דף הבית » תרופות סבתא » פטריית הנרתיק-6 תרופות מצוינות ולא מרשם
daddadddaa ddadadaadda  daadaddaddaa dedadddaddaa ddcd dedadadd

פטריית הנרתיק-6 תרופות מצוינות ולא מרשם

זיהומים פטרייתיים בנרתיק-6 תרופות מצוינות ולא מרשם
זיהומים פטרייתיים של הנרתיק נפוצים.הם יכולים לגרום למגוון תסמינים לא נוחים, כולל גירוד, שריפה, כאב ופריקה לבנה עבה.למרבה המזל, ישנם טיפולים רבים ללא מרשם הרופא העומדים לרשותם כדי להקל על הסימפטומים של זיהום פטרייתי בנרתיק.

הבנת זיהומים פטרייתיים בנרתיק

זיהום פטרייתי בנרתיק הוא צמיחת יתר של פטרייה, בדרך כלל של מין הקנדידה, בנרתיק.זה יכול לגרום למגוון תסמינים לא נוחים, כולל גירוד, שריפה, כאב ופריקה לבנה עבה.

זיהומים פטרייתיים של הנרתיק יכולים להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל היגיינה לקויה, פעילות מינית ושימוש באנטיביוטיקה.הם נפוצים במיוחד בקרב אנשים הסובלים מסוכרת, בהריון או שהם מחלישים מערכות חיסון.

תרופות ללא מרשם לזיהומים פטרייתיים בנרתיק

למרבה המזל, ישנם טיפולים רבים ללא מרשם הרופא העומדים לרשותם כדי להקל על הסימפטומים של זיהום פטרייתי בנרתיק.להלן שש תרופות מצוינות ללא מרשם:

1.קרמים נגד פטריות

קרמים נגד פטריות, כמו Clotrimazole ו- Miconazole, זמינים ללא מרשם וניתן ליישם אותם ישירות על האזור המושפע.קרמים אלה יכולים לעזור להקל על תסמינים כמו גירוד, שריפה וכאב.

2.אנטי -פטריות תוקפנים

ניתן להשיג גם תוכניות נגד פטריות, כמו Clotrimazole ו- Miconazole, ללא מרשם.ניתן להכניס אותם ישירות לנרתיק כדי לעזור להקל על הסימפטומים.

3.פרוביוטיקה

תוספי מזון פרוביוטיים, כולל יוגורט ומזון מותסס אחר, יכולים לעזור להחזיר את האיזון הטבעי של חיידקים בנרתיק, שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של זיהום פטרייתי.

4.שום

לשום תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של זיהום פטרייתי.ניתן לצרוך אותו כחלק מתזונה מאוזנת, או לריסק אותה ולהחיל ישירות על האזור המושפע.

5.שמן עץ התה

לשמן עץ התה תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של זיהום פטרייתי.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע, או להוסיף אותו לאמבטיה חמה.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של זיהום פטרייתי.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע, או להוסיף אותו לאמבטיה חמה.

טיפ ייחודי ומועיל

לא משנה באיזו תרופה ללא מרשם תבחרו, חשוב לעקוב אחר ההוראות בזהירות ולהקפיד לסיים את מסלול הטיפול המלא, גם אם הסימפטומים שלכם משתפרים.הפסקת הטיפול מוקדם מדי עלולה לגרום לזיהום לחזור.

6 תרופות מעולות ולא מרשם לפטריית הנרתיק

פטריית הנרתיק היא מצב שכיח שיכול לגרום למגוון תסמינים, מגרד ושריפה ועד פריקה לבנה.למרבה המזל, ישנם מגוון של טיפולים ללא מרשם שיכולים לעזור לפנות את המצב.להלן שש תרופות מצוינות ולא מרשם לפטריית הנרתיק.

1.Monistat

Monistat הוא הטיפול הפופולרי ביותר ללא מרשם לפטריית הנרתיק.המוצר מגיע במגוון צורות, כולל קרמים, משחות ותוכניות.Monistat הוא המוצר היחיד ללא מרשם שאושר על ידי ה- FDA והוכח כיעיל בטיפול בפטריות הנרתיק.יש להשתמש במוצר כמופנה לתוצאות הטובות ביותר.

2.חומצה בורית

חומצה בורית היא חומר נוגד פטרייתי המתרחש באופן טבעי ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים.המוצר זמין בצורה אבקה וניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע.יש להשתמש בחומצה בורית כמופנים ואינה מומלצת לנשים בהריון או לאלה עם עור רגיש.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר טבעי נגד פטריות שיכול לעזור בטיפול במגוון מצבים, כולל פטריית הנרתיק.ניתן ליישם את השמן DIישירות לאזור הפגוע וניתן להשתמש בה בשילוב עם תרופות אחרות.יש להשתמש בשמן עץ התה כמופנה ועלול לגרום לגירוי בעור אצל אנשים מסוימים.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חומר נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור בטיפול במגוון מצבים, כולל פטריית הנרתיק.ניתן לדלל את המוצר במים ולהחיל ישירות על האזור המושפע.חשוב לדלל את החומץ לפני שמריחים אותו על העור כדי למנוע גירוי.

5.יוגורט

יוגורט מכיל תרבויות פעילות שיכולות לעזור להילחם בזיהומי שמרים.חשוב לבחור ביוגורט רגיל ולא ממותק שישיג הכי הרבה תועלת.ניתן ליישם את היוגורט ישירות על האזור הפגוע ויש להשאיר אותו למשך לפחות 15 דקות לפני שטיפתו.

6.שום

שום הוא חומר טבעי נגד פטריות שיכול לעזור בטיפול במגוון מצבים, כולל פטריית הנרתיק.ניתן לצרוך את המוצר בצורתו הגולמית או להחיל ישירות על האזור המושפע.יש להשתמש בשום כמופנה ויכול לגרום לגירוי בעור אצל אנשים מסוימים.

סיכום

פטריית הנרתיק יכולה להיות מצב מתסכל ולא נוח, אך ניתן לטפל בה.ישנם מגוון של תרופות ללא מרשם שיכולים לעזור לפנות את המצב.מוניסטאט, חומצה בורית, שמן עץ התה, חומץ תפוחים, יוגורט ושום הם כולם תרופות מצוינות ולא מרשם לפטריית הנרתיק שניתן להשתמש בהן לטיפול במצב.

שאלות נפוצות

מה הטיפול הטוב ביותר ללא מרשם לפטריית הנרתיק?

Monistat הוא הטיפול הפופולרי והיעיל ביותר ללא מרשם לפטריית הנרתיק.המוצר מגיע במגוון צורות והוא המוצר היחיד שאושר על ידי ה- FDA לטיפול בפטריות הנרתיק.

האם יש תרופות טבעיות לפטריית הנרתיק?

כן, יש מגוון של תרופות טבעיות שיכולות לעזור בטיפול בפטריות הנרתיק.שמן עץ התה, חומץ תפוחים, יוגורט ושום הם כולם חומרים טבעיים טבעיים שניתן להשתמש בהם לטיפול במצב.

מסקנה

פטריית הנרתיק היא מצב שכיח שניתן לטפל בו במגוון תרופות ללא מרשם.מוניסטאט, חומצה בורית, שמן עץ התה, חומץ תפוחים, יוגורט ושום הם כולם תרופות מצוינות ולא ללא מרשם שניתן להשתמש בהן לטיפול במצב.חשוב להשתמש במוצר כפי שמופנה לתוצאות הטובות ביותר.בנוסף, ישנם מגוון של תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בפטריות הנרתיק.

פטריית הנרתיק היא מצב שיכול לגרום למגוון תסמינים לא נוחים.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות ללא מרשם ותרופות טבעיות שיכולות לעזור לפנות את המצב.עם הטיפול הנכון, ניתן לטפל

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן