דף הבית » תרופות סבתא » פטרייה במפשעה – 19 תרופות סבתא אמיתיות ואמיתיות

פטרייה במפשעה – 19 תרופות סבתא אמיתיות ואמיתיות

פטרייה במפשעה – 19 תרופות סבתות אמיתיות ואמיתיות

לחיות עם זיהום פטרייה במפשעה יכול להיות חוויה לא נוחה ומביכה.חשוב לנקוט בצעדים הנדרשים לטיפול ולמניעת זיהומים נוספים.אמנם קיימות מספר רב של תרופות ללא מרשם ומרשם, אך אנשים רבים מעדיפים להשתמש בתרופות טבעיות וביתיות יותר.להלן 19 מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר, שהועברו דרך הדורות מהמטבח של סבתא.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית למגוון מחלות.יש לו תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להרוג את הפטרייה הגורמת לזיהום במפשעה.כדי להשתמש בו, מערבבים כף של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים וספגו כדור כותנה בתערובת.החל את כדור הכותנה הספוג על האזור המושפע למשך 10 עד 15 דקות, פעמיים ביום.

שום

לשום תכונות נגד פטריות חזקות וניתן להשתמש בהן לטיפול בזיהום פטרייה במפשעה.מרסקים שתי שיני שום ומערבבים אותו עם כפית דבש.החל את העיסה על האזור המושפע ותן לו לשבת 10 עד 15 דקות.שוטפים במים חמים.

טיפ:

כדי להפחית את הריח החזק של שום, תוכלו גם ליטול תוספי שום או כמוסות תמצית שום.

שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות נגד פטריות וחיטוי המסייעות במאבק בזיהומים.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כפית שמן קוקוס.מרחו את התערובת על האזור המושפע פעמיים ביום עד שהזיהום מתבהר.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא שמן טבעי שיש לו תכונות אנטי -פטריות ואנטיבקטריאליות.כדי להשתמש בו, החל את שמן הקוקוס ישירות על האזור המושפע פעמיים ביום.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה במים חמים.

19 תרופות סבתות אמיתיות ואמיתיות לפטרייה במפשעה

פטרייה באזור המפשעה יכולה להיות בעיה מביכה ולא נוחה, אך ניתן לטפל בה באופן טבעי באמצעות תרופות ביתיות.סבתות מסתמכות על סעדים ביתיים במשך שנים רבות לטיפול במחלות שונות, ופטריות במפשעה אינה יוצאת דופן.להלן 19 תרופות סבתא אמיתיות ואמיתיות שיכולות לעזור לטיפול בפטריות במפשעה.

1.שום

ידוע ש

שום בעל תכונות אנטי -פטריות, אנטי -מיקרוביאליות ואנטי -ויראליות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לפטרייה במפשעה.כדי להשתמש בשום לטיפול בפטריות במפשעה, לרסק כמה שיני ציפורן ולהוסיף אותם למים רותחים.אפשר לתערובת לתלול למשך 10 דקות ואז לסמן אותה.החל את התערובת המתוחה על האזור המושפע.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת לטיפול בפטריות במפשעה.מערבבים חומץ תפוחים ומים ביחס של 1: 1 ומורחים אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור בטיפול בפטריות במפשעה.מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה בשמן נשא, כמו קוקוס או שמן זית, ומורחים אותו על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות.

4.שמן קוקוס

לשמן קוקוס יש תכונות אנטי-פטריות ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לפטרייה במפשעה.החל שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות.

5.כורכום

כורכום ידוע בתכונותיו נגד פטריות ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לפטרייה במפשעה.כדי להשתמש בכורכום לטיפול בפטריות במפשעה, מערבבים כפית אבקת כורכום בכוס מים חמים ושותה אותה פעמיים ביום במשך מספר שבועות.אתה יכול גם לערבב אבקת כורכום עם דבש ולהחיל אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז לשטוףזה כבוי.

6.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה נהדרת לטיפול בפטריות במפשעה.מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה בכוס מים חמים ומורחים אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות.

7.אלוורה

אלוורה ידועה בתכונותיו נגד פטריות, חיטוי ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לפטרייה במפשעה.כדי להשתמש באלוורה לטיפול בפטריות במפשעה, החל ג’ל אלוורה ישירות על האזור הפגוע והשאיר אותה למשך 10 דקות לפני שטיפתו.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות.

8.Neem

NEEM הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור בטיפול בפטריות במפשעה.כדי להשתמש ב- Neem לטיפול בפטריות במפשעה, מערבבים כמה טיפות של שמן נם בשמן נשא, כמו קוקוס או שמן זית, ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות.

9.שמן אורגנו

שמן אורגנו ידוע בתכונותיו נגד פטריות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לפטרייה במפשעה.כדי להשתמש בשמן אורגנו לטיפול בפטריות במפשעה, מערבבים כמה טיפות של שמן אורגנו בשמן נשא, כמו קוקוס או שמן זית, ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות.

10.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה נהדרת לטיפול בפטריות במפשעה.מערבבים כפית אחת של מיץ לימון בכוס מים חמים ומורחים אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו.חזור על תהליך זה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן