דף הבית » תרופות סבתא » צלצול באוזן – 17 תרופות של סבתא חשובות ולא מרשם
dadcdaddc dddddf  daadaddaddaa dadc daddaad ddaddddaa ddcd

צלצול באוזן – 17 תרופות של סבתא חשובות ולא מרשם

טינטון – 17 תרופות של סבתא לצלצול באוזניים
טינטון הוא מצב בו אדם חווה צלצול, זמזום או רעשים אחרים באוזניהם בהיעדר צליל חיצוני כלשהו.זה משפיע על כמעט 50 מיליון אמריקאים והוא הגורם המוביל לנכות בארצות הברית.אם אתה סובל מטינטון, ייתכן שתרצה לשקול כמה מ 17 הסעדים של סבתא אלה לצלצל באוזניים.

1.הימנע מרעשים חזקים

הדבר החשוב ביותר שאתה יכול לעשות כדי לעזור לטינטון שלך הוא להימנע מרעשים חזקים.כל הצליל חזק יותר מ- 85 dB יכול לגרום נזק לשמיעה שלך, מה שעלול להחמיר את הטינטון שלך.הימנע מהאזנה למוזיקה רועשת דרך אוזניות, ודאג בעת השימוש במכרונות דשא או בכלים רועשים אחרים.

2.להפסיק לעשן

עישון כבר מזמן קשור לטינטון.מחקרים הראו כי עישון יכול להגביר את הסיכון להתפתחות טינטון עד חמש פעמים.הפסקת עישון יכולה לעזור להפחית את הסיכון שלך להתפתחות טינטון ויכולה לעזור להפחית את חומרת תסמיני הטינטון הקיימים.

3.להפחית לחץ וחרדה

לחץ וחרדה יכולים להחמיר את תסמיני הטינטון.נסה להפחית את רמות הלחץ שלך על ידי תרגול טכניקות הרפיה, כמו מדיטציה, יוגה או טאי צ’י.

4.דיקור סיני

דיקור סיני הוא טכניקת רפואה סינית מסורתית הכרוכה בהכנסת מחטים לנקודות ספציפיות בגוף.מחקרים הראו כי דיקור סיני יכול לעזור להפחית את תסמיני הטינטון אצל אנשים מסוימים.

5.תרופות צמחיות

תרופות צמחיות משמשות זה מכבר לטיפול בטינטון.גינקו בילובה, למשל, הוא עשב שיכול לעזור להפחית את תסמיני הטינטון.עשבי תיבול אחרים שעשויים להועיל כוללים קמומיל, לבנדר ופספלואר.

6.שינויים תזונתיים

מזונות מסוימים יכולים להחמיר תסמיני טינטון, ולכן חשוב לשים לב לתזונה שלך.הימנע ממזונות עשירים במלח, סוכר וקפאין, מכיוון שאלו יכולים להחמיר תסמיני טינטון.

7.הימנע מאלכוהול וקפאין

אלכוהול וקפאין יכולים להחמיר תסמיני טינטון, ולכן עדיף להימנע מהם במידת האפשר.

8.תוספי מזון

תוספי מזון, כמו ויטמין B12, אבץ ומגנזיום, יכולים לעזור להפחית את תסמיני הטינטון.שוחח עם הרופא שלך לפני נטילת תוספי מזון, מכיוון שחלקם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות.

9.הימנע מאספירין

אספירין יכול להחמיר תסמיני טינטון, ולכן עדיף להימנע מכך במידת האפשר.

10.פעילות גופנית

פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להפחית לחץ וחרדה, שיכולים לעזור בשיפור תסמיני טינטון.מכוון לפחות 30 דקות של פעילות גופנית מתונה ביום.

11.קבל מספיק שינה

הקפדה על השינה מספיק חיונית להפחתת לחץ וחרדה, שיכולים לעזור בשיפור תסמיני טינטון.מכוון לפחות 7-8 שעות שינה ללילה.

12.להפחית את הצטברות שעוות האוזניים

הצטברות שעוות אוזניים עלולה להחמיר את תסמיני הטינטון, ולכן חשוב להפחית אותו.אתה יכול לעשות זאת באמצעות ערכת הסרת שעוות אוזניים או על ידי פגישה עם הרופא שלך להסרת שעוות אוזניים מקצועיות.

13.ללבוש תקעי אוזניים

לבישת תקעי אוזניים יכולה לעזור להפחית את כמות הרעש שמגיעה לאוזניים שלך, מה שיכול לעזור להפחית את תסמיני הטינטון.

14.עיסוי

עיסוי צווארך וכתפיים יכול לעזור להפחית את המתח ולשפר את זרימת הדם, מה שיכול לעזור להפחית את תסמיני הטינטון.

15.הימנע משיעול ותרופות קרות

שיעול מסוים ללא מרשם תרופות ותרופות קרות יכולים להחמיר תסמיני טינטון, ולכן עדיף להימנע מהן במידת האפשר.

16.טיפול בחמצן היפרברי

טיפול בחמצן היפרברי הוא טיפול בו אתה נושם חמצן טהור בתא בלחץ.מחקרים הראו כי טיפול בחמצן היפרברי יכול לעזור להפחית את תסמיני הטינטון אצל אנשים מסוימים.

17.טיפול הוספה טינטון

טיפול בהסבה מחדש של טינטון (TRT) הוא סוג של טיפול המסייע לאנשים ללמוד להתעלם מ

11.זרעי שומשום

זרעי שומשום הם עוד אחד מהתרופות של סבתא לטינטון.ידוע שהם מפחיתים דלקת בגוף ועוזרים בשיפור ה- CIריקולציה של הדם.זרעי שומשום עשירים בנוגדי חמצון ובעלי תכונות אנטי דלקתיות.כדי להשתמש בתרופה זו, משרים קומץ זרעי שומשום במים למשך הלילה ואז טוחנים אותם לעיסה.מרחו משחה זו על האזור הפגוע באוזן והשאירו אותו למשך 30 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

12.שום

שום הוא תרופה נהדרת נוספת לטינטון.הוא מכיל תרכובות שיכולות להפחית דלקת ולהגדיל את זרימת הדם בגוף.כדי להשתמש בתרופה זו, קח כמה שיני שום וריסק אותם לעיסה.מרחו את העיסה על האזור הפגוע באוזן והשאירו אותו למשך 30 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

13.בצל

בצל הוא תרופה יעילה נוספת לטינטון.הוא מכיל תרכובות שיכולות להפחית דלקת ולשפר את זרימת הדם.כדי להשתמש בתרופה זו, קח כמה בצל וחתך אותם לפרוסות.הניחו את הפרוסות על האזור הפגוע באוזן והשאירו אותה למשך 30 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

14.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה יעילה נוספת לטינטון.הוא מכיל תרכובות שיכולות להפחית דלקת ולשפר את זרימת הדם.כדי להשתמש בתרופה זו, קח כמה פרוסות ג’ינג’ר וטוחן אותן לעיסה.מרחו את העיסה על האזור הפגוע באוזן והשאירו אותו למשך 30 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

15.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית למחלות רבות, כולל טינטון.הוא מכיל תרכובות אנטי דלקתיות שיכולות להפחית דלקת ולשפר את זרימת הדם.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.משרים כדור כותנה בתמיסה ומורחים אותו על האזור הפגוע באוזן.השאירו אותו למשך 30 דקות ושטפו אותו במים חמים.

16.דומדמניות הודית

Gooseberry הודי הוא תרופה יעילה נוספת לטינטון.הוא מכיל נוגדי חמצון שיכולים להפחית דלקת ולשפר את זרימת הדם.כדי להשתמש בתרופה זו, קח כמה חתיכות של דומדמניות הודיות וטוחן אותן לעיסה.מרחו את העיסה על האזור הפגוע באוזן והשאירו אותו למשך 30 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

17.בזיל

בזיל הוא תרופה פופולרית נוספת לטינטון.הוא מכיל תרכובות שיכולות להפחית דלקת ולשפר את זרימת הדם.כדי להשתמש בתרופה זו, קח כמה עלי בזיליקום וטוחן אותם לעיסה.מרחו את העיסה על האזור הפגוע באוזן והשאירו אותו למשך 30 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

מסקנה

צלצול באוזן יכול להיות מצב מעצבן ומתיש.אך למרבה המזל, ישנם כמה תרופות של סבתא ללא מרשם שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים ואף לשפר את המצב.הסעדים שנדונו לעיל יכולים לסייע בהפחתת הדלקת, לשפר את זרימת הדם ולספק הקלה מהתסמינים של טינטון.הקפד לדבר עם הרופא שלך לפני שתנסה אף אחד מהתרופות הללו.

שאלות נפוצות

  • מה זה טינטון?

    טינטון הוא מצב בו אדם חווה צלצול, זמזום או רעשים אחרים באוזניים.לעתים קרובות זה נגרם כתוצאה מאובדן שמיעה או טראומת ראש.

  • מהן כמה תרופות ללא מרשם עבור טינטון?

    כמה תרופות ללא מרשם לטינטון כוללות זרעי שומשום, שום, בצל, ג’ינג’ר, חומץ תפוחים, דומדמניות הודית ובזיליקום.

טינטון יכול להיות מצב מתיש, אך למרבה המזל ישנם כמה תרופות של סבתא ללא מרשם שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ואף לשפר את המצב.סעדים אלה יכולים לעזור להפחית דלקת, לשפר את זרימת הדם ולספק הקלה מהתסמינים של טינטון.אמנם סעדים אלה יעילים, אך עדיין חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתנסה מישהו מהם. wikipedia מספק גם אינץ ‘

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן