דף הבית » תרופות סבתא » צהבת – 3 הסעדים של סבתא חמה המועברים במשפחה
dadddaa  ddadadddd dadc daddaad dded ddeddaddaddd ddedada

צהבת – 3 הסעדים של סבתא חמה המועברים במשפחה

צהבת: 3 תרופות של סבתא עברו במשפחה
צהבת היא מצב הנגרם כתוצאה מעלייה ברמות הבילירובין בגוף, הגורם לשינוי צבע העור, העיניים והקרומים הריריים.זהו מצב שכיח שיכול להיגרם על ידי מצבים רפואיים מסוימים, כמו בעיות בכבד, זיהומים או אנמיה.אמנם ניתן לטפל בצהבת בטיפולים רפואיים, אך ישנם גם תרופות ביתיות רבות שהועברו לאורך הדורות.להלן שלוש סעדים ששימשו את הסבתות במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בצהבת.

1.זרעי שומר

זרעי שומר הם תרופה יעילה לצהבת.ידוע שהם עוזרים לפנות את גוף הרעלים ולשפר את העיכול.כדי להשתמש בתרופה זו, קח שתיים עד שלוש כפיות של זרעי שומר אבקה וערבב אותו בכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום על בטן ריקה.

2.כורכום

כורכום הוא תבלין ששימש זה מכבר לטיפול במגוון מחלות.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות המסייעות בהפחתת הנפיחות בגוף.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסף כפית אחת של אבקת כורכום לכוס חלב חם ושתה אותה פעמיים ביום.

טיפ ייחודי

דרך נוספת להשתמש בכורכום לטיפול בצתבת היא להכין משחה עם אבקת כורכום, מים ומעט דבש.מרחו את העזה הזו על עורכם והשאירו אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו.

3.מיץ דלעת מר

ידוע כי דלעת מרה בעלת יתרונות בריאותיים רבים.זהו מקור נהדר לוויטמינים ומינרלים והוא ידוע כמסייע בטיפול בצהבת.כדי להשתמש בתרופה זו, חילוץ את המיץ מהדלעת המרה ומערבבים אותו עם דבש.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום על בטן ריקה.

שלושת התרופות הללו שימשו במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בצהבת.הם בטוחים לשימוש וניתן לשלב אותם בקלות בשגרת היומיום שלך.עם זאת, חשוב לזכור כי תרופות אלה אינן תחליף לטיפול רפואי.אם צהבתך נמשכת או מחמירה, חשוב לדבר עם הרופא שלך.

הסעדים של סבתא לצהבת

צהבת היא מצב שכיח בו העור והעיניים הופכים לצבע צהבהב בגלל הצטברות של בילירובין בגוף.סבתות מעבירות תרופות לצהבת במשך מאות שנים, ורבים מהתרופות הללו עדיין משמשות כיום.להלן שלוש תרופות של סבתא חמה המועברות במשפחה שעשויות לשמש כדי לסייע בהקלה על תסמיני צהבת.

1.חלב כורכום

חלב כורכום הוא תרופה פופולרית בקרב סבתות המתוארכות כל הדרך חזרה להודו העתיקה.לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לטיפול יעיל בצהבת.כדי להכין את התרופה, פשוט הוסף כפית אחת של אבקת כורכום לכוס חלב חם ושותה את התערובת פעמיים ביום.ידוע כי תרופה זו מפחיתה את הסימפטומים של צהבת.

2.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה פופולרית נוספת המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בצתבת.חומצת הלימון במיץ לימון מסייעת בפירוק הבילירובין בגוף, מה שיכול לעזור להפחית את תסמיני צהבת.כדי להכין את התרופה, פשוט מערבבים כפית אחת של מיץ לימון עם כוס מים חמים ושותה את התערובת פעמיים ביום.תרופה זו יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של צהבת.

3.תה שורש שן הארי

תה שורש שן הארי הוא תרופה מסורתית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בצהבת.שורש שן הארי הוא משתן טבעי, המסייע לגרש עודף בילירובין מהגוף.כדי ליצור את התרופה, פשוט הוסף כפית אחת של אבקת שורש שן הארי לכוס מים רותחים ותלולה למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים את התה פעמיים ביום.ידוע כי תרופה זו מקלה על הסימפטומים של צהבת.

שלושת הסעדים של סבתא החמה הללו הם טיפולים פשוטים, טבעיים ויעילים לצהבת.כל הסעדים הללו שימשו במשך מאות שנים והם עדיין משמשים כיום.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש באף אחד מה- Tסעדים אלה מכיוון שהם עשויים שלא להתאים לכולם.

שאלות נפוצות

ש: כמה זמן אני צריך לקחת את הסעדים האלה לצהבת?

א: משך הזמן שאתה צריך לקחת את הסעדים לצהבת יהיה תלוי במצבך האישי.חשוב לדון בזה עם הרופא שלך לפני שתתחיל באחד מהתרופות הללו, מכיוון שהם עשויים לא להתאים לכולם.

ש: האם יש תופעות לוואי של נטילת הסעדים האלה?

א: אין תופעות לוואי ידועות של נטילת תרופות אלה, עם זאת, חשוב לדון בזה עם הרופא שלך לפני שתתחיל באחד מהתרופות הללו, מכיוון שהם עשויים לא להתאים לכולם.

סבתות עוברות תרופות לצהבת במשך מאות שנים, ורבים מהתרופות הללו עדיין משמשות כיום.חלב כורכום, מיץ לימון ותה שורש שן הארי הם כולם טיפולים יעילים וטבעיים לצהבת.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש באחד מהסעדים הללו מכיוון שהם עשויים שלא להתאים לכולם.למידע נוסף על צהבה, בקרו ב wikipedia.org .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן