דף הבית » תרופות סבתא » פטרייה ברגליים – 24 הסעדים של סבתא הגדולה שכדאי לדעת והם נפלאים
daddaddd ddaddcdddd  ddadadddd dadc daddaad dddddcd

פטרייה ברגליים – 24 הסעדים של סבתא הגדולה שכדאי לדעת והם נפלאים

פטרייה ברגליים: 24 הסעדים של סבתא הגדולה שכדאי לדעת
פטרייה ברגליים היא בעיה נפוצה שיכולה להיות די לא נוחה ומביכה עבור אנשים רבים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שהועברו לאורך הדורות שיכולים לעזור.להלן 24 הסעדים של סבתא הגדולה שכדאי לדעת וזה יכול להיות יעיל מאוד כאשר משתמשים בו כראוי.

H2 – תרופות טבעיות לפטרייה ברגליים
התרופות הטבעיות הנפוצות ביותר לפטריות ברגליים הן: שום, שמן עץ התה, חומץ תפוחים, שמן קוקוס וכורכום.

שום: שום הוא חומר אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי רב עוצמה.מרסקים שתי שיני שום ומורחים את התערובת ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 30 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

שמן עץ התה: שמן עץ התה מכיל תכונות אנטי -פטריות ואנטיבקטריאליות חזקות.עדיף לדלל את השמן בשמן נשא כמו שמן קוקוס או שמן שקדים לפני המריחה.מרחו כמה טיפות מהתערובת על האזור הפגוע והשאירו אותו למשך 30 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

חומץ תפוחים: חומץ תפוחים הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי.מערבבים חלק אחד חומץ תפוחים עם שני חלקים מים ומרחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 30 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

שמן קוקוס: שמן קוקוס הוא תרופה נהדרת לפטרייה ברגליים.הוא מכיל תכונות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות.מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור הפגוע והשאירו אותו למשך מספר שעות.יש לשטוף אותו במים חמים.

כורכום: לכורכום יש תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות.מערבבים שתי כפות אבקת כורכום עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 30 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

H2 – תרופות צמחיות לפטרייה ברגליים
תרופות צמחי מרפא לפטרייה ברגליים כוללות: שמן אורגנו, אלוורה, שמן אקליפטוס, לוז מכשפה וסוס.

שמן אורגנו: שמן אורגנו הוא חומר אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי חזק.מערבבים כמה טיפות של שמן אורגנו עם שמן נשא כמו שמן קוקוס או שמן שקדים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 30 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

אלוורה: אלוורה הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי.מרחו שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור הפגוע והשאירו אותו למשך מספר שעות.יש לשטוף אותו במים חמים.

שמן אקליפטוס: שמן אקליפטוס הוא חומר אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי חזק.מערבבים כמה טיפות של שמן אקליפטוס עם שמן נשא כמו שמן קוקוס או שמן שקדים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 30 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

לוז מכשפה: לוז מכשפה הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי.מרחו שכבה דקה של לוז מכשפה על האזור המושפע והשאירו אותה למשך מספר שעות.יש לשטוף אותו במים חמים.

ShoreStail: HorseTail הוא חומר נוגד פטרייתי ואנטיבקטריאלי רב עוצמה.הכינו משחה על ידי ערבוב כף אחת של אבקת זנב סוס עם כמה טיפות מים.החל את העיסה על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 30 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

H3 – טיפ:
חשוב לזכור לשמור על האזור הנגוע נקי ויבש כדי למנוע את התפשטות הפטרייה.ללבוש בגדים רופפים והימנע מלבישת בגדים צמודים שעלולים ללכוד לחות ולהקל על הפטריות להתפשט.

זיהומים פטרייתיים של כפות הרגליים והרגליים שכיחות ויכולות להיות לא נוחות ומביכות כאחד.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות של סבתא מסורתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולעזור להילחם בזיהום הפטרייתי.להלן 24 הסעדים של סבתא הגדולה שכדאי לדעת והם נפלאים.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית יעילה לזיהומים ברגליים פטרייתיות.יש לו תכונות נגד פטריות, שיכולות לעזור להילחם בפיקוף.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים שתי כפות חומץ עם כוס מים חמים.משרים כדור כותנה בתערובת והשתמש בו כדי לנקות את האזור הנגוע פעמיים עד שלוש ביום.

שום

שום הוא חומר נגד פטריות חזק וניתן להשתמש בו לטיפול בזיהומים ברגליים פטרייתיות.כדי להשתמש בשום, לרסק שניים עד שלוש שיני שום ומערבבים אותו עם כף שמן זית.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה למשך 15 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.עשה זאת פעמיים ביום עד שהזיהום התבהר.

שמנים אתרים

שמנים אתרים, כמו שמן עץ התה, שמן אורגנו ושמן לבנדר, הם חומרים נגד פטריות חזקים ויכולים לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש בשמנים אתרים, מערבבים כפית אחת של שמן אתרי עם כפית שמן זית אחד.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה למשך 15 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.עשה זאת פעמיים ביום עד שהזיהום התבהר.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש בשמן קוקוס, מרחו שכבה דקה של השמן על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות ושטפו אותו במים חמים.עשה זאת פעמיים ביום עד שהזיהום התבהר.

כורכום

לכורכום יש תכונות נגד פטריות ויכול לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש בכורכום, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כפית דבש אחת וכפית שמן קוקוס.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה למשך 15 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.עשה זאת פעמיים ביום עד שהזיהום התבהר.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חומר טבעי נגד פטריות ויכול לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש בסודה לשתייה, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים.משרים כדור כותנה בתערובת והשתמש בו כדי לנקות את האזור הנגוע פעמיים עד שלוש ביום.

חומץ ומלח

ניתן להשתמש בחומץ ומלח יחד כדי להילחם בזיהומים ברגליים פטרייתיות.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כף אחת של חומץ עם שתי כפות מלח וכוס מים חמים.משרים כדור כותנה בתערובת והשתמש בו כדי לנקות את האזור הנגוע פעמיים עד שלוש ביום.

זרעי חילבה

זרעי חילבה הם נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בהם לטיפול בזיהומים ברגליים פטרייתיות.כדי להשתמש בזרעי חילבה, משרים כף אחת מהזרעים בכוס מים חמים אחת לילה.מסננים את הזרעים ושותים את המים על בטן ריקה בבוקר.עשה זאת פעמיים ביום עד שהזיהום התבהר.

שום ובצל

ניתן להשתמש בשום ובצל יחד כדי להילחם בזיהומים ברגליים פטרייתיות.כדי להשתמש בתרופה זו, מועכים יחד ציפורן שום אחד ובצל אחד ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות ושטפו אותו במים חמים.עשה זאת פעמיים ביום עד שהזיהום התבהר.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש בפלפל קאיין, מערבבים כפית פלפל אחת עם כפית שמן זית אחד.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה למשך 15 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.עשה זאת פעמיים ביום עד שהזיהום התבהר.

אלוורה

אלוורה הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש באלוורה, חלץ את הג’ל מעלה אלוורה טרי והחל אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות ושטפו אותו במים חמים.עשה זאת פעמיים א

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן