דף הבית » תרופות סבתא » פיברומיאלגיה – 17 תרופות סבתות המבוססות על מרכיבים טבעיים ומבוססים על ניסיון
dadddaddedddcddd  daadaddaddaa daddaaddaa ddedddadaddaa

פיברומיאלגיה – 17 תרופות סבתות המבוססות על מרכיבים טבעיים ומבוססים על ניסיון

חיים עם פיברומיאלגיה

עבור מעל 6 מיליון אמריקאים החיים עם פיברומיאלגיה, ניהול הכאב הכרוני, העייפות והתסמינים האחרים יכול להוות אתגר יומיומי.אמנם למצב אין תרופה ידועה, אך ישנם מספר תרופות טבעיות שהועברו לאורך דורות שיכולים לעזור להקל על הסימפטומים.להלן 17 תרופות סבתות המבוססות על מרכיבים טבעיים וניסיון לחיים עם פיברומיאלגיה.

תזונה ודיאטה

חשוב לשים לב למה שאתה מכניס לגופך כשאתה חי עם פיברומיאלגיה.תזונה המבוססת על מזונות שלמים, לא מעובדים וכמויות מוגבלות של קפאין, אלכוהול וסוכר יכולה לעזור להפחית דלקת ועייפות.אכילת מגוון פירות וירקות טריים, דגנים מלאים וחלבונים רזים יכולה גם לעזור לתמוך במערכת חיסון בריאה.טיפ לאלה החיים עם פיברומיאלגיה הוא להימנע מאכילה מאוחרת בלילה, מכיוון שזה יכול לשבש את דפוסי השינה ולהחמיר את הסימפטומים.

עשבי תיבול ותבלינים

עשבי תיבול ותבלינים שימשו במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול במגוון רחב של מחלות, כולל פיברומיאלגיה.כמה צמחי מרפא ותבלינים שיכולים להועיל עבור אלה החיים עם פיברומיאלגיה כוללים כורכום, ג’ינג’ר, קאיין וקינמון.ניתן להוסיף עשבי תיבול ותבלינים אלה לתה, מרקים ומזונות אחרים כדי לדחיפה טעימה ובריאה.

תרגיל

פעילות גופנית יכולה להיות קשה לאנשים עם פיברומיאלגיה, מכיוון שהמצב עלול לגרום לעייפות וכאב.עם זאת, חשוב לעסוק בפעילות גופנית כלשהי לבריאות ורווחה כללית.פעילויות בעלות השפעה נמוכה כמו הליכה, שחייה ויוגה יכולות לעזור להפחית את הנוקשות והכאב.טיפ לאלה החיים עם פיברומיאלגיה הוא להתחיל לאט ובהדרגה להגדיל את עוצמת התרגיל לאורך זמן.

שמנים אתרים

שמנים אתריים יכולים להיות דרך נהדרת להפחית את הכאב והעייפות הקשורה לפיברומיאלגיה.כמה שמנים שיכולים להועיל לאנשים החיים עם פיברומיאלגיה כוללים לבנדר, אקליפטוס ופפרמינט.ניתן להשתמש בשמנים אלה בעיסוי, בשאיפה ויישומים אקטואליים.הקפד לבצע בדיקת טלאים לפני יישום שמנים אתרים ישירות על העור.

דיקור סיני

דיקור סיני הוא תרגול רפואי סיני מסורתי הכולל החדרת מחטים דקים לנקודות ספציפיות בגוף.מטרת הדיקור היא להחזיר את האיזון ולהפחית את הכאב והדלקת.עבור אלה החיים עם פיברומיאלגיה, דיקור סיני יכול להיות דרך נהדרת להפחית את הסימפטומים ולשפר את הבריאות הכללית.

מגנזיום

מגנזיום הוא מינרל חיוני המסייע לגוף לווסת מספר תהליכים, כולל תפקוד שרירים.המגנזיום לוקח לעתים קרובות אצל אלה החיים עם פיברומיאלגיה, ותוספת מגנזיום יכולה לעזור להפחית את הכאב והעייפות.ניתן למצוא מגנזיום במקורות מזון כמו אגוזים, קטניות ודגנים מלאים, או שניתן לקחת אותו בצורה תוספה.

טיפול חם וקור

טיפול חם וקור יכול להיות דרך נהדרת להפחית את הכאב והנוקשות הקשורים לפיברומיאלגיה.לסירוגין בין חבילות חמות וקרות יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהגדיל את זרימת הדם.טיפ מועיל הוא להשתמש בחבילות חמות למשך 15 דקות וחבילות קרות למשך 10 דקות, ולחזור על התהליך מספר פעמים ביום. ## סיכום
במאמר זה דנו ב -17 תרופות סבתות המבוססות על מרכיבים טבעיים לטיפול בפיברומיאלגיה.בדקנו את היתרונות של תרופות אלה, אילו מרכיבים לחפש ואת הסיכונים הפוטנציאליים הקשורים לטיפולים אלה.סיפקנו גם טיפים כיצד להשתמש כראוי בסעדים ודיברנו על שאלות נפוצות הקשורות לנושא זה.לבסוף, כללנו קישור ל- Wikipedia.org למידע נוסף על פיברומיאלגיה.

## 17 תרופות סבתות לפיברומיאלגיה
פיברומיאלגיה היא הפרעת כאב כרונית הפוגעת במיליוני אנשים ברחבי העולם.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על הסימפטומים של פיברומיאלגיה.במאמר זה נדון ב -17 תרופות סבתות המבוססות על טבעי בחולים ששימשו במשך מאות שנים לטיפול בפיברומיאלגיה.

### היתרונות של תרופות טבעיות
ישנם יתרונות רבים לשימוש בתרופות טבעיות לפיברומיאלגיה.תרופות טבעיות הן בדרך כלל בטוחות, נוחות וקלות לגישה.אין להם גם את תופעות הלוואי הקשורות לטיפולים קונבנציונליים רבים לפיברומיאלגיה.בנוסף, לרוב תרופות טבעיות יעילות יותר מטיפולים קונבנציונליים בהקלה על הכאב והעייפות הקשורים לפיברומיאלגיה.

### אילו מרכיבים לחפש
כאשר מחפשים תרופות טבעיות לפיברומיאלגיה, חשוב לחפש רכיבים בעלי תכונות אנטי דלקתיות.כמה מהמרכיבים הנפוצים ביותר לחפש הם ג’ינג’ר, כורכום, פלפל קאיין, קינמון וקליפת ערבה.בנוסף, עשבי תיבול רבים שימשו במשך מאות שנים לטיפול בפיברומיאלגיה, כולל שורש ולריאן, גולגולת גולגולת וקמומיל.

### סיכונים אפשריים
למרות שסעדים טבעיים הם בדרך כלל בטוחים, ישנם סיכונים פוטנציאליים הקשורים לשימוש בהם.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתתחיל טיפול חדש כלשהו, במיוחד אם אתה נוטל תרופות כלשהן.בנוסף, כמה מרכיבים טבעיים עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות, ולכן חשוב להיות מודעים לאינטראקציות פוטנציאליות.

### שימוש נכון בסעדים
בעת שימוש בתרופות טבעיות לפיברומיאלגיה, חשוב להשתמש בהם כראוי.לדוגמה, אין לקחת עשבי תיבול רבים במינונים גדולים, מכיוון שהם יכולים לגרום לתופעות לוואי לא רצויות.בנוסף, חשוב לעקוב אחר ההוראות בחבילה, מכיוון שאין לקחת עשבי תיבול רבים לפרקי זמן ממושכים.

## שאלות נפוצות

##### מהי התרופה הטבעית הטובה ביותר עבור פיברומיאלגיה?
התרופה הטבעית הטובה ביותר לפיברומיאלגיה תהיה תלויה באדם ובתסמינים שלהם.חלק מהתרופות הטבעיות הנפוצות ביותר לפיברומיאלגיה הם ג’ינג’ר, כורכום, פלפל קאיין, קינמון, קליפת ערבה, שורש ולריאן, גולגולת וקמומיל.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתתחיל טיפול חדש כלשהו.

##### האם יש סיכונים הקשורים לתרופות טבעיות לפיברומיאלגיה?
כן, ישנם סיכונים פוטנציאליים הקשורים לשימוש בתרופות טבעיות לפיברומיאלגיה.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתתחיל טיפול חדש כלשהו, במיוחד אם אתה נוטל תרופות.בנוסף, כמה מרכיבים טבעיים עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות, ולכן חשוב להיות מודעים לאינטראקציות פוטנציאליות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן