דף הבית » תרופות סבתא » פטרייה בכף הרגל – 15 תרופות של סבתא פופולריות בין כל הגילאים וכספת
daddaddd ddbda ddaddc  daadaddaddaa dadc daddaad daddaddcda

פטרייה בכף הרגל – 15 תרופות של סבתא פופולריות בין כל הגילאים וכספת

פטרייה בכף הרגל: 15 תרופות של סבתא פופולריות בין כל הגילאים ובטוחים בשימוש נכון
פטרייה בכף הרגל היא בעיה שכיחה בקרב אנשים בכל הגילאים, במיוחד במזג אוויר חם כאשר סביר יותר שאנשים יהיו יחפים.זיהומים פטרייתיים של כף הרגל יכולים לגרום לגרד, שריפה וקנה מידה של העור, ואף יכולים להוביל לסיבוכים חמורים יותר כמו פטריית כף הרגל והציפורניים של ספורטאי.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות העומדות לטיפול ולמניעת הופעת זיהומים פטרייתיים, שרבים מהם שימשו את סבתותינו במשך דורות.להלן 15 סעדים של סבתא הפופולריים בין כל הגילאים ובטוחים בשימוש נכון.

1. חומץ תפוחים
חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית לזיהומים פטרייתיים של כף הרגל.ניתן להשתמש בו באופן אקטואלי, או על ידי השריית כף הרגל בתערובת של חלק אחד של חומץ תפוחים ושלושה חלקים מים חמים למשך 15 עד 20 דקות, או על ידי מריחת תערובת של שני חלקים חומץ תפוחים וחלק אחד מים חמים ישירות ישירות אלאיזור מושפע.החומציות של החומץ עוזרת להרוג את הפטריות, ואילו התכונות האנטי דלקתיות של החומץ עוזרות להרגיע את העור המושפע.

2. שמן עץ התה
שמן עץ התה הוא שמן אתרי שיש לו תכונות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לטיפול נהדר בזיהומים פטרייתיים של כף הרגל.ניתן להשתמש בו באופן אקטואלי, על ידי מריחת השמן ישירות על האזור הפגוע או על ידי דילולו בשמן נשא כמו שמן קוקוס או שמן זית ואז יישוםו על העור.חשוב לציין ששמן עץ התה יכול להיות חזק למדי, ולכן חשוב לבדוק אותו על שטח קטן של עור לפני יישוםו על שטח גדול יותר.

3. שום
שום הוא עוד תרופה ביתית נהדרת לזיהומים פטרייתיים של כף הרגל.שום מכיל תרכובות הנקראות אליצין ואג’ואן, בעלות תכונות נגד פטריות.ניתן להשתמש בו באופן אקטואלי על ידי ריסוק כמה שיני שום לעיסה ומריחתו ישירות על האזור הפגוע.לחלופין, ניתן לקחת כמוסות שום דרך דרך הפה כדי לעזור להילחם בפטריות מבפנים.

4. שמן אורגנו
שמן אורגנו הוא שמן אתרי נוסף עם תכונות נגד פטריות שניתן להשתמש בו לטיפול בזיהומים פטרייתיים בכף הרגל.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי על ידי דילולו בשמן נשא כמו שמן קוקוס או שמן זית ואז למרוח אותו על האזור הפגוע.ניתן ליטול אותו דרך הפה בצורה קפסולה כדי לעזור להילחם בפטריות מבפנים.

5. שמן קוקוס
שמן קוקוס הוא תרופה טבעית לזיהומים פטרייתיים של כף הרגל.הוא מכיל חומצה לאורית, בעלת תכונות נגד פטריות.ניתן ליישם שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע כדי לעזור להרגיע את העור ולהילחם בפטריות.

6. סודה לשתייה
סודה לשתייה היא תרופה ביתית פופולרית נוספת לזיהומים פטרייתיים של כף הרגל.ניתן להשתמש בו באופן אקטואלי על ידי ערבובו עם מים חמים ליצירת משחה ואז למרוח אותו ישירות על האזור המושפע.האלקליות של הסודה לשתייה עוזרת להרוג את הפטריות, בעוד שהתכונות האנטי-דלקתיות עוזרות להרגיע את העור.

7. יוגורט
יוגורט הוא תרופה טבעית לזיהומים פטרייתיים של כף הרגל.הוא מכיל פרוביוטיקה, המסייעת להילחם בפטריות ולהרגיע את העור.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי על ידי יישום יוגורט רגיל ולא ממותק ישירות על האזור המושפע.

8. כורכום
כורכום הוא תבלין שיש לו תכונות אנטי-פטריות ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לטיפול נהדר בזיהומים פטרייתיים של כף הרגל.ניתן להשתמש בו באופן אקטואלי על ידי ערבובו עם מים חמים ליצירת משחה ואז למרוח אותו ישירות על האזור המושפע.

9. תמצית עלה זית
תמצית עלים זית היא תרופה טבעית לזיהומים פטרייתיים בכף הרגל.הוא מכיל אולורופין, בעל תכונות נגד פטריות.ניתן ליטול אותו דרך הפה בצורת קפסולה או ליישם אותה באופן אקטואלי על ידי דילולו בשמן נשא כמו שמן קוקוס או שמן זית ואז יישוםו על האזור המושפע.

10. שמן לבנדר
שמן לבנדר הוא שמן אתרי עם תכונות נגד פטריות ואנטי דלקתיות.זה יכול לשמש באופן אקטואלי על ידי dמכה אותו בשמן נשא כמו שמן קוקוס או שמן זית ואז למרוח אותו על האזור הפגוע.

11. מיץ לימון
מיץ לימון הוא תרופה טבעית לזיהומים פטרייתיים בכף הרגל.החומציות של מיץ הלימון עוזרת להרוג את הפטריות, ואילו התכונות האנטי דלקתיות עוזרות להרגיע את העור.ניתן להשתמש בו באופן אקטואלי על ידי יישוםו ישירות על האזור הפגוע או על ידי השריית כף הרגל בתערובת של חלק אחד מיץ לימון ושלושה חלקים מים חמים עבור 10 עד 15

הגורמים הנפוצים לפטרייה על הרגליים

פטרייה על הרגליים היא בעיה שכיחה שיכולה להיגרם על ידי מגוון גורמים.כמה מהגורמים השכיחים ביותר למצב זה כוללים לנעול נעליים הדוקות שאינן מאפשרות לכפות הרגליים לנשום, הולכות יחפות באזורים ציבוריים שעלולים להיות לחים או לחים, ומערכת חיסון מוחלשת.כל אחד מהגורמים הללו יכול להוביל לצמיחת הפטרייה על הרגליים, מה שמוביל לפריחה מגרדת, קשקשית ולא נוחה.

הסעדים של סבתא לפטרייה על הרגליים

למזלנו, ישנם מגוון טיפולים זמינים שהועברו מסבתותינו לטיפול בפטריות על הרגליים.סעדים אלה פופולריים בין כל הגילאים ונחשבים בדרך כלל כבטוחים כאשר משתמשים בהם כראוי.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לטיפול בפטריות על הרגליים:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אחד התרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לטיפול בפטרייה על הרגליים.זה יכול לשמש כטיפול מקומי על ידי השריית כפות הרגליים בתערובת של חומץ תפוחים ומים חמים למשך 30 דקות.תרופה זו עוזרת להרוג את הפטרייה ולהפחית את הגירוד והדלקת הנלווים אליו.

2.שמן עץ התה

שמן עץ התה ידוע בתכונותיו נגד פטריות ואנטי -מיקרוביאליות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לטיפול בפטריות על הרגליים.זה יכול לשמש כטיפול מקומי על ידי ערבוב כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא, כמו קוקוס או חוחובה, ואז להחיל אותו על האזור המושפע.

3.שום

שום הוא עוד תרופה ביתית פופולרית לטיפול בפטריות על הרגליים.זה יכול לשמש כטיפול מקומי על ידי ריסוק כמה שיני שום והפעלתו על האזור המושפע.התכונות נגד פטריות של שום עוזרות להרוג את הפטרייה ולהפחית את הגירוד והדלקת הנלווה.

4.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה נהדרת לטיפול בפטריות על הרגליים.זה יכול לשמש כטיפול מקומי על ידי ערבוב כפית סודה לשתייה עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.לאחר מכן ניתן ליישם את העיסה הזו על האזור המושפע ולהשאיר לייבוש.התכונות נגד פטריות של סודה לשתייה עוזרות להרוג את הפטרייה ולהפחית את הגירוד והדלקת הנלווה.

5.מי מלח משרים

הספיגה של מי מלח הם עוד תרופה ביתית פופולרית לטיפול בפטריות על הרגליים.זה יכול לשמש כטיפול מקומי על ידי השריית כפות הרגליים בתערובת של מים חמים ומלח למשך 20 דקות.המלח עוזר להרוג את הפטרייה ולהפחית את הגירוד והדלקת הנלווים אליו.

מסקנה

פטרייה על הרגליים היא בעיה שכיחה שיכולה להיגרם על ידי מגוון גורמים.למרבה המזל, ישנם מגוון טיפולים זמינים שהועברו מסבתותינו לטיפול בפטריות על הרגליים.סעדים אלה פופולריים בין כל הגילאים ונחשבים בדרך כלל כבטוחים כאשר משתמשים בהם כראוי.חומץ תפוחים, שמן עץ התה, שום, סודה לשתייה וספוגי מי מלח הם כולם תרופות פופולריות לטיפול בפטריות על הרגליים.

שאלות נפוצות

מה התרופה הטובה ביותר לטיפול בפטריות על הרגליים?

התרופה הטובה ביותר לטיפול בפטריות בכפות הרגליים היא להשתמש בשילוב של חומץ תפוחים, שמן עץ התה, שום, סודה לשתייה ומי מלח.שילוב זה של תרופות טבעיות יכול לשמש כטיפול מקומי כדי לעזור להרוג את הפטרייה ולהפחית את הגירוד והדלקת הנלווים אליו.

האם זה בטוח להשתמש בתרופות אלה לטיפול בפטריות על הרגליים?

כן, תרופות אלה נחשבות בדרך כלל לבטוחות בעת השימושכמו שצריך.זה תמיד רעיון טוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתתחיל טיפול חדש כדי לוודא שהוא בטוח עבורך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן