דף הבית » תרופות סבתא » קירור קיץ – 5 תרופות סבתות מומלצות ומוסמכות
daddadda dadda  daadaddaddaa daddaaddaa deddedcdaddaa ddeddade

קירור קיץ – 5 תרופות סבתות מומלצות ומוסמכות

היכו את חום הקיץ עם הסעדים של סבתא

הקיץ יכול להיות זמן של הנאה ורגיעה גדולים, אך זה יכול להיות גם זמן של חום קיצוני ואי נוחות.כדי לעזור לך לנצח את חום הקיץ, הנה חמש תרופות מוכחות ומוסמכות של סבתא שבטוח להפוך את הקיץ שלך נסבל יותר.

1.משקאות קירור

אחת הדרכים הטובות ביותר להתקרר במהלך הקיץ היא לשתות שפע של נוזלים קרים.סבתא צדקה כשאמרה שמים הם הדבר הכי טוב שיש ביום חם.אבל יש המון משקאות מגניבים אחרים שתוכלו ליהנות מהם.נסה להכין כמה תה קר, שייקים או מילקשייקים תוצרת בית.אתה יכול גם לנסות להוסיף כמה פירות וירקות טריים למשקאות שלך לקבלת דחיפה נוספת של ויטמינים ומינרלים.

2.מאווררים ומזגנים

אם אין לך גישה למיזוג אוויר, המאווררים הם דרך נהדרת לעזור לשמור על האוויר בתנועה ולהפוך את שטח הבית או המשרד שלך לנוח יותר.לסבתא היו כנראה כמה מעריצים סביב ביתה, אבל עכשיו ישנם סוגים רבים של מעריצים לבחירה.אתה יכול להשיג מאווררי תיבה, מאווררי תקרה ואפילו מאווררים ניידים קטנים שתוכל לקחת איתך לאן שאתה הולך.

טיפ ייחודי:

לקבלת רוח מגניבה במיוחד, נסה לשים קערת קוביות קרח מול המאוורר שלך.האוויר יצנן על ידי קרח ההיתוך, ויוצר סביבה נוחה יותר.

3.בגדים קלים

בגדים קלים הם חובה בחודשי הקיץ.סבתא כנראה ידעה שעדיף ללבוש בגדים רופפים וקלילים כדי להישאר קרירים.בחר בגדים העשויים מחומרים נושמים כמו כותנה או פשתן, והימנע מלבישת כל הצבעים הכהים שיספגו את החום.יתכן שתרצה לנסות לחבוש כובע או מטריה כדי להרחיק את השמש מהראש והפנים שלך.

4.אמבטיות מגניבות

אמבטיה או מקלחת קרירה יכולה לעזור לך לנצח את החום, ממש כמו שסבתא הייתה פעם.מלא את האמבטיה שלך במים קרירים והוסף כמה שמנים אתרים מרגיעים, כמו לבנדר או קמומיל, לרגיעה נוספת.או נסה להתקלח קריר ולמקד את המים בצוואר ובכתפיים כדי לקרר את חום גופך.

5.קומפרסים מגניבים

הטריק הקיץ האהוב על סבתא היה לשים דחיסה מגניבה על מצחה או המקדשים שלה.זו עדיין דרך נהדרת לקרר את חום גופך ולהקל על הלחץ.משרים מטלית כביסה במים קרירים והניחו אותו על המצח או על גב צווארך למשך מספר דקות.אתה יכול גם לנסות להניח מגבת רטובה סביב מפרקי כף היד שלך לקבלת אפקט קירור נוסף.

הקיץ יכול להיות תקופה קשה בשנה עבור אנשים רבים, אך בעזרת חמש הסעדים של סבתא אלה, תוכלו להישאר קרירים ונוחים לאורך כל העונה.אז בפעם הבאה שאתה מרגיש את החום, זכור את עצת סבתא והעלה את התרופות הללו לשימוש טוב.

בטכניקות קירור אוויר טבעיות

עונת הקיץ יכולה להיות לא נוחה עבור רבים, במיוחד כאשר הטמפרטורות עולות לספרות המשולשות.למרבה המזל, יש כמה טכניקות קירור טבעיות שיכולות לעזור להפוך את החום למעט נסבל יותר.סבתות ידועות זה מכבר שיש להן כמה מהתרופות הטובות ביותר וחמש טכניקות הקירור הטבעיות הללו בטוחות להביא קצת הקלה.

1.שמור את החלונות פתוחים בלילה

סבתות המליצו זה מכבר לשמור על החלונות פתוחים במהלך הלילה כדי לאפשר אוויר קריר יותר להיכנס. זו דרך קלה וזולה לקרר את הבית שלך, מכיוון שאתה לא צריך לדאוג להפעלת מיזוג אוויר.רק הקפד לסגור את החלונות במהלך היום כדי להרחיק את החום.

2.השתמש באוהדים אסטרטגית

עוד קצה קירור טבעי נהדר מסבתות הוא להשתמש באוהדים אסטרטגית.מיקום המאווררים במקומות הנכונים יכול ליצור משב רוח קירור שיכול לעזור לשמור על קור רוח באוויר והלחות במפרץ.ניתן להשתמש במאווררים כדי להפיץ אוויר בחללים קטנים, או להפניית אוויר הרחק מהגוף באזורים גדולים יותר.

3.השתמש בבדים טבעיים

סבתות המליצו גם ללבוש בדים טבעיים כמו כותנה ופשתן, כמוהם נושמים וקלים יותר מאשר חומרים סינתטיים.בדים אלה מאפשרים לאוויר להסתובב בצורה חופשית יותר סביב הגוף, מה שיכול לעזור לשמור על קור רוח בחודשי הקיץ.

4.תלו סדינים רטובים

תליית סדינים רטובים בחלונות היא טכניקת קירור מסורתית נוספת המשמשת את הסבתות.אידוי המים על הסדינים יכול לעזור לקרר את האוויר בתוך הבית.טכניקה זו יעילה במיוחד עבור מי שאין לו מיזוג אוויר.

5.השתמש בנוגעים קירור טבעי

סבתות המליצו גם להשתמש בנושאי קירור טבעיים כמו מלפפונים, נענע ואלוורה כדי לעזור להפחית את חום הגוף.למלפפונים, למשל, יש תכולת מים גבוהה שיכולה לעזור לשמור על קירור הגוף.למנטה ואלוורה יש תכונות קירור, שיכולות לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.

עטיפה

עונת הקיץ יכולה להיות לא נוחה, במיוחד כאשר הטמפרטורות עולות.למרבה המזל, יש כמה טכניקות קירור טבעיות שהומלצו על ידי סבתות.משמירה על החלונות פתוחים בלילה ועד שימוש בנוגעים קירור טבעי, חמשת הטיפים הללו בטוחים להביא קצת הקלה מהחום.

שאלות נפוצות

מהן כמה טכניקות קירור טבעיות?

כמה טכניקות קירור טבעיות המומלצות על ידי סבתות כוללות לשמור על החלונות פתוחים בלילה, שימוש במאווררים אסטרטגית, לובש בדים טבעיים, תליית סדינים רטובים ומשתמש בנושאי קירור טבעיים כמו מלפפונים, נענע ואלוורה.

סיכום

חום הקיץ יכול להיות לא נוח, אך בעזרת סבתות יש כמה טכניקות קירור טבעיות שיכולות לספק הקלה מסוימת.החל מהשמירה על החלונות פתוחים בלילה ועד שימוש בקירור טבעי, חמשת הטיפים הללו בטוחים לעזור לקרר את הבית ולהפחית את חום הגוף.שילוב טיפים אלה בשגרת הקיץ שלך יכול לעזור להפוך את החום למעט נסבל יותר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן