דף הבית » תרופות סבתא » פנס בעין – 10 תרופות ללא מרשם וסבתא מזינה
dadada ddaddf  daadaddaddaa dcdcd dedadadd ddaddaad dedddad

פנס בעין – 10 תרופות ללא מרשם וסבתא מזינה

כוחם של הסעדים של סבתא לפנס בעין

זה לא סוד שסבתות הן שומרות כל התרופות הטובות ביותר למחלות נפוצות.בין אם מדובר בכאבי גרון או סד, לסבתות תמיד יש את התרופה המושלמת לשפר את המצב.אבל מה לגבי כשמדובר בפנס בעין?זה התרחשות נפוצה, אבל מה הדבר הכי טוב לעשות?כפי שמתברר, ישנם כמה סעדים ללא מרשם שסבתות משתמשים בהן כבר שנים שיכולות לעזור.

היסודות של פנס בעין

פנס בעין הוא פגיעה שכיחה שיכולה להתרחש כאשר אדם נחשף לאור בהיר.זה יכול להיגרם על ידי מקור אור ישיר, כמו פנס או הבזק של מצלמה, או שהוא יכול להיגרם כתוצאה מהשתקפות של משטח.הסימפטום השכיח ביותר של פנס בעין הוא תחושה כואבת, כמו גם אובדן ראייה בעין המושפעת.

10 ללא מרשם וסעדים של סבתא מזינה

1. דחיסה קרה: החלת דחיסה קרה על העין יכולה לעזור להפחית את הנפיחות והכאב מפנס בעין.ניתן לעשות זאת עם מטלית נקייה ספוגה במים קרים או עם שקית ירקות קפואים.

2. אלוורה: יישום ג’ל אלוורה על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.חשוב שג’ל אלוורה יהיה טרי ולא פג תוקף.

3. פרוסות מלפפון: ניתן ליישם פרוסות מלפפון על האזור המושפע כדי להפחית את הכאב והנפיחות.זוהי תרופה טבעית שניתן לעשות בנוחות הבית שלך.

4. שקיות תה קמומיליות: השריית שקיות תה קמומיליות במים חמים ואז למרוח אותם ישירות על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

5. תפוחי אדמה: גירוש תפוח אדמה ואז סחיטת המיץ מתפוח האדמה המגורר על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

6. לוז מכשפה: החלת לוז מכשפה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

7. מי מלח: ערבוב כפית מלח בכוס מים ואז יישום התערובת על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.

8. דבש: החלת דבש ישירות על האזור המושפע יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

9. חלב: השריית בד בחלב קר ואז החלתו על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.

10. חומץ תפוחים: ערבוב כפית חומץ תפוחים בכוס מים ואז למרוח את התערובת על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

טיפ מועיל

חשוב לזכור כי סעדים אלה אינם מהווים תחליף לייעוץ רפואי.אם הכאב והנפיחות נמשכים, חשוב לפנות מייד לטיפול רפואי.

לא משנה באיזה מהתרופות הללו תבחרו, כולם יכולים לספק הקלה על הכאב והדלקת הקשורים לפנס בעין.סבתות משתמשות בסעדים אלה כבר מאות שנים, ועכשיו גם אתה יכול.עם קצת זמן ומאמץ, תוכלו למצוא את התרופה המושלמת לפנס שלכם בעין.

התרופות של סבתא לפנס בעין

פנס בעין יכול להיות חוויה מאוד לא נוחה ומביאה.למרבה המזל, ישנם מספר סעדים ללא מרשם ותזונה למצב שהועברו דרך דורות של סבתות.להלן 10 תרופות כאלה שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים.

1.קומפרס קר

דחיסה קרה, כמו בד קר או חבילת קרח, יכולה לעזור להפחית דלקת ואי נוחות הקשורים לפנס בעין.פשוט החל את הדחיסה על האזור המושפע והחזק אותו במקום למשך 15-20 דקות.חשוב לוודא שהדחיסה לא קר מדי, מכיוון שזה עלול לגרום לאי נוחות נוספת.

2.תמיסת מלח

ניתן להשתמש בתמיסת מלח כדי לשטוף את כל החלקיקים שעלולים להרגיז את העין.כדי ליצור את הפיתרון, מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים.השתמש בטפטפת כדי להכניס את הפיתרון לעין המושפעת ולהבהב כמה פעמים כדי לעזור בשפעתלנקוט חלקיקים כלשהם.

3.טיפות עיניים

טיפות עיניים ללא מרשם, כמו דמעות מלאכותיות, יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מתסמיני הפנס בעין.יש להשתמש בטיפות כפי שהכוונה על החבילה.

4.דבש

החלת דבש על העין הפגועה יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מאי הנוחות הקשורה לפנס בעין.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של דבש על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 15-20 דקות.

5.כורכום

כורכום הוא תרופה עתיקה ששימשה לטיפול במחלות רבות ושונות.החלת משחה העשויה כורכום ומים לאזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה מתסמיני הפנס בעין.

6.תה קמומיל

תה קמומיל הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת הקשורה לפנס בעין.להכנת התה, תלולים שתי שקיות תה קמומיליות בכוס מים חמים למשך 10 דקות.אפשר לתה להתקרר ואז להשתמש בטפטפת כדי להכניס כמה טיפות התה לעין הפגועה.

7.תפוחי אדמה

תפוחי אדמה גולמיים הם מקור נהדר לוויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור להפחית דלקת ואי נוחות הקשורים לפנס בעין.כדי להשתמש בתרופת תפוח האדמה, חותכים פרוסה דקה של תפוח אדמה גולמי ומורחים אותה על האזור הנגוע.השאר אותו במקום 15-20 דקות.

8.אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולהעניק הקלה מתסמיני הפנס בעין.כדי להשתמש בתרופה, פשוט מרחי שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע והשאיר אותה במקום 15-20 דקות.

9.מלפפון

מלפפון הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה מתסמיני הפנס בעין.כדי להשתמש בתרופת המלפפון, חתוך פרוסת מלפפון דקה והחל אותו על האזור המושפע.השאר אותו במקום 15-20 דקות.

10.שמן קמומיל

שמן אתרי קמומיל הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מתסמיני הפנס בעין.כדי להשתמש בתרופת השמן הקמומילית, מערבבים כמה טיפות של השמן עם שמן נשא כמו שמן חוחובה ומורחים אותו על האזור הפגוע.

סיכום

פנס בעין יכול להיות חוויה מאוד לא נוחה ומביאה, אך ישנם כמה תרופות ללא מרשם ותזונה שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים.תרופות אלה כוללות קומפרסים קרים, תמיסת מלח, טיפות עיניים, דבש, כורכום, תה קמומיל, תפוחי אדמה, אלוורה, מלפפון ושמן קמומיל.חשוב לפנות לייעוץ רפואי אם התסמינים נמשכים או מחמירים.

שאלות נפוצות

מהו פנס בעין?

פנס בעין הוא מצב בו העין נחשפת לאור בהיר, כמו פנס, לפרק זמן ממושך.זה יכול לגרום לאי נוחות קשה וחוסר התמצאות.

האם יש תרופות ללא מרשם לפנס בעין?

כן, ישנם כמה תרופות ללא מרשם ותזונה לפנס ב

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן