דף הבית » תרופות סבתא » צרבת – 6 תרופות של סבתא ביתית ומסורתית

צרבת – 6 תרופות של סבתא ביתית ומסורתית

מה זה צרבת?

צרבת היא תחושת צריבה שלעתים קרובות מקרינה מהחזה עד הגרון.זה נגרם על ידי ריפלוקס של חומצת קיבה לוושט.זהו סימפטום שכיח של מחלת ריפלוקס במערכת העיכול (GERD) ויכול לחוות על ידי כל אחד, ללא קשר לגיל.זה יכול להתרחש לאחר אכילת ארוחה גדולה, שתיית משקה מוגזים או אכילת אוכל שומני או חריף.

6 הסעדים של סבתא לצרבת

ניתן לעשות ריפוי צרבת במגוון דרכים, כולל תרופות טבעיות ומתכונים מסורתיים.להלן 6 מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר של סבתא לצרבת:

1.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה מהירה ויעילה לצרבת.פשוט מערבבים כפית סודה לשתייה בכוס מים ושותה אותה.זה עוזר לנטרל חומצת קיבה ולספק הקלה מתחושת הבריבה.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית לצרבת.זה עובד על ידי שחזור איזון החומצה-אלקלין בקיבה.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים ושותים אותו לפני הארוחות.זה עוזר להפחית את כמות החומצה בקיבה ולהקל על תחושת הבריבה.

3.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה מסורתית לצרבת.תה זה עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את הבטן.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט הרתיחו כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד בכוס מים למשך 5 דקות.מסננים את התה ומוסיפים כפית דבש.שתו את התה הזה 2-3 פעמים ביום כדי לקבל הקלה מצרבת.

4.מיץ אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית להפרעות עיכול רבות, כולל צרבת.תכונותיו האנטי דלקתיות עוזרות להרגיע את תחושת הבריבה בבטן.להכנת מיץ אלוורה, מערבבים כפית אחת של ג’ל אלוורה בכוס מים ושתה אותו לפני הארוחות.

5.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה מסורתית נוספת לצרבת.זה עוזר להפחתת דלקת ולהקל על תחושת השריפה בבטן.להכנת תה קמומיל, תלול כפית אחת של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו 2-3 פעמים ביום.

6.זרעי שומר

זרעי שומר הם תרופה פופולרית לצרבת.הם עוזרים להפחית את כמות החומצה בקיבה ומספקים הקלה מתחושת הבריבה.להכנת תה שומר, הרתיחו כפית אחת של זרעי שומר בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו 2-3 פעמים ביום.

טיפ מועיל

הקפידו לשתות שפע נוזלים לאורך היום כדי לעזור לשמור על רמות חומצת הקיבה בבדיקה ולהפחית את הסיכון לחוות צרבת.

הסעדים של סבתא לצרבת

צרבת היא מצב עיכול נפוץ שיכול להיגרם על ידי מגוון דברים שונים.סבתות מציעות תרופות לצרבת במשך מאות שנים, ואלה מהפופולריות ביותר:

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לצרבת.הוא שימש מאז ימי קדם כתרופה טבעית לבעיות עיכול.נהוג לחשוב שהחומצה בחומץ מסייעת לנטרל חומצת קיבה ולהפחית את תסמיני הצרבת.הדרך הטובה ביותר לקחת חומץ תפוחים היא לערבב כפית אחת עם כוס מים ולשתות אותו לפני או אחרי הארוחות.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה מסורתית נוספת לצרבת.ההערכה היא שג’ינג’ר עוזר להרגיע את מערכת העיכול ולהפחית את חומצת הקיבה.ניתן להוסיף אותו לארוחות או לקחת אותו כתה, מיוצר עם שורש ג’ינג’ר טרי.

מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא תרופה טבעית נהדרת לצרבת.נהוג לחשוב שהאנזימים במיץ עוזרים להפחתת הדלקת בדרכי העיכול ולהפחית את תסמיני צרבת.עדיף לשתות את המיץ בכמויות קטנות לאורך כל היום.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה פופולרית לצרבת.זה עוזר לנטרל חומצת קיבה ולהפחית את תסמיני צרבת.הדרך הטובה ביותר לקחת אפייהסודה היא לערבב כפית אחת עם כוס מים ולשתות אותה לפני או אחרי הארוחות.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה מיושנת לצרבת.נהוג לחשוב שהתה עוזר להפחית דלקת בדרכי העיכול ולהפחית את תסמיני הצרבת.הדרך הטובה ביותר לקחת תה קמומיל היא לתלול כפית פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.

שומר

שומר הוא תרופה מסורתית נוספת לצרבת.ההערכה היא ששומר עוזר להרגיע את מערכת העיכול ולהפחית את ריפלוקס החומצה.ניתן להוסיף אותו לארוחות או לקחת אותו כתה, מיוצר עם זרעי שומר.

מסקנה

צרבת היא מצב עיכול נפוץ שיכול להיגרם על ידי מגוון דברים שונים.סבתות מציעות תרופות לצרבת במשך מאות שנים, ואלה מהפופולריות ביותר.חומץ תפוחים, ג’ינג’ר, מיץ אלוורה, סודה לשתייה, תה קמומיל ושומר הם כולם תרופות טבעיות נהדרות לצרבת.ניתן להשתמש בתרופות אלה להפחתת תסמינים של צרבת ולשפר את בריאות העיכול.

שאלות נפוצות

מה זה צרבת?

צרבת היא תחושת שריפה בחזה הנגרמת כתוצאה מחומצת קיבה הנעה אל הוושט.זהו מצב עיכול נפוץ הנגרם בדרך כלל על ידי אכילת מזונות מסוימים, שתיית משקאות מסוימים או תרופות מסוימות.

האם הסעדים של סבתא בטוחים?

כן, הסעדים של סבתא הם בדרך כלל בטוחים.עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תרופות חדשות כדי לוודא שהם מתאימים לך.בנוסף, חלק מהתרופות הללו עשויות לקיים אינטראקציה עם תרופות אחרות, ולכן חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח אותם.

הסעדים של סבתא יכולים להיות דרך נהדרת למצוא הקלה מצרבת.חומץ תפוחים, ג’ינג’ר, מיץ אלוורה, סודה לשתייה, תה קמומיל ושומר הם כולם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.עם זאת, תמיד חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תרופות חדשות כדי לוודא שהם מתאימים לך. צורבת הוא מצב שכיח שניתן לנהל עם התרופות הנכונות ושינויים באורח החיים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן