה או לטפל בהצטננות בהריון, אך יש להישבע אמהות לעתיד.
  • אילו פירות וירקות מועילים בכל מה שקשור להילחם בהצטננות בהריון?
    פירות הדרים מלאים בוויטמין C, החיוני להילחם בהצטננות.אכילת דיאטה עשירה בשום יכולה לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך ולהגדיר הצטננות.וירקות עלים כהים כמו תרד וקייל ארוזים במינרלים וחומרים מזינים שיכולים לעזור להילחם בהצטננות.
  • האם פעילות גופנית יכולה לעזור במניעת הצטננות בהריון?
    פעילות גופנית קבועה עוזרת להגביר את מערכת החיסון שלך ויכולה לעזור לך להישאר בריאה.הקפד לדבר עם הרופא שלך לפני שתתחיל תוכנית אימונים חדשה.

הצטננות בהריון יכולה להיות לא נוחה ואפילו מסוכנת לאמא לעתיד.אמנם אין הוכחה מדעית לכך שסעדים מסוימים יכולים לעזור, אך אמהות רבות להישבע על ידי תה צמחי מרפא, פירות וירקות, מנוחה ורגיעה ופעילות גופנית.תרופות אלה יכולות לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך ולהגדיל את הצטננות, אך חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתתחיל תוכנית חדשה כלשהי.בנוסף, הבנת תסמיני הצטננות בהריון יכולה לעזור לך לזהות ולהתייחס כראוי לכל מחלות פוטנציאליות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן