דף הבית » תרופות סבתא » פטרייה על הגוף – 7 תרופות של סבתא מרגיעה ומרפאת
daddaddd dadc dddda  daadaddaddaa dadc daddaad dedadddad d

פטרייה על הגוף – 7 תרופות של סבתא מרגיעה ומרפאת

זיהומים פטרייתיים בעור – מה שאתה צריך לדעת

זיהומים פטרייתיים בעור נפוצים יותר מכפי שרוב האנשים מבינים.זיהומי עור פטרייתי יכולים להופיע בכל מקום בגוף ויכולים להיגרם על ידי מגוון סוגים שונים של פטריות.הסוגים הנפוצים ביותר של זיהומי עור פטרייתיים הם כף הרגל, גזזת הגזז וגירוד הג’וק.זיהומים אלה יכולים לגרום לאדמומיות, גירוד, שריפה ואפילו שלפוחיות.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות פשוטות וטבעיות שיכולות לעזור להרגיע ולרפא זיהומים אלה.

הסעדים של סבתא לזיהומים פטרייתיים של העור

ישנם מגוון של תרופות טבעיות ששימשו במשך דורות כדי לסייע בטיפול בזיהומים פטרייתיים בעור.להלן שבעה מהנפוצים והיעילים ביותר:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא נוגד פטרייתי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בזיהומים בעור פטרייתי.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים חומץ תפוחים ומים חמים בקערה ומרחי את התערובת על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.השאירו את התערובת למשך 15-20 דקות ואז שטפו אותה.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.שום

שום הוא עוד נוגד פטרייתי שיכול לעזור בטיפול בזיהומים בעור פטרייתי.פשוט מרסקים כמה שיני שום ומערבבים אותם עם כמה כפות שמן זית.מרחו את התערובת על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 15-20 דקות.יש לשטוף במים חמים ולחזור פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא אנטי -פטרייתי טבעי ואנטיספטי שיכול לעזור להרגיע ולרפא דלקות בעור.פשוט מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא כמו שמן קוקוס ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו את התערובת למשך 15-20 דקות ואז שטפו אותה.חזור על פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ונוגדת פטרייה שיכולה לעזור להרגיע ולבריאה דלקות בעור פטרייתי.כל שעליך לעשות הוא למרוח קצת ג’ל אלוורה על האזור המושפע ולהשאיר אותו למשך 15-20 דקות.יש לשטוף במים חמים ולחזור פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.כורכום

כורכום הוא אנטי -פטרייתי ואנטי -מיקרוביאלי טבעי שיכול לעזור להרגיע ולרפא דלקות בעור פטרייתי.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אבקת כורכום עם כמה כפות מים כדי ליצור משחה ולהפעיל את העיסה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ואז שטפו אותו.חזור על פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי -פטרייתי טבעי ואנטיספטי שיכול לעזור להרגיע ולרפא דלקות בעור פטרייתי.כל שעליך לעשות הוא לשפשף כמה כפות שמן קוקוס לאזור הפגוע ולהשאיר אותו במשך 15-20 דקות.יש לשטוף במים חמים ולחזור פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.יוגורט

יוגורט הוא אנטי-פטרייתי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להרגיע ולרפא דלקות בעור פטרייתי.כל שעליך לעשות הוא למרוח קצת יוגורט רגיל על האזור המושפע ולהשאיר אותו למשך 15-20 דקות.יש לשטוף במים חמים ולחזור פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ מועיל

חשוב לזכור כי התרופות הטבעיות הללו לא ירפא את הזיהום בן לילה.עם זאת, הם יעזרו להרגיע ולרפא את העור ולהפחית את הסימפטומים.חשוב גם לזכור לשמור על האזור הנגוע נקי ויבש כדי למנוע את התפשטות הזיהום.

התרופות של סבתא לטיפול בזיהומים פטרייתיים

סבתא תמיד ידעה הכי טוב כשמדובר בטיפול במחלות נפוצות, וזיהומים פטרייתיים לא היו יוצאים מהכלל.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות לריפוי שנמסרו לאורך הדורות שיכולים לעזור להרגיע את הסימפטומים הלא נוחים של זיהום פטרייתי.להלן שבעה טיפולים שאושרו על סבתא להקלה על הכאב והגירוי של זיהום פטרייתי בגוף.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כחומר נגד פטריות, ולא בכדי.זה מאזן את רמות החומציות של העור, ומקשה על הפטרייה לשרוד.פיתרון של Apple Cניתן ליישם חומץ ומים IDer ישירות על האזור המושפע כדי לעזור להרוג את הפטרייה ולהפחית גירוד ודלקת.

2.שום

לשום תכונות טבעיות טבעיות הטבעיות שהופכות אותו לתרופה יעילה לזיהומים פטרייתיים.ניתן לערבב שום טרי לעיסה ולהחיל ישירות על האזור המושפע כדי לסייע בהפחתת גירוד ודלקת.לחלופין, ניתן לאכול שום כדי לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהום מבפנים החוצה.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא נוגד פטרייתי טבעי עם תכונות אנטיבקטריאליות.זה יכול לשמש כטיפול מקומי לזיהומים פטרייתיים, מכיוון שחומצות השומן שלו עוזרות לפרק את דפנות התא של הפטרייה ולהרוג אותה.ניתן לקחת שמן קוקוס גם באופן פנימי כדי לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהום מבפנים החוצה.

4.כורכום

כורכום משמש זה מכבר כתרופה צמחית למגוון מחלות, החל מדלקות עור וכלה בבעיות עיכול.יש לו תכונות נגד פטריות שהופכות אותו לטיפול יעיל לזיהומים פטרייתיים.כורכום יכול לשמש באופן אקטואלי כעזה או לקחת באופן פנימי כדי לסייע בהפחתת הסימפטומים של זיהום פטרייתי.

5.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטרייתי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בזיהומים פטרייתיים.תכונותיו נגד פטריות ואנטיספטיות עוזרות להרוג את הפטרייה ולהפחית את הדלקת.שמן עץ התה יכול לשמש באופן אקטואלי כפתרון מדולל או נלקח באופן פנימי כדי לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהום מבפנים החוצה.

6.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא נוגד פטרייתי טבעי עם תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -חיטוי חזקות.זה יכול לשמש באופן אקטואלי כפתרון מדולל או נלקח באופן פנימי כדי לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהום מבפנים החוצה.שמן אורגנו הוא תרופה עוצמתית לזיהומים פטרייתיים ויש להשתמש בו בזהירות.

7.יוגורט

יוגורט הוא נוגד פטרייתי טבעי עם יתרונות פרוביוטיים.זה יכול לשמש באופן אקטואלי כפתרון מדולל או נלקח באופן פנימי כדי לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהום מבפנים החוצה.יוגורט הוא גם מקור טוב לחיידקים מועילים, שיכולים לעזור לאזן את פלורת הבטן ולמנוע את התפשטות הזיהום.

שאלות נפוצות

האם ניתן לטפל בזיהומים פטרייתיים בבית?

כן, ניתן לטפל בזיהומים פטרייתיים רבים בבית באמצעות תרופות טבעיות נגד פטריות כמו חומץ תפוחים, שום, שמן קוקוס, כורכום, שמן עץ התה, שמן אורגנו ויוגורט.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא אם הזיהום אינו מגיב לטיפולי בית או גורם לאי נוחות קשה.

מה הדרך הטובה ביותר למנוע זיהומים פטרייתיים?

הדרך הטובה ביותר למנוע זיהומים פטרייתיים היא לשמור על היגיינה טובה, ללבוש בגדים נקיים ולהימנע מחשיפת העור לסביבות לחות.חשוב גם לתרגל סקס בטוח ולהימנע משיתוף מגבות, סכיני גילוח ובגדים עם אחרים.

זיהומים פטרייתיים יכולים להיות לא נוחים ומעצבנים, אך עם הטיפול הנכון ניתן לנהל אותם ביעילות.הסעדים של סבתא הם אפשרות נהדרת לטיפול בזיהומים פטרייתיים, מכיוון שהם טבעיים, לא יקרים וקלים למצוא.עם מעט סבלנות והטיפול הנכון, ניתן לנהל זיהום פטרייתי במהירות וביעילות.

שימוש בתרופות טבעיות כמו חומץ תפוחים, שום, שמן קוקוס, כורכום, שמן עץ התה, שמן אורגנו,

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן