דף הבית » תרופות סבתא » צרבת – 13 תרופות של סבתא המומלצות על ידי מומחים ויעילות
dadaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad ddeddedcdaddaa dadc ddd ded

צרבת – 13 תרופות של סבתא המומלצות על ידי מומחים ויעילות

צרבת: 13 תרופות של סבתא המומלצות על ידי מומחים

כשאתה סובל מצרבת, זה יכול להיות קשה לדעת מה לעשות.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות שהועברו מסבתות לאורך השנים.התרופות הישנות הללו עדיין מומלצות על ידי מומחים ומוכחות כיעילות בשימוש נכון.להלן רשימה של 13 הסעדים של סבתא לצרבת.

1.חומץ תפוחים

אחד התרופות הפופולריות ביותר לצרבת הוא חומץ תפוחים.נסה לקחת כף אחת של חומץ תפוחים מעורבב עם כוס מים.אתה יכול גם לערבב אותו עם דבש כדי להפוך אותו ליותר טעים.על פי ההערכה, תרופה זו מסייעת להפחית את החומציות בבטן.

2.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה נפוצה לצרבת.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם 8 גרם מים ושתה אותה.סודה לשתייה מסייעת לנטרול חומצת קיבה.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית פופולרית לצרבת.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה, כמוסות, או אפילו סתם מגוררים ולהוסיף למזון.ג’ינג’ר מסייע בהפחתת חומצת הקיבה ועוזרים בעיכול.

4.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה ידוע בתכונותיו המרגיעות ויכול להועיל לצרבת.ניתן לקחת אותו במינונים קטנים או לערבב במים ודבש.

5.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית נוספת לצרבת.זה עוזר להפחתת חומצת הקיבה וידוע בתכונותיו המרגיעות.

6.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה פופולרית לצרבת.זה עוזר להפחתת חומצת הקיבה וידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.אתה יכול לקחת שורש ליקריץ בצורה של כמוסה או תה.

7.כורכום

כורכום הוא תרופה פופולרית לצרבת.על פי ההערכה, היא מפחיתה את חומצת הקיבה ומסייעת בעיכול.אתה יכול לקחת כורכום בצורה של כמוסה או אבקה.

טיפ ייחודי:

אם אתה משתמש בתוסף אבקה, ערבב אותו עם מעט מים או מיץ כדי להקל על הבליעה.

8.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה פופולרית נוספת עבור צרבת.זה עוזר להפחתת חומצת הקיבה וידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.אתה יכול לקחת שורש מרשמלו בצורה של כמוסה או תה.

9.שומר

שומר הוא תרופה פופולרית לצרבת.זה עוזר להפחתת חומצת הקיבה וידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.אתה יכול לקחת שומר בצורה של כמוסה או תה.

10.DGL (DEGLYCYRRHIZILIDILIDICE LICKORICE)

DGL הוא תרופה פופולרית לצרבת.זה עוזר להפחתת חומצת הקיבה וידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.אתה יכול לקחת DGL בצורה של כמוסה או אבקה.

11.אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא תרופה פופולרית לצרבת.זה עוזר להפחתת חומצת הקיבה וידוע בתכונותיו המרגיעות.אתה יכול לקחת אלם חלקלק בצורה של כמוסה או אבקה.

12.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם תרופה פופולרית לצרבת.הם עוזרים להפחתת חומצת הקיבה וידועים ביכולתם לקדם עיכול בריא.אתה יכול לקחת פרוביוטיקה בצורה של כמוסה או אבקה.

13.מנטה

מנטה היא תרופה פופולרית לצרבת.זה עוזר להפחתת חומצת הקיבה וידוע בתכונותיו המרגיעות.אתה יכול לקחת מנטה בצורת כמוסה או תה.

בעת שימוש באחד מהתרופות הללו לצרבת, חשוב לעקוב אחר ההוראות על תווית המוצר ולדבר עם הרופא שלך אם אתה חווה תופעות לוואי כלשהן.למרות שסעדים אלה יכולים להיות יעילים, חשוב לזכור שהם אינם תחליף לחיפוש ייעוץ רפואי.

תרופות צמחי מרפא עבור צרבת

תרופות צמחיות הן דרך טבעית ובטוחה לסייע בהפחתת תסמיני צרבת.כמה מהתרופות הצמחייות הנפוצות ביותר לצרבת כוללות ג’ינג’ר, קמומיל, מנטה ושיקי.

ג’ינג’ר הוא תרופה מסורתית לצרבת.נחשב לסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את העיכול.ניתן לצרוך זנגביל בתה, כמוסות או להוסיף אותו ל- FOOד.

קמומיל הוא עשב נוסף המשמש לעתים קרובות כדי לעזור בצרבת.נחשב להפחית את הדלקת ולעזור בהרפיה.תה קמומיל הוא הדרך הנפוצה ביותר לצרוך עשב זה וניתן למצוא אותו ברוב חנויות המזון הבריאות.

מנטה היא תרופה פופולרית נוספת עבור צרבת.יש לו תכונות אנטי -פסמודיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.ניתן לצרוך מנטה בתה, כמוסות או להוסיף למזון.

ליקריץ הוא עשב ששימש במשך מאות שנים כדי לעזור בבעיות בקיבה.ליקריץ עוזר להפחית דלקת ויכול לעזור להרגיע את הקיבה.ניתן לצרוך ליקריץ בתה, כמוסות או להוסיף למזון.

תרופות ביתיות לצרבת

ישנם גם תרופות ביתיות רבות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.חלק מהתרופות הביתיות הנפוצות ביותר כוללות סודה לשתייה, חומץ תפוחים ומיץ אלוורה.

סודה לשתייה היא תרופה פופולרית לצרבת.זה עוזר לנטרל את החומצה בקיבה ולהפחית את תסמיני צרבת.ניתן לערבב סודה לשתייה במים ולצרוך אותו כמשקה.

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית נוספת עבור צרבת.נחשב לסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את העיכול.ניתן לערבב חומץ תפוחים עם מים ולצרוך אותו כמשקה.

מיץ אלוורה הוא גם תרופה פופולרית לצרבת.זה עוזר להפחתת הדלקת ולשפר את העיכול.ניתן לצרוך מיץ אלוורה כמשקה או להוסיף אותו לאוכל.

שאלות נפוצות

  • מהם התרופות הצמחייות הנפוצות ביותר לצרבת?
    התרופות הצמחייות הנפוצות ביותר לצרבת הן ג’ינג’ר, קמומיל, מנטה ושיקי.
  • מהם התרופות הביתיות הנפוצות ביותר לצרבת?
    התרופות הביתיות הנפוצות ביותר לצרבת הן סודה לשתייה, חומץ תפוחים ומיץ אלוורה.

מסקנה

צרבת היא מצב נפוץ ולא נוח שניתן לטפל בהם בתרופות שונות.תרופות צמחיות כמו ג’ינג’ר, קמומיל, מנטה ולוש יכולות לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.תרופות ביתיות כמו סודה לשתייה, חומץ תפוחים ומיץ אלוורה יכולים גם לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתנסה את כל הסעדים האלה כדי לוודא שהם בטוחים שתוכל להשתמש בהם.נוסףארוחות בתדירות גבוהה יותר.עם השילוב הנכון של תרופות, שינויים באורח החיים וייעוץ רפואי, ניתן לנהל ביעילות צרבת.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן