דף הבית » תרופות סבתא » צרגנות גרון כואבת – 17 תרופות אורגניות ומצוינות של סבתא
dadaddaddaa ddaddf dbddddaa  daadaddaddaa dddaddadddaa dde

צרגנות גרון כואבת – 17 תרופות אורגניות ומצוינות של סבתא

כאב גרון וצרידות: 17 תרופות של סבתא אורגנית

האם אי פעם אתה מוצא את עצמך עם כאב גרון, מרגיש צרוד ולא מסוגל לדבר?זו יכולה להיות חוויה מתסכלת.למרבה המזל, ישנם המון תרופות טבעיות ששימשו במשך מאות שנים, שהועברו מסבתות לנכדים.להלן 17 תרופות אורגניות ומצוינות של סבתא שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של כאב גרון וצרידות.

1.דבש ומיץ לימון

דבש ומיץ לימון יכולים לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הצרידות.פשוט מערבבים חלקים שווים של דבש ומיץ לימון, עם כמה טיפות מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום.השילוב של דבש ומיץ לימון יעזור לצבוע את גרונך ולהפחית את הדלקת.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה עוצמתית לגרון כואב.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים וגרגר איתו מספר פעמים ביום.חומץ סיידר התפוחים יסייע בהפחתת דלקת ולהרוג חיידקים שעלולים לגרום לכאבי הגרון.

3.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית ואנטי דלקתית.פשוט מרסקים כמה שיני שום ולהוסיף אותם לכוס מים רותחים.נותנים לתערובת תלולה למשך 10 דקות ואז מסננים.גרגר עם תערובת זו מספר פעמים ביום כדי להפחית דלקת ולעזור להרוג את החיידקים שעלולים לגרום לכאבי הגרון.

טיפ ייחודי ומועיל

כאשר מתמודדים עם כאב גרון וצרידות, חשוב להישאר לחות.שתו הרבה מים לאורך כל היום כדי לסייע בשומן גרונכם ולהפחית את הדלקת.

4.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של כאב גרון וצרידות.פשוט תלול כפית אחת של שורש מרשמלו בכוס מים רותחים למשך 10 דקות ואז מסננים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום כדי לעזור להרגיע את גרונכם ולהפחית את הדלקת.

5.ג’ינג’ר ודבש

ג’ינג’ר ודבש הם שניהם תרופות טבעיות עוצמתיות לגרון כאב.פשוט מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כפית דבש ואז הוסיפו כמה טיפות מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לכאבי גרון.

6.גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא תרופה פשוטה ויעילה לגרון כאב.פשוט מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים ואז לגרגר איתו מספר פעמים ביום.מי המלח יסייעו בהפחתת הדלקת ולהרוג כל חיידקים שעלולים לגרום לכאבי הגרון.

7.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של כאב גרון.פשוט מערבבים כפית כורכום אחת עם כוס חלב חם ושותה אותו מספר פעמים ביום.הכורכום יעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.

8.אלם חלקלק

אלם חלקלק הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הדלקת.פשוט תלול כפית אחת של אלם חלקלק בכוס מים רותחים למשך 10 דקות ואז מסננים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של כאב גרון וצרידות.

9.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לכאבי גרון.פשוט תלול כפית אחת של שורש ליקריץ בכוס מים רותחים למשך 10 דקות ואז מסננים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של כאב גרון וצרידות.

10.תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הדלקת.פשוט תלול כפית אחת של עלי מנטה בכוס מים רותחים למשך 10 דקות ואז מסננים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של כאב גרון וצרידות.

הסעדים של סבתא לאור גרון גרון

אם הקול שלך צרוד מכאבי גרון, אתה עלול להרגיש תסכולטד ולא נוח.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות ביתיות שיכולות לעזור להרגיע את גרונך ולהקל על הסימפטומים שלך.הסעדים של סבתא הועברו לאורך דורות והם עדיין רגילים עד היום לטיפול בכאבי גרון.

17 תרופות אורגניות ומצוינות של סבתא

להלן רשימה של 17 תרופות אורגניות ומצוינות של סבתא לאורדות גרון.ניתן להכין את כל התרופות הללו עם מרכיבים ככל הנראה במזווה או במקרר.

1.דבש ולימון

מערבבים כפית דבש עם כמה טיפות מיץ לימון בכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו כדי להרגיע את גרונכם ולהפחית את צרידות.

2.גרגר מי מלח

מערבבים כפית מלח עם כוס מים חמים ומגרד אותו פעמיים או שלוש ביום.זה יעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.

3.חומץ תפוחים

מערבבים שתי כפות של חומץ סיידר תפוחים עם כוס מים חמים וגרגר אותו מספר פעמים ביום.זה יעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים.

4.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר יש הרבה תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולקדם ריפוי.מרתיחים כמה פרוסות ג’ינג’ר במים ושתות את התה פעמיים או שלוש ביום.

5.כורכום

מערבבים כפית אבקת כורכום עם כוס חלב חם ושותה אותו פעמיים או שלוש ביום.הכורכום מכיל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.

6.שום

לשום יש תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.מרתיחים כמה שיני שום במים ושותים את התה פעמיים או שלוש ביום.

7.בצל

בצל יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולקדם ריפוי.הרתיחו כמה פרוסות בצל במים ושתיה את התה פעמיים או שלוש ביום.

8.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ יש שורש ליקוריץ יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהילחם בזיהום.הרתיחו כמה חתיכות שורש ליקוריץ במים ושתו את התה פעמיים או שלוש ביום.

9.חילבה

חילופי חילוף יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -פטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בזיהום.הרתיחו כמה חתיכות חילבה במים ושתו את התה פעמיים או שלוש ביום.

10.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולקדם ריפוי.הרתיחו כמה חתיכות שורש מרשמלו במים ושתו את התה פעמיים או שלוש ביום.

11.אלם חלקלק

אלם החלקלק יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות ולהילחם בזיהום.הרתיחו כמה חתיכות של אלם חלקלק במים ושתינו את התה פעמיים או שלוש ביום.

12.אקליפטוס

אקליפטוס יש תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולקדם ריפוי.הרתיחו כמה חתיכות אקליפטוס במים ושתיה את התה פעמיים או שלוש ביום.

13.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות פטריות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהילחם בזיהום.שתו כמה כפות מיץ אלוורה ורה פעמיים או שלוש ביום.

14.קמומיל

קמומיל יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולקדם ריפוי.להרתיח כמה חתיכות קמומיל ב

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן