דף הבית » תרופות סבתא » פיגמנטציה – 21 תרופות של סבתא רפואית על בסיס מרכיבים טבעיים
dadddedaddadd  daadaddaddaa dadc daddaad dadaddddaa dadc dda

פיגמנטציה – 21 תרופות של סבתא רפואית על בסיס מרכיבים טבעיים

פיגמנטציה: תרופות טבעיות וטיפים לעור עור בהיר יותר

העור שלנו הוא איבר מדהים ומורכב, ובעוד שהוא עושה עבודה מדהימה בהגנה עלינו, הוא יכול גם לסבול ממגוון מחלות, כולל פיגמנטציה.פיגמנטציה היא ייצור של יותר מדי מלנין, הפיגמנט המעניק לעור את צבעו.התוצאות יכולות לנוע בין כתמים כהים ועד טלאי צבע, ובעוד שניתן לטפל בהם במוצרים כימיים, ישנם גם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את מראה הפיגמנטציה.כאן, נסתכל על כמה מהתרופות הטבעיות הטובות ביותר לפיגמנטציה.

H2: אלוורה

אלוורה הוא מרכיב נפוץ במוצרי טיפוח לעור, ולא בכדי.הצמח מכיל שפע של ויטמינים ומינרלים המועילים לבריאות העור, והוא יכול לעזור להפחית את הפיגמנטציה.בפרט, אלוורה נמצא כיעיל בטיפול במלסמה, סוג נפוץ של פיגמנטציה.כדי להשתמש באלוורה לטיפול בפיגמנטציה, פשוט החל את הג’ל ישירות על האזור המושפע.

H2: כורכום

כורכום משמש זה מכבר ברפואה איורוודית, וכעת הוא הופך פופולרי יותר ויותר בעולם המערבי.התבלין ארוז בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית את מראה הפיגמנטציה.זה יכול גם לעזור במניעת שינוי צבע נוסף.כדי להשתמש בכורכום לטיפול בפיגמנטציה, מערבבים כפית האבקה עם כמה טיפות מים ומורחים אותה ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

H3: טיפ מועיל

שימוש בתרופות טבעיות לטיפול בפיגמנטציה יכול לקחת זמן מה, ולכן חשוב להיות סבלני.התוצאות לא יקרה בן לילה, אך עם שימוש קבוע, עליך להתחיל לראות הבדל במראה העור שלך.

חלק 2: טיפול בפיגמנטציה עם מרכיבים טבעיים

בימינו אנשים רבים מחפשים אלטרנטיבות טבעיות למוצרי טיפוח העור כדי להתייחס לפיגמנטציה.התרופות של סבתא מסורתית יכולות להיות דרך נהדרת להיפטר מנקודות כהות ואפילו את גוון העור.להלן 21 תרופות של סבתא רפואית על בסיס מרכיבים טבעיים שיכולים לעזור בטיפול בפיגמנטציה:

1.הדבק כורכום

כורכום הוא מרכיב פופולרי המשמש בסעדים של סבתא.הכנת משחה עבה עם כורכום, דבש ומיץ לימון יכולה לעזור להפחית את הפיגמנטציה.יש להחיל משחה זו על האזור המושפע ולהשאיר על הלילה.יש לשטוף אותו בבוקר עם מים פושרים.

2.מיץ תפוחי אדמה

מיץ תפוחי אדמה הוא מקור נהדר לוויטמין C, שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמים כהים.מגררים תפוח אדמה וסוחטים ממנו את המיץ.מרחו את המיץ על האזור המושפע והשאירו אותו 10-15 דקות לפני שטיפתו במים פושרים.

3.מיץ מלפפון

מיץ מלפפון הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להפחית את הפיגמנטציה.מערבבים מלפפון ומסננים את המיץ.החל את המיץ על האזור הפגוע ותן לו לשבת 10-15 דקות לפני שטיפתו במים פושרים.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא מרכיב פופולרי בסעדים של סבתא.זה יכול לעזור להפחית את המראה של כתמים כהים ואפילו מחוץ לגוון העור.מערבבים חלקים שווים חומץ תפוחים ומים ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני ששטיפתם במים פושרים.

5.אלוורה ורה ג’ל

ג’ל אלוורה הוא מקור נהדר לנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית את המראה של כתמים כהים.החל את הג’ל על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות לפני ששטיף אותו במים פושרים.

6.מיץ עגבניות

מיץ עגבניות הוא מקור טבעי של ליקופן, שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמים כהים.מרחו את המיץ על האזור המושפע והשאירו אותו 10-15 דקות לפני שטיפתו במים פושרים.

7.מיץ לימון

לימון הוא מרכיב פופולרי המשמש בסעדים של סבתא.זה יכול לעזור להפחית את המראה של כתמים כהים ואפילו מחוץ לעורטוֹן.מרחו מיץ לימון על האזור המושפע והשאירו אותו 10-15 דקות לפני שטיפתו במים פושרים.

8.PAPAYA PULP

עיסת פפאיה היא מקור נהדר לאנזימים שיכולים לעזור להפחית את המראה של כתמים כהים.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותה למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

9.יוגורט

יוגורט הוא מקור נהדר לחומצה לקטית, שיכולים לעזור להפחית את המראה של כתמים כהים.החל את היוגורט על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו במים פושרים.

10.אבקת חלב

אבקת חלב

היא מרכיב פופולרי המשמש בסעדים של סבתא.זה יכול לעזור להפחית את המראה של כתמים כהים ואפילו מחוץ לגוון העור.מערבבים חלקים שווים אבקת חלב ומים ומורחים אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני ששטיפתם במים פושרים.

מרכיבים טבעיים אחרים לטיפול בפיגמנטציה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן