דף הבית » תרופות סבתא » פטרייה בפה – 8 תרופות של סבתא רפואית נפלאה
daddaddd ddad  daadaddaddaa dadc daddaad dadaddddaa dadadcd

פטרייה בפה – 8 תרופות של סבתא רפואית נפלאה

פטרייה בפה: 8 תרופות של סבתא רפואית נפלאה
זיהומים פטרייתיים בפה יכולים להיות לא נוחים ומביכים.תרופות ללא מרשם יכולות להיות יקרות ויכולות להיות יעילות.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות של סבתא רפואית שיכולות לעזור בטיפול במצב זה.במאמר זה נסתכל על שמונה מהתרופות הללו וכיצד הם יכולים לעזור בטיפול בזיהומים פטרייתיים בפה.

שטיפת חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להילחם בזיהומים פטרייתיים וגם להפחית דלקת בפה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.לשטוף את התערובת סביב הפה למשך דקה עד שתי דקות ואז לירוק אותה.חזור על התרופה הזו פעמיים -שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שטיפת מיץ לימון

מיץ לימון הוא נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור להילחם בזיהומים פטרייתיים בפה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של מיץ לימון סחוט טרי עם כוס מים חמים.לשטוף את התערובת סביב הפה למשך דקה עד שתי דקות ואז לירוק אותה.חזור על התרופה הזו פעמיים -שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ:

אם אתה מגלה שמיץ הלימון חומצי מדי לפה שלך, נסה להוסיף כפית דבש לתערובת כדי שיהיה נסבל יותר.

שטיפת פה של שום

שום הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להילחם בזיהומים פטרייתיים בפה.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק שתי שיני שום טרי והוסיפו אותם לכוס מים חמים.נותנים לתערובת תלולה למשך 10 דקות ואז לסמן אותה.לשטוף את התערובת סביב הפה למשך דקה עד שתי דקות ואז לירוק אותה.חזור על התרופה הזו פעמיים -שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שטיפת שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור להילחם בזיהומים פטרייתיים בפה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של שמן עץ התה עם כוס מים חמים.לשטוף את התערובת סביב הפה למשך דקה עד שתי דקות ואז לירוק אותה.חזור על התרופה הזו פעמיים -שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שטיפת מי מלח

מי מלח הם נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור להילחם בזיהומים פטרייתיים בפה.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית מלח אחת עם כוס מים חמים.לשטוף את התערובת סביב הפה למשך דקה עד שתי דקות ואז לירוק אותה.חזור על התרופה הזו פעמיים -שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שטיפת סודה לשתייה

סודה לשתייה היא נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור להילחם בזיהומים פטרייתיים בפה.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים.לשטוף את התערובת סביב הפה למשך דקה עד שתי דקות ואז לירוק אותה.חזור על התרופה הזו פעמיים -שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שטיפת כורכום

כורכום הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להילחם בזיהומים פטרייתיים בפה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס מים חמים.לשטוף את התערובת סביב הפה למשך דקה עד שתי דקות ואז לירוק אותה.חזור על התרופה הזו פעמיים -שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

יוגורט שטיפה

יוגורט הוא נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור להילחם בזיהומים פטרייתיים בפה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שתי כפות של יוגורט רגיל עם כוס מים חמים.לשטוף את התערובת סביב הפה למשך דקה עד שתי דקות ואז לירוק אותה.חזור על התרופה הזו פעמיים -שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

הסעדים של סבתא רפואית אלה יכולים לעזור בטיפול בזיהומים פטרייתיים בפה.למרות שהם עשויים להיות לא יעילים כמו תרופות ללא מרשם, הן טבעיות, סבירות וניתן להשתמש בהן בבטחה בבית.הקפד להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.

סקירה כללית של הסעדים של סבתא לפטרייה בפה

זיהומים פטרייתיים, הידועים בכינויו קיכלי, יכולים להופיע בפה ולגרום לאי נוחות והפרעה בפעילויות יומיומיות רגילות.סבתות העבירו תרופות למצב זה במשך דורות.תרופות אלה כוללות לעתים קרובות מרכיבים טבעיים וצמחי מרפא שניתן להשתמש בהם כדי להקל על התסמינים ולספק הקלה.במאמר זה נדון בשמונה תרופות של סבתא רפואית נפלאה לפטרייה בפה וכיצד ניתן להשתמש בהן לטיפול במצב זה.

1.שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא אחד הסעדים הפופולריים ביותר של סבתא לפטרייה בפה.יש לו תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולבטל זיהומים פטרייתיים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כפית שמן ציפורן עם כף שמן קוקוס.החל תערובת זו ישירות על האזור המושפע שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה של סבתא נרחבת לפטרייה בפה.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור לחסל את הזיהום ולהפחית את אי הנוחות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים.השטף את התערובת הזו בפה שלך למשך 2-3 דקות ואז לירוק אותה.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.שום

שום הוא עוד תרופה של סבתא פופולרית לפטרייה בפה.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולבטל את הזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, ריסקו 1-2 שיני שום ומערבבים אותו עם כף דבש.החל תערובת זו ישירות על האזור המושפע למשך 10-15 דקות ואז יש לשטוף את הפה שלך במים חמים.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.מי מלח

מי מלח הם תרופה פשוטה של סבתא לפטרייה בפה.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולבטל את הזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים.השטף את התערובת הזו בפה שלך למשך 2-3 דקות ואז לירוק אותה.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא עוד תרופה של סבתא פופולרית לפטרייה בפה.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולבטל את הזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית אחת של סודה לשתייה בכוס מים חמים.השטף את התערובת הזו בפה שלך למשך 2-3 דקות ואז לירוק אותה.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.יוגורט

יוגורט הוא התרופה של סבתא טבעית לפטרייה בפה.הוא מכיל פרוביוטיקה שיכולה לעזור להפחית את הדלקת ולבטל את הזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית אחת של יוגורט רגיל בכוס מים חמים.השטף את התערובת הזו בפה שלך למשך 2-3 דקות ואז לירוק אותה.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.Goldenseal

Goldenseal היא התרופה של סבתא צמחית לפטרייה בפה.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולבטל את הזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת זהב בכוס מים חמים.השטף את התערובת הזו בפה שלך למשך 2-3 דקות ואז לירוק אותה.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.שורש ליקוריץ

שורש ליקריץ הוא תרופה נוספת של סבתא פופולרית לפטרייה בפה.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולבטל את הזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת שורש ליקוריץ בכוס מים חמים.השטף את התערובת הזו בפה שלך למשך 2-3 דקות ואז לירוק אותה.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

סיכום

סבתות מעבירות תרופות לפטרייה בפה במשך דורות.תרופות אלה כוללות לעתים קרובות מרכיבים טבעיים וצמחי מרפא שניתן להשתמש בהם כדי להקל על התסמינים ולספק הקלה.במאמר זה דנו ב -8 תרופות של סבתא רפואית נפלאה לפטרייה בפה וכיצד ניתן להשתמש בהן לטיפול במצב זה.תרופות אלה כוללות שמן ציפורן, חומץ תפוחים, שום, מי מלח, סודה לשתייה, יוגורט, גולדנסיל ושורש ליקריץ.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן