דף הבית » תרופות סבתא » ציפורן-6 תרופות של סבתא חמה ומהירה להנהיה
daddaddadf  daadaddaddaa dadc daddaad dded ddedddad dcddadd

ציפורן-6 תרופות של סבתא חמה ומהירה להנהיה

ציפורן-6 תרופות של סבתא חמה ומהירה להקדמה

אם אתם מחפשים תרופה טבעית שתעזור בשיפור בריאותכם ובבריאותכם, אל תסתכלו רחוק יותר מאשר ציפורן.כעשב מרפא עתיק, ציפורן שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, החל מכאבי ראש וכלה בבעיות עיכול.תכונות ההתחממות של ציפורן הופכות אותו לתרופה מושלמת לחודשי החורף, ומתכוניו להקדמה מהירה הופכים אותו לאידיאלי למשקי בית עסוקים.במאמר זה נחקור שישה מתרופות הציפורן האהובות על סבתא ונדון כיצד לשלב אותם בתזונה שלך לקבלת יתרונות מקסימליים.

תה ציפורן

תה ציפורן הוא משקה מחמם שניתן ליהנות ממנו חם או קר.לקבלת יתרונות בריאותיים, תלולים שתיים עד שלוש שיפורות שלמות במים חמים למשך 10 דקות, מתאנים ותיהנו.לקבלת טעם חזק יותר, תוכלו להוסיף גם קמצוץ של ציפורן קרקע.יד ידוע כי תה ציפורן מסייע בהפחתת הדלקת, להגביר את מערכת החיסון ולהפחית את הבחילה.

סירופ ציפורן

סירופ ציפורן הוא דרך נהדרת להשיג את כל היתרונות של ציפורן בצורה טעימה.כל שעליך לעשות הוא לשלב שתי כפות של שיני טחון עם שתי כוסות מים וכוס סוכר אחת בסיר.מביאים את התערובת לרתיחה ומערבבים עד להמסת הסוכר.מבשלים 10 דקות ומסננים את הסירופ לצנצנת זכוכית.תיהנו מכף הסירופ בכוס מים חמים כדי לעזור להרגיע את כאב הגרון.

טיפ:

נסה להוסיף מעט דבש לסירופ לטעם מאוזן יותר.

שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא משכך כאבים רב עוצמה שניתן להשתמש בו באופן אקטואלי להפחתת כאב ודלקת.להכנת שמן ציפורן משלך, שלב שתי כפות כפות שיני טחון עם 1/4 כוס שמן זית בסיר קטן.מחממים את התערובת על אש נמוכה, תוך ערבוב מתמיד, עד שהיא ריחנית.מסננים את השמן לצנצנת זכוכית ומחסנים במקום קריר וחשוך.מרחו כמה טיפות שמן ציפורן על האזור הפגוע כדי להפחית את הכאב והדלקת.

מלחי אמבטיה של ציפורן

מלחי אמבטיה של ציפורן הם דרך נהדרת להירגע ולהרגיע שרירים כואבים.כדי להכין משלך, שלב כוס אחת של מלח אפסום, כוס מלח ים אחת, כוס סודה לשתייה ושתי כפות כפות ציפורן טחון.מוסיפים את התערובת למי האמבט שלך וספגים לפחות 20 דקות.המלחים יסייעו בהפחתת דלקת ולהרגיע שרירים מתוחים.

קומפרס ציפורן

דחיסת ציפורן היא דרך קלה להפחתת דלקת ולהקל על הכאב.להכנת דחיסה, שלב 1/2 כוס שיני טחון עם 1/4 כוס מים בסיר קטן.מחממים את התערובת על אש נמוכה, תוך ערבוב מתמיד, עד שהיא ריחנית.משרים מטלית נקייה בתערובת, סובבים אותה ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו את הדחיסה למשך 15-20 דקות.

גרגר ציפורן

Gargle Clove הוא תרופה יעילה לגרון כואב.להכנת גרגר, שלב כפית אחת של שיני טחון עם כוס מים חמים.לשטוף את התערובת סביב הפה שלך למשך 30 שניות, ואז לירוק אותה.חזור על התהליך כל כמה שעות עד להקל על כאב גרונך.

דבש ציפורן

לקבלת תרופה קלה וטעימה, נסה דבש ציפורן.כל שעליך לעשות הוא לשלב כפית אחת של שיני טחון עם כוס דבש גולמי בקערה קטנה.מערבבים עד שהדבש מעורבב באופן שווה.מורחים כף של הדבש על טוסט או הוסיפו אותו לכוס תה חם כדי לעזור להרגיע את כאב הגרון.

ציפורן הוא עשב רפואי רב עוצמה שניתן להשתמש בו לטיפול במגוון מחלות.מתה ציפורן ועד דבש ציפורן, ישנם הרבה תרופות קלות ומהירות להכנה שיכולות לעזור לך להרגיש טוב יותר תוך זמן קצר.נסה את הסעדים של הסבתא האלה לנסות ולהרגיש את חום הציפורן בחייך.

תרופה מס ‘2: תה ציפורן

תה ציפורן הוא תרופה פופולרית למגוון רחב של מחלות.להכנת התה הזה, הוסף שתי כפיות ציפורן טחון לשתי כוסות מים רותחים.תן לתערובת תלולה למשך 10 דקות, ואז לסמן אותה.שתו את התה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.תה ציפורן יכול לעזור להפחית את הדלקת, להגביר את מערכת החיסון, לשפר את העיכול ואף להפחית את רמות הלחץ.

היתרונות של תה ציפורן

תה ציפורן מציע שונותETY של יתרונות בריאותיים כולל:

  • מפחית דלקת
  • מגביר את מערכת החיסון
  • משפר את העיכול
  • מפחית את רמות הלחץ

תרופה מס ‘3: שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא עוד תרופה קלה להכנה עם יתרונות בריאותיים רבים.להכנת שמן ציפורן משלך, מערבבים כוס שמן ציפורן אחד וכוס שמן זית יחד בצנצנת זכוכית.מנערים היטב את התערובת ונותנים לה תלול במשך שבועיים.ואז מסננים את שמן הציפורן ומאחסנים אותו במקום חשוך וקריר.

ניתן להשתמש בשמן ציפורן באופן אקטואלי להפחתת דלקת, להקל על הכאב ולהפחתת תסמיני הצטננות ושפעת.זה יכול לשמש גם להפחתת כאבי כאב שיניים ולהפחתת תסמיני כאבי ראש.

היתרונות של שמן ציפורן

שמן ציפורן מציע מגוון יתרונות בריאותיים כולל:

  • מפחית דלקת
  • מקל על כאב
  • מפחית את תסמיני הצטננות ושפעת
  • מפחית כאבי שיניים
  • מצמצם את הסימפטומים של כאבי ראש

תרופה מס ‘4: סירופ ציפורן

סירופ ציפורן הוא תרופה פשוטה ויעילה להצטננות ושפעת.כדי להכין סירופ זה, הביאו כוס סוכר אחת וכוס מים אחת לרתיחה.מוסיפים כפית אחת של שיני קרקע ומבשלים במשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומאחסנים את הסירופ בצנצנת זכוכית במקרר.

קח כפית אחת מהסירופ כל ארבע שעות כדי להפחית את תסמיני הצטננות ושפעת.ניתן להשתמש בסירופ גם להפחתת הדלקת ולהגברת מערכת החיסון.

היתרונות של סירופ ציפורן

סירופ ציפורן מציע מגוון יתרונות בריאותיים כולל:

  • מפחית את תסמיני הצטננות ושפעת
  • מפחית דלקת
  • מגביר את מערכת החיסון

תרופה מס ‘5: דחיסת ציפורן

דחיסת ציפורן היא תרופה יעילה לשרירים כואבים וכאבי מפרקים.כדי להכין את הדחיסה הזו, מערבבים כפית אחת של שיני טחון עם כוס מים חמים.משרים מטלית כביסה בתערובת ומורחים אותה על האזור הפגוע.השאירו את הדחיסה למשך 15-20 דקות וחזרו על התהליך מספר פעמים ביום.

היתרונות של דחיסת ציפורן

Clove Compress מציע מגוון יתרונות בריאותיים כולל:

  • מקל על שרירי כאב
  • מפחית כאבי מפרקים

תרופה מס ‘6: ציפורן אמבטיה

אמבטיה של ציפורן היא דרך נהדרת להירגע ולהפחית את הלחץ.כדי לבצע אמבטיה זו, הוסף כוס אחת של שיני טחון לאמבטיה חמה ותן לה תלול למשך 10 דקות.משרים באמבטיה במשך 20 דקות וחזור על התהליך מספר פעמים בשבוע.

היתרונות של ציפורן אמבטיה

Clove Bath מציע מגוון יתרונות בריאותיים כולל:

  • מקל על מתח
  • מרגיע את הגוף

קל להכין את הסעדים של סבתא המיוצרים עם ציפורן ומציעים מגוון יתרונות בריאותיים.מתה ושמן לסירופ וקומפרס, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את הדלקת, להגביר את מערכת החיסון, לשפר את העיכול, להפחית את רמות הלחץ ואף להקל על הכאב.

שאלות נפוצות

מהם היתרונות של ציפורן?

ציפורן מציעים מגוון יתרונות בריאותיים, כולל הפחתת דלקת, הגברת מערכת החיסון, שיפור העיכול, הפחתת רמות הלחץ והקלה על כאבים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן