דף הבית » תרופות סבתא » קוליטיס – 2 תרופות של סבתא להכנה מהירה המועברת במשפחה
daddcdddda  daadaddaddaa dadc daddaad dcddbdad dedddad dde

קוליטיס – 2 תרופות של סבתא להכנה מהירה המועברת במשפחה

מה זה קוליטיס?

קוליטיס היא מחלת מעי דלקתית הפוגעת במעי הגס.זה יכול לגרום לדלקת, כיב ותסמינים אחרים שיכולים להוביל לכאב, שלשול, עייפות וירידה במשקל.תסמינים של קוליטיס יכולים לנוע בין קל לחמור ויכולים להיות מאוד לא נוחים וקשים לניהול.ישנם טיפולים רבים הזמינים לקוליטיס, אך אנשים מסוימים עשויים למצוא הקלה באמצעות תרופות טבעיות.

הסעדים של סבתא להקלה מהירה של קוליטיס

הסעדים של סבתא להקלה על קוליטיס הועברו למשפחות במשך דורות.אמנם ייתכן כי סעדים אלה אינם מוכחים מדעית, אך הם שימשו כדי להקל על תסמיני הקוליטיס.להלן שתי תרופות ששימשו כדי לספק הקלה מהירה מקוליטיס:

1.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת במעיים.להכנת תה ג’ינג’ר, הוסף כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד לכוס מים רותחים.אפשר לתה לתלול במשך 10 דקות לפני השתייה.אתה יכול להוסיף דבש או לימון לטעם.

2.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור לאזן את החיידקים במעיים שלך.ניתן למצוא אותם במוצרים מותססים כמו יוגורט, קפיר וקומבוצ’ה.אתה יכול גם למצוא תוספי פרוביוטיקה בחנות מזון הבריאות המקומי שלך.נטילת תוסף פרוביוטיקה יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתם סובלים מקוליטיס, נסו להימנע ממזונות העשירים בפחמימות מעודנות, כמו לחם לבן, דגנים מסוכרים וחטיפים מעובדים.מזונות אלה יכולים להחמיר תסמיני קוליטיס.במקום זאת, התמקדו באכילת מזונות עשירים בסיבים תזונתיים, כמו פירות, ירקות ודגנים מלאים.מזונות אלה יכולים לעזור להפחית דלקת ולקדם עיכול טוב יותר.

התרופות של סבתא לקוליטיס

קוליטיס הוא הפרעה במערכת העיכול שיכולה להיות מאתגרת לניהול.עם זאת, עם הסעדים הנכונים, ניתן לשפר את הסימפטומים שלך ואת הבריאות הכללית שלך.למרבה המזל, ישנם תרופות רבות של סבתות לקוליטיס שהועברו לאורך דורות שיכולים לעזור לספק הקלה במהירות.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה פופולרית שלעתים קרובות מומלצת לקוליטיס.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע את דרכי העיכול ולהפחית דלקת במעיים.התה הוא גם מקור נהדר לנוגדי חמצון, שיכולים לעזור בשיפור העיכול ולהפחית את תסמיני הקוליטיס.להכנת תה קמומיל, תלולות שתי כפיות של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

זרעי חילבה

זרעי חילבה הם תרופה פופולרית נוספת לקוליטיס.הם מכילים תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בדרכי העיכול.הם מכילים גם נוגדי חמצון שיכולים לעזור בשיפור העיכול ולהפחית את הסימפטומים.כדי להכין תרופה לזרעי חילבה, טוחנים כפית אחת של זרעי חילבה לאבקה עדינה.מערבבים את האבקה עם כוס מים חמים ונתנו לה לשבת 10 דקות.מסננים את התערובת ושותה אותה שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שאלות נפוצות

מה הדרך הטובה ביותר להשתמש בתה קמומיל לקוליטיס?

הדרך הטובה ביותר להשתמש בתה קמומיל לקוליטיס היא לתלול שתי כפיות של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מה הדרך הטובה ביותר להשתמש בזרעי חילבה לקוליטיס?

הדרך הטובה ביותר להשתמש בזרעי חילבה לקוליטיס היא לטחון כפית אחת של זרעי חילבה לאבקה עדינה.מערבבים את האבקה עם כוס מים חמים ונתנו לה לשבת 10 דקות.מסננים את התערובת ושותה אותה שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

התרופות של סבתא לקוליטיס יכולות להיות דרך נהדרת לשפר את בריאות העיכול שלך ולהפחית את תסמיני ההפרעה.תה קמומיל וזרעי חילבה הם שני תרופות פופולריות שיכולות לעזור להפחית את הדלקתהמניעה בדרכי העיכול ושיפור העיכול.שני הסעדים הללו דורשים זמן הכנה מינימלי וניתן לבצע אותם במהירות ובקלות.למידע נוסף על קוליטיס, wikipedia.org הוא משאב נהדר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן