דף הבית » תרופות סבתא » פריחה בעור – 17 תרופות של סבתא פופולרית ועתיקה
dadaddd ddadda  daadaddaddaa dadc daddaad daddaddcdaddaa dda

פריחה בעור – 17 תרופות של סבתא פופולרית ועתיקה

העור הוא האיבר הגדול ביותר בגוף האדם ואחד העדינים, הפגיעים והנוכסים למחלות.פריחות בעור הן אחד הנושאים הרפואיים הנפוצים ביותר, ויכולים לנוע בין עדין לרציני.למרות שטיפולים רפואיים זמינים, אנשים רבים מעדיפים לחפש תרופות טבעיות ששימשו במשך מאות שנים, שהועברו לאורך דורות.במאמר זה נחקור 17 תרופות של סבתא פופולרית ועתיקה לפריחה בעור.

הדרך הטבעית

כשמדובר בטיפול בפריחות עור, אנשים רבים פונים לרוב לתרופות טבעיות לפני שהם מחפשים טיפולים רפואיים.תרופות טבעיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול בפריחות עור, ורבים מהתרופות הללו הועברו לאורך דורות.להלן 17 תרופות של סבתא פופולרית ועתיקה לפריחה בעור.

אלוורה

אלוורה היא אחד התרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לפריחות עור.ניתן ליישם ג’ל אלוורה ישירות על העור כדי להרגיע את הדלקת ולהפחית גירוד.זה יכול לשמש גם כקרם לחות טבעי כדי לשמור על לחות העור ולעזור במניעת גירוי נוסף.

אמבטיות שיבולת שועל

אמבטיות שיבולת שועל הן תרופה פופולרית לפריחות עור, במיוחד לאלה הנגרמות על ידי אקזמה או פסוריאזיס.שיבולת שועל היא אנטי דלקתית טבעית ויכולה לעזור להפחית גירוד ולהרגיע את העור.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הוסף כוס שיבולת שועל לאמבטיה חמה וספוג למשך 10-15 דקות.

טיפ ייחודי ומועיל

כשמשתמשים במרחצאות שיבולת שועל כתרופה לפריחות עור, חשוב להשתמש רק בזנים שיבולת שועל רגילים ולא בטעם או ממותק.זה יעזור להפחית את הסיכון לגירוי נוסף או תגובות אלרגיות.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא אנטי דלקתית טבעית ויכולה לעזור להפחית את הגירוד ולהרגיע את העור.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כף סודה לשתייה עם כוס מים חמים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא מעצבן טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וגרד.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ומורחים את התערובת על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וגרד.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 10-15 דקות לפני ששטיפתו במים חמים.

דבש

דבש הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית גירוד ולהרגיע את העור.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מרחו שכבה דקה של דבש על האזור המושפע והשאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית גירוד ולהרגיע את העור.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט כוס כוס תה קמומיל למשך 10-15 דקות ומורחים את התה המקורר על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וגרד.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כמה טיפות של שמן לבנדר עם שמן נשא, כמו שמן שקדים, ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וגרד.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כפית אבקת כורכום עם כוס מים חמים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

מלפפון

מלפפונים הם אנטי דלקתיים טבעיים ויכולים לעזור להפחית את הגירוד ולהרגיע את העור.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט פורס מלפפון והחל את הפרוסות על האזור המושפע.לעזובהם נמשכים 10-15 דקות לפני ששוטפים אותם במים חמים.

שמן עץ התה

17 תרופות של סבתא פופולרית ועתיקה לפריחה בעור

פריחה בעור היא דלקת בעור שיכולה להיגרם על ידי מגוון מצבי עור שונים.סבתות משתמשות בתרופות מסורתיות במשך דורות כדי לסייע בטיפול בפריחות עור, ולרבים מהתרופות הללו עדיין יש מקום ברפואה המודרנית.להלן 17 מהתרופות הפופולריות והסבתות העתיקה ביותר לפריחה בעור.

1.אלוורה

אלוורה היא תרופה פופולרית לפריחות עור בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות והאנטיבקטריאליות.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע כדי להרגיע ולרוגע עור מגורה.ניתן גם לקחת אותו באופן פנימי כדי לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.

2.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בפריחות עור.הוא מכיל טאנינים המסייעים להפחתת דלקת ולהרגיע את העור הרגיז.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע או להשתמש בו בדחיסה.

3.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא תרופה טבעית ששימשה לטיפול בפריחות עור במשך מאות שנים.זה יכול לשמש כאמבט שיבולת שועל או כעסק המופעל ישירות על האזור המושפע.שיבולת שועל יכולה לעזור להרגיע ולהפחית את הדלקת בעור.

4.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חומר טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בפריחות עור.זה עוזר להרגיע ולהרטיב את העור ובמקביל לספק יתרונות אנטי דלקתיים ואנטיבקטריאליים.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע או להשתמש בו בדחיסה.

5.דבש

דבש שימש מאז ימי קדם כדי לסייע בטיפול בפריחות עור.זהו חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להרגיע ולרפא עור מגורה.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע או לקחת אותו באופן פנימי כדי לעזור להגביר את מערכת החיסון.

6.קלנדולה

קלנדולה היא תרופה טבעית ששימשה לטיפול בפריחות עור במשך מאות שנים.זהו עשב אנטי דלקתי ואנטיבקטריאלי שניתן להשתמש בו בדחיסה או לקחת באופן פנימי כדי לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.

7.קמומיל

קמומיל הוא תרופה טבעית ששימשה לטיפול בפריחות עור במשך מאות שנים.זהו עשב אנטי דלקתי ואנטיבקטריאלי שניתן להשתמש בו בדחיסה או לקחת באופן פנימי כדי לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.

8.שורש ברדוק

שורש בורדוק הוא תרופה טבעית ששימשה לטיפול בפריחות עור במשך מאות שנים.זהו עשב אנטי דלקתי ואנטיבקטריאלי שניתן להשתמש בו בדחיסה או לקחת באופן פנימי כדי לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.

9.לבנדר

לבנדר הוא תרופה טבעית ששימשה לטיפול בפריחות עור במשך מאות שנים.זהו עשב אנטי דלקתי ואנטיבקטריאלי שניתן להשתמש בו בדחיסה או לקחת באופן פנימי כדי לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.

10.מנטה

מנטה היא תרופה טבעית ששימשה לטיפול בפריחות עור במשך מאות שנים.זהו עשב אנטי דלקתי ואנטיבקטריאלי שניתן להשתמש בו בדחיסה או לקחת באופן פנימי כדי לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.

11.Echinacea

Echinacea הוא תרופה טבעית ששימשה לטיפול בפריחות עור במשך מאות שנים.זהו עשב אנטי דלקתי ואנטיבקטריאלי שניתן להשתמש בו בדחיסה או לקחת באופן פנימי כדי לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.

12.Goldenseal

Goldenseal הוא תרופה טבעית ששימשה לטיפול בפריחות עור במשך מאות שנים.זהו עשב אנטי דלקתי ואנטיבקטריאלי שניתן להשתמש בו בדחיסה או לקחת באופן פנימי כדי לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.

13.אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא תרופה טבעית ששימשה לטיפול בפריחות עור במשך מאות שנים.זהו אנטי דלקתי ונוגדניעשב IAL שניתן להשתמש בו בדחיסה או לקחת באופן פנימי כדי לעזור להפחית דלקת

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן