דף הבית » תרופות סבתא » פיתרון לעצירות – 22 תרופות של סבתא מזינה המומלצות על ידי מומחים
daddaadaddf dcdadaddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dedddad d

פיתרון לעצירות – 22 תרופות של סבתא מזינה המומלצות על ידי מומחים

כשמדובר בעצירות, הסעדים של סבתא הם הטובים ביותר
עצירות היא הפרעת עיכול הפוגעת במיליוני אנשים ברחבי העולם.זה מאופיין בתנועות מעיים נדירות, שרפרפים קשים וקושי לעבור צואה.זה יכול להיות מצב כואב ולא נוח, וגורם למצוקה רבה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות המשמשות במשך מאות שנים כדי לעזור להקל על עצירות.הסעדים של סבתא, כפי שהם מכונים לעתים קרובות, יכולים להיות יעילים מאוד להקלה על עצירות.כאן נסתכל על 22 מהתרופות היעילות ביותר ונדון כיצד ניתן להשתמש בהם כדי להקל על התסמינים.

מזונות עשירים בסיבים

אחת הדרכים הטובות ביותר להקל על עצירות היא להגדיל את כמות הסיבים בתזונה שלך.סיבים הם סוג של פחמימות שאינן מתעכלות על ידי הגוף.זה עוזר להוסיף בתפזורת לצואה ומקל על המעבר.מזונות בסיבים גבוהים כוללים דגנים מלאים, פירות, ירקות, קטניות, אגוזים וזרעים.אכילת דיאטה העשירה במזונות עשירים בסיבים יכולה לעזור להפחית את העצירות ולקדם הרגלי מעי רגילים.

שתו הרבה מים

מים חיוניים לבריאות מיטבית והיא ממלאת תפקיד חשוב בעיכול.שתיית מים רבים עוזרת להבטיח שהצואה תישאר רכה וקלה לעבור.מכוון לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום.זה יעזור לשמור על מערכת העיכול מתפקדת בצורה חלקה ולהפחית את הסיכון לעצירות.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להגדיל את כמות הנוזלים בגוף ולקדם עיכול בריא.ישנם עשבי תיבול רבים ששימשו במשך מאות שנים כדי לעזור להקל על עצירות.כמה מעשבי התיבול היעילים ביותר לעצירות כוללים ג’ינג’ר, קמומיל, מנטה, שורש ליקריץ ושומר.אתה יכול להכין תה על ידי הוספת כפית של עשבי התיבול לכוס מים חמים.תן לזה תלול למשך 10 דקות לפני מתאמץ ושתייה.

טיפ ייחודי ומועיל

דרך נהדרת להקל על עצירות היא להגביר את הפעילות הגופנית שלך.פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור לעורר את מערכת העיכול ולקדם תנועות מעיים רגילות.שואפים לקבל לפחות 30 דקות של פעילות גופנית מתונה בכל יום.זה יכול לכלול הליכה, ריצה קלה, שחייה או רכיבה על אופניים.

התרופות של סבתא לעצירות

עצירות היא מחלה נפוצה, ואנשים רבים פונים לתרופות מיושנות כדי למצוא הקלה.הסעדים של סבתא מנוסה ואמיתית, והעצה של מומחים היא לנצל את הטיפולים הטבעיים הללו כדי להקל על עצירות.להלן 22 תרופות של סבתא מזינה שהומלצו על ידי מומחים.

1.מיץ גיזום

מיץ שזיפים הוא תרופה פופולרית לעצירות.הוא עשיר בסיבים תזונתיים ועוזר לעורר את מערכת העיכול, וקידום סדירות.מיץ הגיזום הוא גם גבוה בסורביטול, משלשלן טבעי המסייע לרכך צואה.עדיף לשתות כוס מיץ גיזום בבוקר לפני ארוחת הבוקר.

2.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה נוספת ששימשה במשך מאות שנים.זה עוזר לנטרל חומצות קיבה ויכול לעורר את מערכת העיכול.כדי להשתמש בסודה לשתייה לעצירות, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים.שתו את התערובת על בטן ריקה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.שמן קיק

שמן קיק משמש במשך מאות שנים כמשלשל טבעי.הוא גבוה בחומצה ריצינולאית, המסייעת לעורר את המעי ולקדם סדירות.כדי להשתמש בשמן קיק, מערבבים כף אחת עם כוס מים חמים או מיץ ושתה אותו לפני השינה.

4.מיץ לימון

מיץ לימון הוא משתן טבעי ויכול לעזור לשטוף את מערכת העיכול.היא גבוהה בחומצת לימון, המסייעת לעורר את המעי ולקדם סדירות.כדי להשתמש במיץ לימון לעצירות, מערבבים כף אחת או שתיים של מיץ לימון סחוט טרי עם כוס מים חמים ושתה אותו לפני השינה.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחיםהיא תרופה נוספת ששימשה במשך מאות שנים כדי לעזור להקל על עצירות.הוא גבוה בחומצה אצטית, המסייע לעורר את המעי ולקדם סדירות.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים כף אחת או שתיים של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושתה אותו לפני השינה.

6.Psyllium Husk

קליפת פסיליום היא תוסף סיבים טבעי המסייע לספיגת מים במעיים ולקידום סדירות.כדי להשתמש בקליפת Psyllium לצורך עצירות, מערבבים כפית אחת של אבקת קליפת פסיליום עם כוס מים חמים או מיץ ושתה אותה לפני השינה.

תרופות אחרות לעצירות

7.זרעי פשתן

זרעי פשתן עשירים בסיבים תזונתיים ויכולים לעזור לרכך צואה ולקידום סדירות.כדי להשתמש בזרעי פשתן לעצירות, מערבבים כף אחת של אבקת זרעי פשתן עם כוס מים חמים או מיץ ושתה אותה לפני השינה.

8.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא גבוה באלואין, המסייע לעורר את המעי ולקדם סדירות.כדי להשתמש במיץ אלוורה לעצירות, ערבבו כף אחת או שתיים של מיץ אלוורה עם כוס מים חמים ושתו אותו לפני השינה.

9.תה סנה

תה סנה הוא משלשל טבעי המסייע לעורר את המעי ולקדם סדירות.כדי להשתמש בתה סנה לעצירות, תלול כפית אחת של עלי סנה בכוס מים חמים למשך 10 דקות ושתה אותו לפני השינה.

10.שמן קוקוס

שמן קוקוס גבוה בחומצה לוריקה, המסייע לעורר את המעי ולקדם סדירות.כדי להשתמש בשמן קוקוס לעצירות, מערבבים כף אחת של שמן קוקוס עם כוס מים חמים או מיץ ושתה אותו לפני השינה.

11.שורש שן הארי

שורש שן הארי של

שורש שן הארי, גבוה בטראקסצין, המסייע לעורר את המעי ולקדם סדירות.כדי להשתמש בשורש שן הארי לעצירות, תלול כפית אחת של שורש שן הארי בכוס מים חמים למשך 10 דקות ושותה אותו לפני השינה.

12.זרעי שומר </h3

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן