דף הבית » תרופות סבתא » צלצול באוזניים – 14 תרופות מרגיעות ובריאות של סבתא
dadcdaddc dddddadddd  daadaddaddaa dedadddaddaa dddadd

צלצול באוזניים – 14 תרופות מרגיעות ובריאות של סבתא

טינטון: 14 תרופות של סבתא מרגיעה ובריאה
רבים מאיתנו התמודדו עם המצב המעצבן ולעיתים מתיש המכונה טינטון.מצב זה, המאופיין בצלצול או זמזום באוזניים, יכול להיגרם על ידי מגוון דברים שונים, החל מאלרגיות לחשיפת רעש.אמנם אין תרופה לטינטון, אך ישנם כמה טיפולים שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים.אחד הטיפולים היעילים ביותר לטינטון הוא להשתמש בתרופות של סבתא.

התרופות של סבתא שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, וטינטון אינו יוצא מן הכלל.תרופות אלה הן לרוב פשוטות ובטוחות, ויכולות להיות יעילות למדי בהקלה על תסמיני טינטון.להלן 14 תרופות של סבתא לטינטון שתוכלו לנסות לעזור להפחית את הסימפטומים של מצב זה.

1.הישאר לחות

אחד הדברים החשובים ביותר לעשות בעת התמודדות עם טינטון הוא להישאר לחות.שתיית מים רבים תעזור לשמור על גופך, והאוזניים שלך, בריאות.זה חשוב במיוחד אם אתה מתמודד עם אלרגיות, מכיוון שהתייבשות יכולה להחמיר את הסימפטומים.

2.לאכול אוכל בריא

אכילת מזון בריא הוא חלק חשוב נוסף בניהול טינטון.מזונות העשירים בנוגדי חמצון, כמו פירות וירקות, יכולים לעזור להפחית דלקת באוזניים, מה שיכול לעזור להקל על תסמיני טינטון.אכילת מזונות דלים בנתרן ובקפאין יכולה גם לעזור להפחית את תסמיני הטינטון.

טיפ ייחודי ומועיל:

נסה לכלול מזונות כמו שום, בצל, ג’ינג’ר וכורכום בתזונה.מזונות אלה מכילים תרכובות אנטי דלקתיות חזקות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הטינטון.

3.הפחתת לחץ

מתח הוא אחד הטריגרים הנפוצים ביותר של טינטון.הפחתת לחץ יכולה לעזור להפחית את תסמיני הטינטון.טכניקות הרפיה, כמו יוגה, נשימה עמוקה ומדיטציה, יכולות לעזור להפחית את רמות הלחץ ולהקל על תסמיני טינטון.

4.הימנע מרעשים חזקים

חשיפה לרעשים חזקים יכולה להחמיר את תסמיני הטינטון.כדי לעזור להפחית את תסמיני הטינטון, חשוב להימנע מרעשים חזקים, ללבוש אטמי אוזניים או ציוד אוזניים מגן אחר במידת הצורך, ולקחת הפסקות מסביבות רועשות.

5.תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית באופן קבוע יכולה לעזור להפחית את רמות הלחץ ולשפר את הבריאות הכללית.פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור גם להגביר את זרימת הדם לאוזניים, מה שיכול לעזור להפחית את תסמיני הטינטון.

6.השתמש בחומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה טבעית למחלות שונות, כולל טינטון.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לטינטון, מערבבים כף אחת של חומץ סיידר תפוחים עם כוס מים חמים ושותה אותו פעם ביום.

7.קח תוספי מגנזיום

מגנזיום הוא מינרל חשוב לבריאות הכללית, והוא יכול גם לעזור להפחית את תסמיני הטינטון.נטילת תוסף מגנזיום יכולה לעזור להפחית את תסמיני הטינטון.

8.נסה דיקור

דיקור סיני הוא נוהג סיני עתיק ששימש לטיפול במחלות שונות במשך מאות שנים.על פי ההערכה, דיקור סיני מסייע בוויסות זרימת האנרגיה בגוף, מה שיכול לעזור להפחית את תסמיני הטינטון.

9.השתמש בשמנים אתרים

ניתן להשתמש בשמנים אתרים, כמו לבנדר ורוזמרין, כדי לסייע בהפחתת תסמיני טינטון.כדי להשתמש בשמנים אתרים עבור טינטון, הוסיפו כמה טיפות שמן למפזר ושאפו את הניחוח.

10.השתמש ב- Ginkgo Biloba

גינקו בילובה הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות, כולל טינטון.נטילת תמצית Biloba של Ginkgo יכולה לעזור להפחית את תסמיני הטינטון.

11.נסה אקופרסורה

האקופרסורה דומה לדיקור סיני, אך במקום להשתמש במחטים, היא כרוכה בהפעלת לחץ על נקודות מסוימות על הגוף.אקופרסורה יכולה לסייע בהפחתת תסמיני טינטון על ידי גירוי זרימת האנרגיה בגוף.

12.קבל מספיק שינה

קבלת מנוחה מספקת חיונית לבריאות הכללית, והיא יכולה גם לעזור להפחית את תסמיני הטינטון.מכוון לפחות 7-8 שעות שינה לכללילה כדי לעזור להפחית את תסמיני הטינטון.

13.הימנע ממזונות מסוימים

מזונות מסוימים, כמו מזון מעובד ומזונות עשירים בנתרן, יכולים להחמיר את תסמיני הטינטון.הימנע מ

טיפים למניעת צלצול באוזניים

צלצול באוזניים יכול להוות מטרד, אך למרבה המזל ישנם כמה טיפים שיכולים לעזור למנוע את התרחשותו מלכתחילה.להלן כמה צעדים פשוטים שניתן לנקוט כדי להפחית את הסיכון לצלצל באוזניים:

  • הגבל את החשיפה לרעשים חזקים.ללבוש תקעים או אוזניות בעת השתתפות באירועים או פעילויות רועשות.
  • קח הפסקות קבועות מפעילויות רועשות כדי לתת למנוחה של האוזניים שלך.
  • הימנע מהאזנה למוזיקה בנפחים גבוהים מאוד.
  • להפסיק לעשן, מכיוון שהוא יכול לגרום לצלצול באוזניים.
  • שמור על תזונה ובריאה בריאה.
  • להפחית את רמות הלחץ על ידי עיסוק בפעילויות כמו יוגה או מדיטציה.
  • הגבל את צריכת הקפאין והאלכוהול שלך, מכיוון שהם יכולים גם לגרום לצלצול באוזניים.

הסעדים של סבתא לצלצול באוזניים

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות במחלות רבות במשך מאות שנים, וצלצול באוזניים אינו יוצא מן הכלל.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר שהועברו לאורך הדורות:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית עבור מחלות רבות, וניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת הצלצול באוזניים.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כפית דבש אחת ושותה אותו פעמיים ביום.

2.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה פופולרית נוספת לצלצל באוזניים.מחלצים את המיץ מחצי בצל ומערבבים אותו עם שתי כפיות דבש.שתו את התערובת פעמיים ביום.

3.שום

שום יכול גם לעזור להפחית את הצלצול באוזניים.מרסקים שתי שיני שום ומערבבים אותו עם כפית דבש אחת.אכלו את התערובת פעם ביום.

4.מי מלח

מי מלח הם תרופה פופולרית נוספת לצלצל באוזניים.מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים ושותה אותם פעם ביום.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית עבור מחלות רבות, והיא יכולה לשמש גם כדי לסייע בהפחתת הצלצולים באוזניים.מערבבים כפית אחת של אבקת ג’ינג’ר עם שתי כפיות דבש ושותה אותו פעמיים ביום.

6.בזיל

בזיל הוא תרופה נוספת שניתן להשתמש בה כדי לסייע בהפחתת הצלצול באוזניים.מרתיחים כפית עלי בזיליקום בכוס מים ושותים אותם פעמיים ביום.

7.שמן זית

שמן זית הוא גם תרופה פופולרית לצלצול באוזניים.משרים כדור כותנה בשמן זית והניח אותו באוזן למשך 10 דקות.עשה זאת פעמיים ביום.

8.זרעי חילבה

זרעי חילבה הם תרופה פופולרית נוספת לצלצל באוזניים.מרתיחים שתי כפיות זרעי חילבה בכוס מים ושותים אותם פעמיים ביום.

9.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה פופולרית נוספת לצלצול באוזניים.מערבבים כפית אחת של מיץ לימון עם כפית דבש אחת ושותה אותו פעמיים ביום.

10.שקדים

שקדים הם תרופה פופולרית נוספת לצלצול באוזניים.משרים 10 שקדים במים לילה ואוכלים אותם בבוקר.

11.זרעי כמון

זרעי כמון הם תרופה פופולרית נוספת לצלצל באוזניים.מרתיחים שתי כפיות זרעי כמון בכוס מים ושותים אותם פעמיים ביום.

12.כורכום

כורכום הוא תרופה פופולרית נוספת לצלצל באוזניים.מערבבים כפית כורכום אחת עם כפית דבש אחת ושותה אותו פעמיים ביום.

13.שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה פופולרית נוספת לצלצול באוזניים.משרים כדור כותנה בשמן קיק והניח אותו באוזן למשך 10 דקות.עשה זאת פעמיים ביום.

14.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה פופולרית נוספת לצלצול באוזניים.משרים כדור כותנה בשמן קוקוס והניח אותו באוזן למשך 10 דקות.עשה זאת פעמיים ביום.

תרופות טבעיות אלה יכולות לעזור להפחית את הצלצול באוזניים, אבל זה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן