דף הבית » תרופות סבתא » קרציות בעין – 13 תרופות של סבתא להכנה מהירה וחמה
dadadadddaa ddaddf  daadaddaddaa dadc daddaad dcddbdad deddda

קרציות בעין – 13 תרופות של סבתא להכנה מהירה וחמה

קרציות בעין: 13 תרופות של סבתא להכנה מהירה וחמה
קרציות בעיניים הן בעיה נפוצה עבור אנשים רבים, במיוחד בחודשי הקיץ.הם יכולים לגרום לגירוי, אדמומיות ונפיחות בעין, ויכולים אפילו להוביל לבעיות חמורות יותר כמו זיהום.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות שיכולות לעזור לטפל במהירות וביעילות קרציות בעין.להלן 13 תרופות של סבתא להכנה מהירה וחמה שיכולה לעזור לך להיפטר מקרציות בעיניך.

H2: מים רותחים
מים רותחים יכולים להיות דרך יעילה להרוג קרציות בעין.כל שעליך לעשות הוא למלא סיר במים ולהביא אותו לרתיחה.ברגע שהוא רותח, הטה בזהירות את הסיר כך שהאדים יוכלו להגיע לעין.אל תכניסו את העין ישירות למים הרותחים.אתה יכול גם להשתמש בספוגית בד או כותנה כדי למחוק את כל הקרציות שנהרגו בקיטור.

H2: מי מלח
מי מלח הם תרופה יעילה נוספת לקרציות בעיניים.כל שעליך לעשות הוא לערבב שתי כפות מלח בכוס מים חמים ולהשתמש בספוגית כותנה כדי למרוח את התמיסה על העין.השאירו אותו לפחות 10 דקות, ואז שטפו אותו במים חמים.

H3: שקיות תה
שימוש בשקית תה חם יכול גם לעזור להרגיע את הגירוי ולהפחית את הנפיחות הנגרמת כתוצאה מתקצינים בעיניים.מניחים שקית תה חמה מעל העין הפגועה לפחות חמש דקות.זה יעזור להפחית את הדלקת והגירוי הנגרמים על ידי הקרציות.

טיפ ייחודי: החלת קומפרס קר על האזור המושפע יכול גם לעזור להפחית נפיחות וגירוי.

Ul
• מים רותחים
• מי מלח
• שקיות תה
• חומץ תפוחים
• אבקת סודה לשתייה
• דבש
• תה קמומיל
• כורכום
• שמן חרדל
• שמן קיקיון
• לוז מכשפה
• אלוורה
• שמן עץ התה

ת: מים רותחים
מים רותחים הם דרך יעילה להרוג קרציות בעין ולהפחית דלקת וגירוי.מלאו סיר במים והביאו אותו לרתיחה, ואז הטוו את הסיר כך שהאדים יוכלו להגיע לעין.אל תכניסו את העין ישירות למים הרותחים.

P: קרציות בעין יכולות להיות מטרד, אך עם הסעדים הנכונים, ניתן לטפל בהם ולבטל אותם בקלות.התרופות של סבתא שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל קרציות בעין.מים רותחים, מי מלח, שקיות תה, חומץ תפוחים, סודה לשתייה, דבש, תה קמומיל, כורכום, שמן חרדל, שמן קיק, לוז מכשפה, אלוורה ושמן עץ התה הם כולם תרופות יעילות לקרציות בעין.עם ההכנה והשימוש הנכונים בסעדים אלה, תוכלו להיפטר במהירות וביעילות מתקופות בעיניכם.

מהו קרציות בעין?

קרצית בעין היא תנאי הנגרם כתוצאה מתקציית זעירה, לרוב קרצית צבי, שהוגשה בעין.זה יכול לגרום לגירוי חמור, אדמומיות, כאב ואפילו בעיות ראייה.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להסיר במהירות וביעילות קרציות מהעין, כמו גם לספק הקלה מהתסמינים הקשורים אליו.

13 התרופות של סבתא להכנה מהירה וחמה

בעת התמודדות עם קרציות בעין, חשוב לפעול במהירות ולהשתמש בטכניקות הנכונות כדי להבטיח שהקרציות יוסרו והאזור מטופל כראוי.להלן 13 סעדים שסבתות השתמשו במשך מאות שנים כדי לספק הכנה מהירה וחמה לקרציות בעין:

1.קומפרס חם

הצעד הראשון בהקלה על אי הנוחות הקשורה לקרצית בעין הוא להשתמש בקומפרס חם.כל שעליך לעשות הוא להשרות מטלית במים חמים ומרחי אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות.זה יעזור להרגיע את האזור ולהפחית את הדלקת.

2.Apple Cider Vinearg Soak

תרופה נוספת שניתן להשתמש בה כדי להסיר במהירות סימון מהעין היא להשרות כדור כותנה בחומץ תפוחים ולהפעיל אותו על האזור הפגוע.זה יעזור לשחרר את הקרציות ולהקל על הסרה.

3.שמן זית Soak

שמן זית הוא תרופה נוספת שניתן להשתמש בה כדי לעזור לשחרר קרצית מהעין.פשוט להשרות כדור כותנה ב- OIL ומורחים אותו על האזור המושפע למשך 10 דקות.זה יעזור לשחרר את הקרציות ולהקל על הסרה.

4.הדבק שום

שום הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה כדי לסייע בהסרת קרציות מהעין.כל שעליך לעשות הוא לרסק כמה שיני שום ומערבב אותו עם מעט מים ליצירת משחה.החל את העיסה על האזור המושפע למשך 10 דקות ואז יש לשטוף אותו במים חמים.

5.מיץ בצל soak

מיץ בצל הוא תרופה נוספת שניתן להשתמש בה כדי לסייע בהסרת סימון מהעין.פשוט סחטו כמה טיפות מיץ בצל על כדור כותנה ומורחים אותו על האזור המושפע.זה יעזור לשחרר את הקרציות ולהקל על הסרה.

6.דבש soak

דבש הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה כדי לסייע בהסרת סימון מהעין.כל שעליך לעשות הוא להשרות כדור כותנה בדבש ולהחיל אותו על האזור המושפע.זה יעזור לשחרר את הקרציות ולהקל על הסרה.

7.הדבק כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה כדי לסייע בהסרת קרציות מהעין.פשוט מערבבים כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.החל את העיסה על האזור המושפע למשך 10 דקות ואז יש לשטוף אותו במים חמים.

8.שמן עץ התה ספיגה

שמן עץ התה הוא תרופה נוספת שניתן להשתמש בה כדי לסייע בהוצאת קרצית מהעין.כל שעליך לעשות הוא להשרות כדור כותנה בשמן ומורח אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות.זה יעזור לשחרר את הקרציות ולהקל על הסרה.

9.שמן לבנדר soak

שמן לבנדר הוא תרופה נוספת שניתן להשתמש בה כדי לסייע בהסרת קרציות מהעין.כל שעליך לעשות הוא להשרות כדור כותנה בשמן ומורח אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות.זה יעזור לשחרר את הקרציות ולהקל על הסרה.

10.שמן קוקוס ספיגה

שמן קוקוס הוא תרופה נוספת שניתן להשתמש בה כדי לסייע בהסרת קרציות מהעין.כל שעליך לעשות הוא להשרות כדור כותנה בשמן ומורח אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות.זה יעזור לשחרר את הקרציות ולהקל על הסרה.

11.שמן שמן נים

שמן נם הוא תרופה נוספת שניתן להשתמש בה כדי לסייע בהסרת קרציות מהעין.כל שעליך לעשות הוא להשרות כדור כותנה בשמן ומורח אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות.זה יעזור לשחרר את הקרציות ולהקל על הסרה.

12.מכשפה לוז סופק

לוז מכשפה הוא תרופה נוספת שניתן להשתמש בה כדי לסייע בהסרת קרציות מהעין.כל שעליך לעשות הוא להשרות כדור כותנה בנוזל ולהחיל אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות.זה יעזור לשחרר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן