דף הבית » תרופות סבתא » פטרייה על העור – 21 תרופות של סבתא מהמטבח ומוסמכות
daddaddd dadc ddadda  daadaddaddaa dadc daddaad deddeddd d

פטרייה על העור – 21 תרופות של סבתא מהמטבח ומוסמכות

מה זה פטרייה על העור?

פטריה על העור היא סוג של זיהום הנגרם כתוצאה מפטריות או שמרים מיקרוסקופיים.פטריות על העור עלולות לגרום למגוון בעיות עור כולל אדמומיות, גירוד, מתקלף ושינוי צבע.הסוג הנפוץ ביותר של פטריית העור הוא כף הרגל של אתלט, אך סוגים אחרים יכולים גם לגרום לבעיות.זיהומים פטרייתיים יכולים להיות קשים לטיפול, ולכן חשוב לנקוט בצעדים כדי למנוע מהם להתרחש מלכתחילה.

21 הסעדים של סבתא מהמטבח

פטריה על העור יכולה להוות מטרד, אך ישנם כמה תרופות ביתיות יעילות שעשויות לעזור להתייחס אליו.להלן 21 תרופות של סבתא מהמטבח שעשויות לעזור:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות נגד פטריות וניתן להשתמש בהן לטיפול במגוון מצבי עור.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לפטרייה על העור, מערבבים חומץ חלק אחד עם שני חלקים מים ומרחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר טבעי נגד פטריות וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות עור.לשימוש, מערבבים שמן עץ תה חלק אחד עם תשעה חלקים מים ומרחו את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.שום

לשום יש גם תכונות נגד פטריות וניתן להשתמש בהן לטיפול בפטריות עור.כדי להשתמש בשום למטרה זו, לרסק ציפורן שום אחד והחל אותו ישירות על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור בטיפול בפטריות העור.כדי להשתמש בשמן קוקוס למטרה זו, יש למרוח כמות קטנה של שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לעזור בטיפול בפטריות עור בגלל תכונותיו נגד פטריות.כדי להשתמש בסודה לשתייה למטרה זו, מערבבים חלק אחד סודה לשתייה עם שני חלקים מים והמרחו את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.כורכום

לכורכום יש תכונות נגד פטריות וניתן להשתמש בהן לטיפול בפטריות עור.כדי להשתמש בכורכום למטרה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כפית דבש אחת ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור בטיפול בפטריות העור.כדי להשתמש באלוורה למטרה זו, החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא חומר טבעי נגד פטריות וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות עור.כדי להשתמש בשמן אורגנו למטרה זו, מערבבים חלק אחד שמן אורגנו עם תשעה חלקים מים והמרחו את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.מיץ לימון

מיץ לימון הוא חומר טבעי נגד פטריות וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות עור.כדי להשתמש במיץ לימון למטרה זו, יש למרוח כמות קטנה של מיץ לימון ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.יוגורט

ליוגורט תכונות נגד פטריות וניתן להשתמש בהן לטיפול בפטריות עור.כדי להשתמש ביוגורט למטרה זו, החל כמות קטנה של יוגורט רגיל ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר. סיכום: מאמר זה מספק 2הסעדים של סבתא 1 מהמטבח לטיפול בפטריות על העור.הוא כולל תרופות כמו חומץ תפוחים, שום, חומצה בורית וחומרים טבעיים אחרים.זה גם מספק טיפים מוסמכים כיצד ליישם את הסעדים בבטחה וביעילות.זה כולל גם שאלות נפוצות קשורות לטיפול בשאלות נפוצות בנושא טיפול בפטריות על העור.

מה זה פטרייה?

פטרייה היא סוג של מיקרואורגניזם שיכול לגרום לזיהומים בעור.בדרך כלל זה מופיע כפריחה מגרדת, קשקשית או ככתמים של עור יבש ומעורפל.זיהומים פטרייתיים שכיחים ויכולים להשפיע על אנשים בכל גיל, מין וגזע.זיהומים פטרייתיים יכולים להיות קשים לטיפול ויכולים להיות חמורים אם הם לא מטופלים.

הסעדים של סבתא מהמטבח

להלן 21 תרופות של סבתא מהמטבח לטיפול בפטריות על העור:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות נגד פטריות חזקות, מה שהופך אותו לתרופה פופולרית לטיפול בפטריות על העור.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, ערבבו כמה כפות ממנו עם מספיק מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך מספר דקות לפני שטיפתו.

2.שום

לשום תכונות נגד פטריות חזקות וניתן להשתמש בהן לטיפול בזיהומים בעור פטרייתי.כדי להשתמש בשום, לרסק כמה שיני ציפורן ולערבב אותו עם מספיק שמן זית כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו לפחות 30 דקות לפני שטיפתו.

3.סודה לשתייה

לסודה לשתייה יש תכונות נגד פטריות וניתן להשתמש בהן לטיפול בפטריות על העור.כדי להשתמש בסודה לשתייה, מערבבים כמה כפות ממנה עם מספיק מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך מספר דקות לפני שטיפתו.

4.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות נגד פטריות חזקות וניתן להשתמש בהן לטיפול בפטריות על העור.כדי להשתמש בשמן עץ התה, מערבבים כמה טיפות ממנו עם מספיק מים כדי להכין משחה.החל את העיסה על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך מספר דקות לפני שטיפתו.

5.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות וניתן להשתמש בהן לטיפול בפטריות על העור.כדי להשתמש בשמן קוקוס, החל אותו ישירות על האזור הפגוע והשאיר אותו לפחות 30 דקות לפני שטיפתו.

6.שמן אורגנו

לשמן אורגנו תכונות נגד פטריות חזקות וניתן להשתמש בהן לטיפול בפטריות על העור.כדי להשתמש בשמן אורגנו, מערבבים כמה טיפות ממנו עם מספיק שמן זית כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו לפחות 30 דקות לפני שטיפתו.

7.כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות וניתן להשתמש בהן לטיפול בפטריות על העור.כדי להשתמש בכורכום, מערבבים כמה כפות ממנו עם מספיק מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך מספר דקות לפני שטיפתו.

8.מיץ לימון

למיץ לימון תכונות נגד פטריות וניתן להשתמש בהן לטיפול בפטריות על העור.כדי להשתמש במיץ לימון, מערבבים כמה כפות ממנו עם מספיק מים להכנת משחה.החל את העיסה על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך מספר דקות לפני שטיפתו.

9.דבש

לדבש יש תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות וניתן להשתמש בהן לטיפול בפטריות על העור.כדי להשתמש בדבש, החל אותו ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו לפחות 30 דקות לפני שטיפתו.

10.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות וניתן להשתמש בהן לטיפול בפטריות על העור.כדי להשתמש באלוורה, ערבבו כמה כפות ממנה עם מספיק מים בכדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך מספר דקות לפני שטיפתו.

11.שמן זית

שמן זית בעל תכונות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות על העור.כדי להשתמש בשמן זית, החל אותו ישירות על האזור הפגוע והשאיר אותו לפחות 30 דקות לפני שטיפתו.

<H3

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן