דף הבית » תרופות סבתא » גזזת-16 תרופות מזינות ולא מרשם
ddddaa  daadaddaddaa dedddaddaa ddcd dedadadd

גזזת-16 תרופות מזינות ולא מרשם

מה זה גזזת?

גזזת היא זיהום פטרייתי נפוץ המשפיע על העור, הקרקפת או הציפורניים.זה נגרם על ידי הפטרייה טינאה, שנמצאת באדמה, צמחים ובעלי חיים.הזיהום מתפשט על ידי מגע עם בעלי חיים או חפצים נגועים, כמו בגדים, מצעים או מגבות.זה מאופיין בפריחה אדומה, קשקשתית, מעגלית.זה מדבק מאוד ויכול להתפשט לאזורים אחרים בגוף.

טיפולים מזינים עבור גזזת

כאשר מטפלים בתולת גזז, חשוב לא להשתמש רק בתרופות נגד פטריות, אלא גם כדי להתמקד בתזונה.אכילת תזונה בריאה ומאוזנת יכולה להגביר את ההגנות הטבעיות של גופך ולעזור להילחם בזיהום.להלן כמה טיפולים מזינים עבור גזזת:

1.אכל תזונה מאוזנת

אכילת תזונה מאוזנת חשובה לבריאות הכללית ויכולה לעזור לגוף להילחם בזיהום.אכילת מגוון של פירות, ירקות, דגנים מלאים, חלבונים רזים ושומנים בריאים יכולה לעזור בשיפור מערכת החיסון ולתת לגוף את החומרים המזינים הדרושים לו כדי להילחם בזיהום.

2.הגדל את צריכת ויטמין C

הגדלת צריכת ויטמין C יכולה לעזור בחיזוק מערכת החיסון ולהילחם בזיהום.ויטמין C מסייע לגוף לספוג ברזל, החשוב למאבק בזיהום.מזונות עשירים בוויטמין C כוללים פירות הדר, ברוקולי, נבטי בריסל, תרד ופפאיה.

3.הגדל את צריכת האבץ

הגדלת צריכת האבץ שלך יכולה לעזור לגוף להילחם בזיהום.אבץ הוא מינרל חיוני המסייע לגוף לייצר תאי דם לבנים, החשובים למאבק בזיהומים.מזונות עשירים באבץ כוללים צדפות, בקר, זרעי דלעת, גרגירי חומוס ויוגורט.

4.הגדל את צריכת הפרוביוטיקה

הגדלת צריכת הפרוביוטיקה שלך יכולה לעזור לגוף להילחם בזיהום.פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור לגוף לספוג חומרים מזינים ולהילחם בזיהום.אוכלים עשירים בפרוביוטיקה כוללים יוגורט, קפיר, קימצ’י, כרוב כבוש ומיסו.

5.לאכול שום

לשום תכונות נגד פטריות ויכול לעזור לגוף להילחם בזיהום.אכילת שום יכולה גם לעזור להגביר את מערכת החיסון ולספק לגוף חומרים מזינים חיוניים.

6.שתו תה ירוק

תה ירוק עשיר בנוגדי חמצון ויכול לעזור לגוף להילחם בזיהום.זה יכול גם לעזור להגביר את מערכת החיסון ולספק לגוף חומרים מזינים חיוניים.

7.הגדל את צריכת ויטמין D

הגדלת צריכת ויטמין D יכולה לעזור לגוף להילחם בזיהום.ויטמין D מסייע לגוף לספוג סידן, החשוב למאבק בזיהום.מזונות עשירים בוויטמין D כוללים סלמון, טונה, חלב מבוצר וביצים.

טיפולים ללא מרשם עבור גזזת

בנוסף לאכילת תזונה בריאה ומאוזנת, ישנם מספר טיפולים ללא מרשם עבור גזזת.להלן כמה טיפולים ללא מרשם עבור גזזת:

1.קרמים נגד פטריות

קרמים נגד פטריות זמינים ללא מרשם ויכולים לעזור בטיפול בזיהום.בדרך כלל הם מכילים Miconazole או Clotrimazole ויש ליישם אותם על האזור המושפע פעמיים ביום.

2.אבקות נגד פטריות

אבקות נגד פטריות זמינות ללא מרשם ויכולות לעזור בטיפול בזיהום.בדרך כלל הם מכילים Miconazole או Clotrimazole ויש ליישם אותם על האזור המושפע פעמיים ביום.

3.קרמים נגד פטריות

קרמים נגד פטריות זמינים ללא מרשם ויכולים לעזור בטיפול בזיהום.בדרך כלל הם מכילים Miconazole או Clotrimazole ויש ליישם אותם על האזור המושפע פעמיים ביום.

4.סבונים נגד פטריות

סבונים נגד פטריות זמינים ללא מרשם ויכולים לעזור בטיפול בזיהום.בדרך כלל הם מכילים Miconazole או Clotrimazole ויש ליישם אותם על האזור המושפע פעמיים ביום.

5.שמפו נגד פטריות

שמפו נגד פטריות זמינים ללא מרשם ויכולים לעזור בטיפול בזיהום.בדרך כלל הם מכילים Miconazole או Clotrimazole ויש ליישם אותם על האזור המושפע פעמיים ביום.

תרופות מזינות עבור RIngworm

גזזת היא זיהום בעור שכיח הנגרם על ידי פטרייה.לעיתים קרובות זה מגרד ולא נוח, אך ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע את הסימפטומים ולהפחית את הסיכון להפצת הזיהום.להלן 16 תרופות מזינות ולא מרשם שעשויות לעזור לספק הקלה מהגזזת.

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי פטרייתי טבעי שיכול לעזור להרגיע את הגירוד והגירה של גזזת.כדי להשתמש בשמן קוקוס על גזזת, מרחו שכבה דקה על האזור המושפע מספר פעמים ביום.יתכן שתרצה לנסות להוסיף כמה טיפות שמן עץ התה לשמן הקוקוס לקבלת דחיפה נוספת נגד פטריות.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הגירוד והנוער הנגרם על ידי גזזת.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, ערבבו חלקים שווים חומץ ומים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע בעזרת כדור כותנה.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה.

3.שום

שום הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להילחם בפטריה הגורמת לגזזת.כדי להשתמש בשום עבור גזזת, מוחץ שן שום ומערבב אותו עם כמה טיפות שמן זית.מרחי את התערובת על האזור המושפע והשאיר אותה כ- 30 דקות לפני השטיפה.

תרופות ללא מרשם עבור גזזת תשתית

בנוסף לתרופות טבעיות, ישנם מספר מוצרים ללא מרשם שיכולים לעזור בטיפול בצלצל.להלן כמה מהאפשרויות הפופולריות ביותר.

1.קרמים נגד פטריות

משחות ומשחות נגד פטריות יכולות לעזור בטיפול בתולעת על ידי הריגת הפטרייה הגורמת לה.מוצרים אלה זמינים ללא מרשם ברוב בתי המרקחת.הקפד לעקוב אחר ההוראות בחבילה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.אנטיהיסטמינים

אנטיהיסטמינים יכולים לעזור להקל על הגירוד והנריאה הנגרמת כתוצאה מתולת גזז.מוצרים אלה זמינים ללא דלפק בגלולה או בצורת נוזלים.הקפד לעקוב אחר ההוראות בחבילה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.סבון אנטיבקטריאלי

סבון אנטיבקטריאלי יכול לסייע בהפחתת הסיכון להתפשטות הזיהום.מוצרים אלה זמינים ללא מרשם ברוב בתי המרקחת.הקפד לעקוב אחר ההוראות בחבילה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

ישנם מספר תרופות טבעיות ולא מרשם שיכולים לעזור בטיפול בצלצל.בעוד שחלקם עשויים לספק הקלה מהגרד והנוער, חשוב לזכור כי גזזת היא זיהום בעור מדבק ויש לטפל בה בהקדם האפשרי.אם הסימפטומים נמשכים או מחמירים, חשוב לפנות לרופא להערכה וטיפול נוסף.

שאלות נפוצות

האם ניתן לרפא גזזת גזזת?

כן, ניתן לרפא גזזת עם הטיפול המתאים.עם זאת, חשוב לפנות לייעוץ רפואי אם התסמינים נמשכים או מחמירים.

מה הטיפול הטוב ביותר ללא מרשם עבור גזזת?

הטיפול הטוב ביותר ללא מרשם גזזת יהיה תלוי בחומרת הזיהום, אך קרמים נגד פטריות, אנטיהיסטמינים וסבונים אנטיבקטריאליים הם כולם טיפולים יעילים.הקפד לעקוב אחר ההוראות בחבילה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

גזזת היא זיהום בעור שכיח הנגרם על ידי פטרייה.אמנם זה יכול להיות לא נוח ומגרד, אך ישנם מספר תרופות טבעיות ולא מרשם שיכולים לעזור לספק הקלה מהתסמינים.שמן קוקוס, חומץ תפוחים, שום, קרמים נגד פטריות, אנטיהיסטמינים וסבונים אנטיבקטריאליים הם כולם טיפולים יעילים עבור גזזת.עם זאת, חשוב לפנות לייעוץ רפואי אם התסמינים נמשכים או מחמירים. wikipedia.org מספק מידע נוסף על גזזת וטיפול בה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן