דף הבית » תרופות סבתא » טינטון – 7 תרופות סבתות רפואיות זמינות בבית
dddadddf  daadaddaddaa daddaaddaa dadadddddaa ddeddaddaa d

טינטון – 7 תרופות סבתות רפואיות זמינות בבית

מגורים עם טינטון: 7 תרופות סבתות רפואיות זמינות בבית

טינטון הוא תנאי המאופיין בצלצל מתמשך או זמזום באוזניים.זה יכול להיגרם ממגוון מצבים, כמו דלקות אוזניים, טראומת ראש או צוואר, הצטברות שעווה, תרופות מסוימות וחשיפה לרעשים חזקים.אמנם אין תרופה, אך קיימים טיפולים ותרופות רבות לסייע בניהול הסימפטומים.

אחד הטיפולים העתיקים והיעילים ביותר לטינטון הוא להשתמש בתרופות סבתות רפואיות, שהן תרופות פשוטות, טבעיות שניתן לעשות בבית.במאמר זה נדון בשבעה מהתרופות הללו וכיצד ניתן להשתמש בהן כדי לסייע בניהול טינטון.

1.להפחית לחץ וחרדה

לחץ וחרדה יכולים להחמיר את תסמיני הטינטון, ולכן חשוב למצוא דרכים להפחית אותם.טכניקות הרפיה כמו יוגה, מדיטציה ונשימה עמוקה יכולות לעזור להפחית את הלחץ ולהרגיע את הגוף.בנוסף, קבלת שינה מספקת ופעילות גופנית סדירה יכולה לעזור להפחית את רמות הלחץ והחרדה.

2.הימנע מרעשים חזקים

הגבל את החשיפה שלך לרעשים חזקים, מכיוון שזה יכול להחמיר תסמיני טינטון.אם אתה בסביבה רועשת, יש ללבוש אטמי אוזניים כדי להגן על האוזניים שלך.חשוב גם להתרחק ממוזיקה רועשת וממקורות אחרים לרעש חזק.

3.תרופות צמחיות טבעיות

ניתן להשתמש בתרופות צמחיות כדי לסייע בניהול טינטון.ידוע כי עשבי תיבול טבעיים כמו גינקגו בילובה, שום ויורט של סנט ג’ון, יסייעו בהפחתת תסמיני הטינטון.בנוסף, ג’ינג’ר וג’ינסנג עשויים להועיל בהפחתת רמות הלחץ והחרדה.

4.דיקור סיני

דיקור סיני הוא תרופה סינית מסורתית הכוללת הכנסת מחטים לנקודות ספציפיות בגוף.על פי ההערכה, היא מסייעת לאזן את אנרגיית הגוף וניתן להשתמש בה לטיפול במגוון מצבים, כולל טינטון.

5.טיפול בעיסוי

טיפול בעיסוי הוא דרך נהדרת להפחית את הלחץ והמתח בגוף, מה שיכול לעזור להפחית את תסמיני הטינטון.עיסוי רגיל יכול גם לעזור להגדיל את זרימת הדם, מה שיכול לעזור להפחית את הטבעת באוזניים.

6.תזונה

תזונה בריאה יכולה להועיל לניהול תסמיני טינטון.אכילת תזונה מאוזנת הכוללת הרבה פירות, ירקות ודגנים מלאים יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הבריאות הכללית.בנוסף, הימנעות ממזון מעובד ומעודן יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים.

7.תוספי מזון

תוספי מזון מסוימים יכולים להועיל לניהול תסמיני טינטון.מגנזיום, אבץ ויטמינים B יכולים להועיל בהפחתת הדלקת ושיפור הבריאות הכללית.בנוסף, חומצות שומן אומגה 3 יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולשיפור זרימת הדם.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתם חווים תסמיני טינטון, חשוב לשמור על יומן יומי כדי לעקוב אחר הסימפטומים שלכם ולקבוע אילו טיפולים עוזרים ואילו אינם.זה יכול לעזור לקבוע אילו טיפולים יעילים ביותר עבורך.

על ידי ביצוע שבע תרופות סבתות רפואיות אלה, אתה יכול לעזור בניהול הסימפטומים של טינטון ולהפחית את הצלצול באוזניים.זכור להתייעץ תמיד עם הרופא שלך לפני שתתחיל בטיפולים או בסעדים חדשים.

תרופות סבתות עבור טינטון

טינטון הוא מצב שחווה מיליוני אנשים ברחבי העולם.זה מאופיין בצלצול או זמזום באוזניים שניתן לשמוע לפרקי זמן ארוכים, גם כאשר אין צליל חיצוני.ישנם טיפולים רבים הזמינים עבור טינטון, אך חלק מהסובלים מעדיפים לנסות תחילה תרופות טבעיות או סבתות.להלן 7 תרופות סבתות רפואיות בהן ניתן להשתמש בבית כדי לעזור להפחית את תסמיני הטינטון.

1.Ginkgo biloba

גינקו בילובה הוא תוסף צמחים המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל טינטון.זה נחשב לשפר את זרימת הדם לאוזן הפנימית, מה שיכול לעזור להפחית את צליל הצלצול הנגרם על ידי טינטון.ניתן לקחת את זה בקפסולהצורה או כתה.

2.שמן סומסום

שמן סומסום שימש במשך מאות שנים ברפואה הסינית המסורתית לטיפול בתנאים רבים, כולל טינטון.נחשב להפחית את הדלקת באוזן ולשפר את זרימת הדם, מה שיכול לעזור להפחית את צליל הצלצול הנגרם על ידי טינטון.ניתן להשתמש בו באופן אקטואלי או לקחת אותו כתוסף.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר לטיפול במגוון מחלות, כולל טינטון.נחשב לשפר את זרימת הדם ולהפחית את הדלקת באוזן, מה שיכול לעזור להפחית את צליל הצלצול הנגרם על ידי טינטון.ניתן לקחת אותו בצורה כמוסה או כתה.

4.שום

שום שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל טינטון.נחשב לשפר את זרימת הדם ולהפחית את הדלקת באוזן, מה שיכול לעזור להפחית את צליל הצלצול הנגרם על ידי טינטון.ניתן לאכול אותו גולמי או לקחת כתוסף.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל טינטון.נחשב לשפר את זרימת הדם ולהפחית את הדלקת באוזן, מה שיכול לעזור להפחית את צליל הצלצול הנגרם על ידי טינטון.ניתן לאכול אותו גולמי, לקחת כתוסף, או לקחת אותו כתה.

6.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל טינטון.נחשב לשפר את זרימת הדם ולהפחית את הדלקת באוזן, מה שיכול לעזור להפחית את צליל הצלצול הנגרם על ידי טינטון.זה יכול להילקח כתוסף או כתה.

7.אלוורה

אלוורה משמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל טינטון.נחשב לשפר את זרימת הדם ולהפחית את הדלקת באוזן, מה שיכול לעזור להפחית את צליל הצלצול הנגרם על ידי טינטון.זה יכול להילקח כתוסף או ליישם אקטואלי כג’ל או קרם.

סיכום

טינטון יכול להיות מצב קשה לחיות איתו, אך ישנם טיפולים שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים.תרופות סבתות הופכות פופולריות יותר ויותר, ויש כמה שניתן להשתמש בהן בבית כדי לעזור להפחית את תסמיני הטינטון.אלה כוללים גינקו בילובה, שמן שומשום, חומץ תפוחים, שום, ג’ינג’ר, שורש ליקריץ ואלוורה.אמנם סעדים אלה עשויים שלא לעבוד עבור כולם, אך כדאי לנסות לפני שהם פונים לטיפולים דרסטיים יותר.

שאלות נפוצות

ש: מה זה טינטון?

ת: טינטון הוא מצב המאופיין בצלצול או זמזום באוזניים שניתן לשמוע לפרקי זמן ארוכים, גם כשאין צליל חיצוני.זה מנוסה על ידי מיליוני אנשים ברחבי העולם.

ש: כיצד ניתן לטפל בטינטון?

ת: ישנם טיפולים רבים הזמינים עבור טינטון, כולל תרופות, שינויים באורח החיים וטיפולים.אנשים רבים בוחרים גם לנסות תחילה תרופות טבעיות או סבתות, כמו גינקו בילובה, שמן שומשום, חומץ תפוחים, שום, ג’ינג’ר, שורש ליקריץ ואלוורה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן