דף הבית » תרופות סבתא » טינטון – 15 תרופות חשובות של סבתא זמינות בבית
dddadddf  daadaddaddaa ddaddddaa dadc daddaad ddeddaddaa d

טינטון – 15 תרופות חשובות של סבתא זמינות בבית

מה זה טינטון?

טינטון הוא מצב רפואי המאופיין בצלצול, זמזום, שריקה או רעשים אחרים באוזניים.זהו מצב שכיח שמשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם.אנשים עם טינטון יכולים לחוות מגוון תסמינים שיכולים לנוע בין קלים לחמורים.טינטון יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל אובדן שמיעה, טראומת ראש או צוואר וחשיפה לרעשים חזקים.

15 הסעדים של סבתא לטינטון

טינטון יכול להיות מצב קשה לניהול, אך ישנם סעדים של סבתא שעשויים לספק הקלה מסוימת.להלן 15 תרופות שניתן למצוא בבית ולהשתמש בה בקלות כדי לסייע בניהול טינטון:

1.דיקור סיני

דיקור סיני הוא נוהג סיני עתיק הכרוך בהכנסת מחטים לנקודות ספציפיות בגוף.על פי ההערכה, היא מעוררת את זרימת האנרגיה או “צ’י”, שיכולים לעזור להפחית את תסמיני הטינטון.

2.תוספי צמחים

תוספי צמחים יכולים להועיל לאנשים עם טינטון.גינקו בילובה, למשל, מאמינים כי הוא משפר את זרימת הדם לאוזניים ומפחית את תסמיני הטינטון.

3.עיסוי

עיסוי יכול להיות דרך נהדרת להירגע ולהפחית את הלחץ, מה שיכול לעזור להפחית את תסמיני הטינטון.עיסוי יכול גם לשפר את זרימת הדם, מה שעשוי לעזור גם להפחתת תסמיני טינטון.

4.הימנע מרעשים חזקים

חשיפה לרעשים חזקים יכולה להחמיר את תסמיני הטינטון, ולכן חשוב להימנע מהם.זה כולל הימנעות ממוזיקה רועשת או רעש אחר בבית או בציבור.

5.הפחתת לחץ

מתח יכול להחמיר תסמיני טינטון, ולכן חשוב להפחית את הלחץ ככל האפשר.טכניקות להפחתת מתח כמו נשימה עמוקה, יוגה ומדיטציה יכולות להועיל.

6.פעילות גופנית

פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להפחית את הלחץ ושיפור זרימת הדם, מה שיכול לעזור להפחית את תסמיני הטינטון.

7.הימנע מקפאין

קפאין יכול להחמיר תסמיני טינטון, ולכן חשוב להימנע או להגביל את צריכת הקפאין.

8.להפסיק לעשן

עישון יכול להחמיר תסמיני טינטון, ולכן חשוב להפסיק או להפחית את העישון ככל האפשר.

9.הימנע מאלכוהול

אלכוהול יכול להחמיר תסמיני טינטון, ולכן חשוב להימנע מכך ככל האפשר.

10.קבל מספיק שינה

קבלת מספיק שינה חשובה לבריאות הכללית, והיא יכולה גם לעזור להפחית את תסמיני הטינטון.

11.ללבוש הגנה על אוזניים

כאשר הם נחשפים לרעשים חזקים, חשוב ללבוש הגנה על אוזניים כמו אטמי אוזניים או אוזניים כדי להפחית את השפעות הרעש על תסמיני טינטון.

12.הימנע מתרופות מסוימות

תרופות מסוימות יכולות להחמיר תסמיני טינטון, ולכן חשוב להימנע מכך ככל האפשר.אלה כוללים אספירין, תרופות אנטי דלקתיות שאינן סטרואידיות (NSAIDs) ואנטיביוטיקה מסוימת.

13.אכלו תזונה בריאה

אכילת תזונה בריאה יכולה לעזור בשיפור הבריאות הכללית, מה שיכול לעזור להפחית את תסמיני הטינטון.מזונות עשירים באשלגן ומגנזיום, כמו בננות, תרד ואבוקדו, יכולים להועיל במיוחד.

14.להפחית את צריכת המלח

הפחתת צריכת מלח יכולה לעזור להפחית את שמירת הנוזלים, מה שעלול להפחית את תסמיני הטינטון.

15.קח תוספים

תוספי מזון מסוימים, כמו אבץ, ויטמין B12 ומגנזיום, יכולים לעזור להפחית את תסמיני הטינטון.

טיפ ייחודי

אם אתם חווים טינטון, חשוב לפנות לייעוץ רפואי מאיש מקצוע מוסמך בתחום הבריאות.במקרים מסוימים, טינטון יכול להוות סימפטום של מצב רפואי חמור יותר, ולכן חשוב לקבל אבחנה נאותה.

בעוד שהסעדים המפורטים לעיל עשויים לספק הקלה מסוימת מתסמיני טינטון, חשוב לציין כי אסור להם להחליף ייעוץ וטיפול רפואי.חשוב לדבר עם רופא לפני שלקחת עשבי תיבול, תוספי מזון או תרופות לטינטון.

הסעדים של סבתא לטינטון

טינטון הוא מצב שמשפיע על מיליוני אנשים, וגורם להם לשמוע צלצולים, זמזמים, סינון אורעשים אחרים באוזניהם.עם זאת, ישנם כמה תרופות טבעיות ששימשו במשך דורות כדי לעזור להקל על תסמיני הטינטון.להלן 15 תרופות חשובות של סבתא הזמינות בבית שיכולות לעזור לכם למצוא הקלה מטינטון.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים שימש במשך מאות שנים כדי לעזור במגוון מחלות, כולל טינטון.ההערכה היא כי היא מפחיתה את הדלקת ומקל על תסמיני טינטון.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לטינטון, מערבבים כף אחת של חומץ סיידר תפוחים עם כוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.

2.שום

שום שימש במשך מאות שנים כדי לעזור במגוון מחלות, כולל טינטון.ההערכה היא כי היא מפחיתה את הדלקת ומקל על תסמיני טינטון.כדי להשתמש בשום לטינטון, אכלו שניים או שלוש שיני שום טרי מדי יום.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית נוספת ששימשה במשך מאות שנים כדי לעזור במגוון מחלות, כולל טינטון.כדי להשתמש בג’ינג’ר לטינטון, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

4.לימון

לימונים הם תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים כדי לעזור במגוון מחלות, כולל טינטון.כדי להשתמש בלימונים לטינטון, מערבבים כפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי עם כוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.

5.שמן זית

שמן זית הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים כדי לעזור במגוון מחלות, כולל טינטון.כדי להשתמש בשמן זית לטינטון, מערבבים כף שמן זית אחד עם כוס מים חמים ושותים אותם פעמיים ביום.

6.מיץ תפוחים

מיץ תפוחים שימש במשך מאות שנים כדי לעזור במגוון מחלות, כולל טינטון.כדי להשתמש במיץ תפוחים לטינטון, שתו כוס מיץ תפוחים טריים פעמיים ביום.

7.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים כדי לעזור במגוון מחלות, כולל טינטון.כדי להשתמש בפלפל קאיין לטינטון, מערבבים כפית אחת של פלפל קאיין עם כוס מים חמים ושותים אותם פעמיים ביום.

8.דבש

דבש הוא תרופה טבעית ששימשה במשך מאות שנים כדי לעזור במגוון מחלות, כולל טינטון.כדי להשתמש בדבש לטינטון, מערבבים כף דבש אחת עם כוס מים חמים ושותים אותם פעמיים ביום.

9.מי מלח

מי מלח הם תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים כדי לעזור במגוון מחלות, כולל טינטון.כדי להשתמש במי מלח לטינטון, מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים חמים ושותים אותם פעמיים ביום.

10.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים כדי לעזור במגוון מחלות, כולל טינטון.כדי להשתמש במיץ אלוורה לטינטון, שתו כוס אחת של מיץ אלוורה טריים פעמיים ביום.

11.זרעי שומר

זרעי שומר הם תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים כדי לעזור במגוון מחלות, כולל טינטון.כדי להשתמש בזרעי שומר לטינטון, לעסו כפית אחת של זרעי שומר פעמיים ביום.

12.עלי בזיליקום

עלי בזיליקום הם תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים כדי לעזור במגוון מחלות, כולל טינטון.כדי להשתמש בעלים בזיליקום לטינטון, אכלו שלושה או ארבעה עלי בזיליקום טריים פעמיים ביום.

13.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית ששימשה במשך מאות שנים כדי לעזור במגוון מחלות, כולל טינטון.כדי להשתמש בתה קמומיל לטינטון, שתו כוס אחת של תה קמומיל טרי פעמיים ביום.

14.תה ירוק

תה ירוק הוא תרופה טבעית ששימשה במשך מאות שנים כדי לעזור במגוון

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן