דף הבית » תרופות סבתא » צהבת בילודים – 17 סעדים של סבתא איכותית וסבתא מיוחדת
dadddaa dddcddddd  dadadddd dadc daddaad dddbddaaddaa dda

צהבת בילודים – 17 סעדים של סבתא איכותית וסבתא מיוחדת

צהבת היא מצב שכיח אצל יילודים הנגרמים על ידי עודף בילירובין בדם של התינוק.בילירובין הוא חומר צהבהב המיוצר כאשר הגוף מפרק כדוריות דם אדומות.זה בדרך כלל לא מזיק ולרוב ייעלם מעצמו.עם זאת, אם לא מטופלים, זה יכול לגרום לבעיות בריאותיות חמורות עבור התינוק.

במשך דורות, סבתות רבות השתמשו בתרופות מיוחדות לטיפול בצהבת אצל ילודים.נמצא כי תרופות אלה יעילות בטיפול במצב, וניתן להשתמש בהן בשילוב עם עצת הרופא.להלן 17 תרופות של סבתא איכותית ומיוחדת לטיפול בצתבת בילודים.

1.אור שמש

אחד התרופות היעילות ביותר לטיפול בצתבת אצל ילודים הוא חשיפה לאור השמש.כאשר הוא נחשף לאור השמש, עורו של התינוק סופג את האור, מה שבתורו עוזר לפרק את הבילירובין בדם של התינוק.כדי שתרופה זו תהיה אפקטיבית, חשוב לוודא שהתינוק לא נחשף לאור שמש ישיר, מכיוון שזה יכול להזיק לעור התינוק.

2.אמבטיות חמות

אמבטיות חמות יכולות להועיל מאוד בטיפול בצתבת אצל ילודים.המים החמים עוזרים להרפות את גופו של התינוק, שיכול לעזור להפחית את כמות הבילירובין בדם של התינוק.חשוב לוודא שהמים אינם חמים מדי, מכיוון שזה יכול להיות מסוכן לתינוק.

3.הנקה

הנקה יכולה לעזור להפחית את כמות הבילירובין בדם של התינוק.הסיבה לכך היא שחלב אם מכיל נוגדנים המסייעים לפרק את הבילירובין.חשוב לוודא שהתינוק מאכיל היטב וכי האם אוכלת גם תזונה בריאה.

4.תוספי ויטמין K

תוספי ויטמין K יכולים לעזור להפחית את כמות הבילירובין בדם של התינוק.הסיבה לכך היא שוויטמין K מסייע לגוף לפרק את בילירובין במהירות רבה יותר.עם זאת, חשוב לוודא שהתינוק לא נוטל יותר מדי ויטמין K, מכיוון שזה יכול להיות מסוכן.

5.שום

שום הוא תרופה טבעית ששימשה לטיפול בצהבת אצל ילודים במשך דורות.שום מסייע בהפחתת כמות הבילירובין בדם של התינוק על ידי עזרה לגוף לפרק את הבילירובין במהירות רבה יותר.חשוב לוודא שהתינוק לא נחשף לשום רב מדי, מכיוון שזה יכול להיות מסוכן.

6.שומר

שומר הוא תרופה טבעית נוספת ששימשה לטיפול בצהבת אצל ילודים במשך מאות שנים.שומר עוזר להפחית את כמות הבילירובין בדם של התינוק על ידי עזרה לגוף לפרק את הבילירובין במהירות רבה יותר.חשוב לוודא שהתינוק לא נחשף לשומר רב מדי, מכיוון שזה יכול להיות מסוכן.

7.זעפרן

זעפרן הוא תרופה טבעית ששימשה לטיפול בצהבת אצל ילודים במשך שנים רבות.זעפרן עוזר להפחית את כמות הבילירובין בדם של התינוק על ידי עזרה לגוף לפרק את הבילירובין במהירות רבה יותר.חשוב לוודא שהתינוק לא נחשף ליותר זעפרן, מכיוון שזה יכול להיות מסוכן.

8.כמון

כמון הוא תרופה טבעית נוספת ששימשה לטיפול בצהבת אצל ילודים במשך שנים רבות.כמון עוזר להפחית את כמות הבילירובין בדם של התינוק על ידי עזרה לגוף לפרק את הבילירובין במהירות רבה יותר.חשוב לוודא שהתינוק לא נחשף לכמון רב מדי, מכיוון שזה יכול להיות מסוכן.

9.מיץ גזר

מיץ גזר הוא תרופה טבעית נוספת ששימשה לטיפול בצתבת אצל ילודים במשך שנים רבות.מיץ גזר עוזר להפחית את כמות הבילירובין בדם של התינוק על ידי עזרה לגוף לפרק את הבילירובין במהירות רבה יותר.חשוב לוודא שהתינוק לא נחשף למיץ גזר רב מדי, מכיוון שזה יכול להיות מסוכן.

10.כורכום

כורכום הוא עשב ששימש לטיפול בצהבת אצל ילודים במשך שנים רבות.כורכום עוזר להפחית את כמות בילירובין בדם של התינוק על ידי עזרה לגוף לשבור

הסעדים של סבתא לצהבת ילודים

ניאונטאל -ג’אונדיצה היא מצב שכיח אצל ילודים וניתן לטפל בהם במגוון דרכים.סבתות ברחבי העולם העבירו כמה תרופות לאורך השנים שיכולות לעזור להרגיע ולטפל במצב.להלן 17 מהתרופות המיוחדות ביותר והסבתות האיכותיות ביותר לצהבת בילודים.

1.מי קוקוס

מי קוקוס הם מקור נהדר לאלקטרוליטים ויכולים לעזור להפחית את רמות הבילירובין בתינוק עם צהבת.ניתן לתת אותו לתינוק בכמויות קטנות לאורך כל היום.

2.מיץ גזר

מיץ גזר גבוה בוויטמין A, המסייע בהפחתת רמות הבילירובין בדם.ניתן לערבב אותו עם מי קוקוס ולתת לתינוק בכמויות קטנות לאורך כל היום.

3.מיץ דלעת מר

מיץ דלעת מרים ידוע בתכונותיו של ניקוי הכבד ויכול לעזור להפחית את רמות הבילירובין בדם.ניתן לערבב אותו עם מי קוקוס ולתת לתינוק בכמויות קטנות לאורך כל היום.

4.מיץ אמלה

מיץ אמלה גבוה בוויטמין C ויכול לעזור להפחית את רמות הבילירובין בדם.ניתן לערבב אותו עם מי קוקוס ולתת לתינוק בכמויות קטנות לאורך כל היום.

5.חלב כורכום

חלב כורכום ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והנוגדי חמצון ויכול לעזור להפחית את רמות הבילירובין בדם.ניתן לערבב אותו עם מי קוקוס ולתת לתינוק בכמויות קטנות לאורך כל היום.

6.מיץ כוסברה

מיץ כוסברה שימש במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בצתבת.ניתן לערבב אותו עם מי קוקוס ולתת לתינוק בכמויות קטנות לאורך כל היום.

7.עלי תוף

עלי תוף ידועים בתכונותיהם האנטי-דלקתיות והנוגדי חמצון ויכולים לעזור להפחית את רמות הבילירובין בדם.ניתן להרתיח אותו וניתן לתת את המים לתינוק בכמויות קטנות לאורך כל היום.

8.זרעי חילבה

זרעי חילבה ידועים בתכונות ניקוי הכבד שלהם ויכולים לעזור להפחית את רמות הבילירובין בדם.ניתן להרתיח אותו וניתן לתת את המים לתינוק בכמויות קטנות לאורך כל היום.

9.שורש ליקוריץ

שורש ליקריץ ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ונוגדי חמצון ויכול לעזור להפחית את רמות הבילירובין בדם.ניתן להרתיח אותו וניתן לתת את המים לתינוק בכמויות קטנות לאורך כל היום.

10.אניס

אניס ידוע בתכונות ניקוי הכבד שלו ויכול לעזור להפחית את רמות הבילירובין בדם.ניתן להרתיח אותו וניתן לתת את המים לתינוק בכמויות קטנות לאורך כל היום.

11.דומדמניות הודית

דומדמניות הודית גבוהה בוויטמין C ויכולה לעזור להפחית את רמות הבילירובין בדם.ניתן להרתיח אותו וניתן לתת את המים לתינוק בכמויות קטנות לאורך כל היום.

12.עלי מנטה

עלי נענע ידועים בתכונותיהם האנטי-דלקתיות והנוגדי חמצון ויכולים לעזור להפחית את רמות הבילירובין בדם.ניתן להרתיח אותו וניתן לתת את המים לתינוק בכמויות קטנות לאורך כל היום.

13.עץ Banyan Bark

קליפת עץ Banyan ידועה בתכונות ניקוי הכבד שלה ויכולה לעזור להפחית את רמות הבילירובין בדם.ניתן להרתיח אותו וניתן לתת את המים לתינוק בכמויות קטנות לאורך כל היום.

14.אלוורה ורה ג’ל

ג’ל אלוורה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והנוגדי חמצון ויכול לעזור להפחית את רמות הבילירובין בדם.ניתן להרתיח אותו וניתן לתת את המים לתינוק בכמויות קטנות לאורך כל היום.

15.עלים נאים

עלי נם ידועים בתכונותיהם האנטי דלקתיות ונוגדי חמצון ויכולים לעזור להפחית את הבילירוב

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן