דף הבית » תרופות סבתא » פטריית כפות רגליים – 8 תרופות של סבתא נפלאה ומצוינת
daddadddaa dbdaddaa daddcdddd  daadaddaddaa dadc daddaad dadadc

פטריית כפות רגליים – 8 תרופות של סבתא נפלאה ומצוינת

מה זה פטריית כף הרגל?

פטריית כפות רגליים, או אוניצ’ומיקוזיס, היא זיהום פטרייתי שכיח של ציפורני הציפורניים והציפורניים.זה נגרם על ידי מגוון פטריות, כולל דרמטופיטים, שמרים ותבניות.פטריית כף הרגל עלולה לגרום לשינוי צבע, עיבוי ופוררים של הציפורניים.זה יכול גם להוביל לכאב ואי נוחות באזור הפגוע.

הסעדים של סבתא לפטריית כפות רגליים

טיפול בפטריות רגליים יכול להיות משימה מאתגרת, אך ישנם תרופות טבעיות רבות שהועברו מסבתות לאורך הדורות.להלן 8 מהתרופות היעילות ביותר לטיפול בפטריות רגליים:

1.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חומר אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי רב עוצמה.השריית כפות הרגליים בתמיסה חמה של חומץ תפוחים ומים יכולה לעזור להרוג את הפטרייה ולשמור על כפות הרגליים נקייה ובריאה.

2.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי.החלת כמה טיפות שמן עץ התה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את תסמיני פטריית כף הרגל.

3.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא עוד חומר אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי חזק.החלת כמה טיפות של שמן אורגנו על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של פטריית כף הרגל.

4.שום

שום הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי.אכילת שן שום ביום יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של פטריית כף הרגל.

5.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי.ערבוב כמה כפות סודה לשתייה עם מים חמים ושריית כפות הרגליים בתמיסה יכול לעזור להפחית את תסמיני פטריית כף הרגל.

6.מי מלח

מי מלח הם חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי.השריית כפות הרגליים בתמיסה חמה של מי מלח יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של פטריית כף הרגל.

7.שטיפת פה ליסטרין

שטיפת פה ליסטרין היא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי.השריית כפות הרגליים בתמיסה של שטיפת פה ליסטרין יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של פטריית כף הרגל.

8.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי.החלת כמה טיפות של שמן לבנדר על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של פטריית כף הרגל.

טיפ מועיל: כדי למקסם את היעילות של כל אחת מהתרופות הללו, חשוב לוודא שאתה שומר על כפות הרגליים נקייה ויבשות בכל עת.נעל גרביים ונעליים המאפשרות לרגליים שלך לנשום, והקפידו להחליף את הגרביים לעיתים קרובות.לבישת סנדלים או כפכפים במקומות ציבוריים יכולה גם לעזור להפחית את התפשטות פטריית הרגל.

למרות שתרופות מרשם הן הטיפול השכיח ביותר בפטריות כף הרגל, ישנם תרופות ביתיות רבות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בטיפול ולמנוע הזיהום.חלק מהתרופות הביתיות הללו הועברו לאורך דורות ונודעים בשם “הסעדים של סבתא”.להלן שמונה מהתרופות הביתיות היעילות והטבעיות ביותר לפטרת כף הרגל.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים שימש במשך מאות שנים לטיפול במצבי עור שונים, כולל פטריית כף הרגל.זהו חומר נוגד פטרייתי טבעי ויכול לשמש כספירה כף רגל או כטיפול אקטואלי.לשימוש ככף רגל, מערבבים כוס חומץ תפוחים אחד עם ארבע כוסות מים חמים וספגו את כפות הרגליים למשך 15 דקות.כדי להשתמש כטיפול מקומי, מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ומרחים ישירות על האזור הפגוע.

2.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות טבעיות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות וניתן להשתמש בהן לטיפול בפטריות ברגליים.לשימוש, מערבבים שתיים עד שלוש טיפות שמן עץ התה עם כף שמן זית.מרחו את התערובת ישירות על האזור הפגוע ונותנים לו לשבת 10 דקות.יש לשטוף במים חמים ולחזור מדי יום עד שהפטרייה התבהרה.

3.שום

שום הוא חומר נוגד פטרייתי טבעי חזק וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ברגליים.לשימוש, מרסקים שתי שיני שום ומערבבים עם כף שמן זית אחד.החל את ה- MiXTUR ישירות לאזור הפגוע ותן לו לשבת 30 דקות.יש לשטוף במים חמים ולחזור מדי יום עד שהפטרייה התבהרה.

4.סודה לשתייה

לסודה לשתייה יש תכונות טבעיות טבעיות וניתן להשתמש בהן לטיפול בפטריות ברגליים.לשימוש, מערבבים כף אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים.משרים את כפות הרגליים למשך 30 דקות ואז שטפו במים חמים.חזור מדי יום עד שהפטרייה התבהר.

5.מי מלח

מי מלח הם חומר נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בהם לטיפול בפטריות ברגליים.לשימוש, מערבבים כף מלח אחת עם כוס מים חמים.משרים את כפות הרגליים למשך 30 דקות ואז שטפו במים חמים.חזור מדי יום עד שהפטרייה התבהר.

6.מיץ לימון

למיץ לימון יש תכונות טבעיות טבעיות וניתן להשתמש בהן לטיפול בפטריות ברגליים.לשימוש, מערבבים כף אחת של מיץ לימון עם כוס מים חמים.משרים את כפות הרגליים למשך 30 דקות ואז שטפו במים חמים.חזור מדי יום עד שהפטרייה התבהר.

7.שמן אורגנו

לשמן אורגנו תכונות טבעיות טבעיות טבעיות וניתן להשתמש בהן לטיפול בפטריות ברגליים.לשימוש, מערבבים כף אחת של שמן אורגנו עם כוס מים חמים.משרים את כפות הרגליים למשך 30 דקות ואז שטפו במים חמים.חזור מדי יום עד שהפטרייה התבהר.

8.חומץ ורגל אלכוהול ספיגה

תרופה זו היא שילוב של שני חומרים טבעיים טבעיים טבעיים: חומץ ואלכוהול.לשימוש, מערבבים כוס חומץ אחת וכוס משפשפת אלכוהול עם ארבע כוסות מים חמים.משרים את כפות הרגליים למשך 30 דקות ואז שטפו במים חמים.חזור מדי יום עד שהפטרייה התבהר.

סיכום

פטריית כף הרגל יכולה להיות בעיה מטורפת ומתמשכת, אך ישנם תרופות ביתיות רבות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בטיפול ולמנוע את הזיהום.חומץ תפוחים, שמן עץ התה, שום, סודה לשתייה, מי מלח, מיץ לימון, שמן אורגנו, וחומץ ואלכוהול רגל הם כולם תרופות טבעיות ויעילות שיכולות לעזור בטיפול בפטריות ברגליים.הסעדים הביתיים הללו הועברו לאורך דורות ונודעים בשם “הסעדים של סבתא”.

שאלות נפוצות

מה זה פטריית כף הרגל?

פטריית כף הרגל היא זיהום בעור הנגרם על ידי מגוון פטריות.זה נפוץ לרוב על הרגליים, אך יכול גם להשפיע על ציפורני הציפורניים.התסמינים כוללים גירוד, שריפה, קנה מידה ושינוי צבע העור.

כיצד אוכל למנוע פטריית כף הרגל?

הדרך הטובה ביותר למנוע פטריית כפות רגליים היא לשמור על כפות הרגליים נקייה ויבשות, להימנע מהליכה יחפה באזורים ציבוריים, וללבוש גרביים ונעליים נקיות.עליכם להימנע גם משיתוף מגבות ופריטים אישיים אחרים עם מישהו שיש לו זיהום פטרייתי.

שילוב <a href = "https://en.wikipedia.org/wiki/foot

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן