דף הבית » תרופות סבתא » פטרייה במרפק – 12 תרופות של סבתא על בסיס ניסיון ופופולרי בין כל הגילאים
daddaddd ddedadada  daadaddaddaa dadc daddaad dadc ddadda dad

פטרייה במרפק – 12 תרופות של סבתא על בסיס ניסיון ופופולרי בין כל הגילאים

פטרייה במרפק – 12 תרופות של סבתא על בסיס ניסיון ופופולרי בין כל הגילאים
המרפק הוא אזור בגופנו הפגיע לזיהומים פטרייתיים בגלל סביבתו החמה והלחה.זיהומים פטרייתיים של המרפק יכולים לנוע בין קל לחמור ויכולים לגרום לכאב, גירוד ונפיחות.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות המושרשות בחוכמה המסורתית שהועברו מדור לדור ונמצאו יעילים בטיפול בזיהומים פטרייתיים של המרפק.להלן 12 מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לזיהומים פטרייתיים של המרפק.

1.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים שימש במשך מאות שנים כתרופה לזיהומים פטרייתיים.הוא עשיר בתכונות נגד פטריות המסייעות להרוג את הפטרייה ולהפחית דלקת.לשימוש, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים חמים ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

2.שמן קוקוס

הוכח כי שמן קוקוס הוא בעל תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור בטיפול בזיהומים פטרייתיים.לשימוש, החל כמות נדיבה של שמן קוקוס על האזור המושפע ועסה אותו בעדינות.השאר אותו לפחות לרבע שעה לפני השטיפה במים חמים.

3.כורכום

כורכום הוא תבלין פופולרי ששימש במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים פטרייתיים.יש לו תכונות נגד פטריות חזקות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את העור.לשימוש, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם שתי כפות מים ומורחים אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

4.שום

לשום תכונות נגד פטריות חזקות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את העור.לשימוש, מרסקים שתי שיני שום והוסיפו אותו לכוס שמן זית.החל אותו על האזור המושפע והשאיר אותו לפחות 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

5.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא שמן אתרי פופולרי הידוע בתכונותיו נגד פטריות.לשימוש, מערבבים שמן עץ תה חלק אחד עם תשעה חלקים מים ומורחים אותו על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

6.אלוורה

אלוורה היא תרופה פופולרית לזיהומים פטרייתיים בגלל תכונותיו נגד פטריות החזקות.לשימוש, החל כמות נדיבה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע ועסה אותו בעדינות.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

7.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה פופולרית לזיהומים פטרייתיים בגלל תכונותיו נגד פטריות.לשימוש, מערבבים כף אחת של סודה לשתייה עם שתי כפות מים ומורחים אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

8.דבש

דבש הוא תרופה פופולרית לזיהומים פטרייתיים בגלל תכונותיו נגד פטריות ואנטי דלקתיות.לשימוש, החל כמות נדיבה של דבש על האזור הפגוע ועסה אותו בעדינות.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

9.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא שמן אתרי פופולרי הידוע בתכונותיו נגד פטריות.לשימוש, מערבבים חלק אחד שמן אורגנו עם תשעה חלקים מים ומורחים אותם על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

10.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה פופולרית לזיהומים פטרייתיים בגלל תכונותיו נגד פטריות ואנטי דלקתיות.לשימוש, מערבבים מיץ לימון חלק אחד עם שני חלקים מים ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

11.מכשפה לוז

Hitch Hazel הוא תרופה פופולרית לזיהומים פטרייתיים בגלל תכונותיו נגד פטריות ואנטי דלקתיות.לשימוש, החל כמות נדיבה של לוז מכשפה על האזור הפגוע ועסה אותו בעדינות.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

12.שמן נים

שמן נם הוא תרופה פופולרית לאינפסיקים פטרייתייםONS בגלל תכונותיו נגד פטריות.ל

הסעדים של הסבתות לפטרייה במרפק

סבתות מספקות עצות מועילות וסעדים טבעיים למשפחותיהן במשך מאות שנים.רבים מהתרופות שלהם עדיין פועלות כיום וניתן להשתמש בהן לטיפול במחלות נפוצות, כולל פטרייה במרפק.להלן שתים עשרה תרופות שאושרו על סבתא לטיפול בפטריות במרפק:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית מאוד לתנאי עור רבים, כולל פטרייה במרפק.יש לו תכונות נגד פטריות, שיכולות לעזור להפחית גירוד וגירוי הנגרמים כתוצאה מהזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, הספיקו כדור כותנה בחומץ תפוחים והמרחו אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

2.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר נוגד פטרייתי חזק שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של זיהומים פטרייתיים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא, כמו קוקוס או שמן חוחובה.מרחו את התערובת ישירות על האזור המושפע ומעסה אותה בעדינות בעור.השאירו אותו למשך 10-20 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

3.שום

שום הוא חומר טבעי נגד פטריות שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של זיהומים פטרייתיים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כמה שיני שום עם שמן זית ומורחים אותו ישירות על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

4.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא עוד תרופה טבעית נגד פטריות שיכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של זיהומים פטרייתיים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כמה טיפות של שמן אורגנו עם שמן נשא, כמו קוקוס או שמן חוחובה.מרחו את התערובת ישירות על האזור המושפע ומעסה אותה בעדינות בעור.השאירו אותו למשך 10-20 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

5.דבש

לדבש יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של זיהומים פטרייתיים.כדי להשתמש בתרופה זו, החל שכבה דקה של דבש ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

6.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חומר טבעי נגד פטריות שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של זיהומים פטרייתיים.כדי להשתמש בתרופה זו, מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

7.אלוורה

אלוורה הוא חומר טבעי נגד פטריות שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של זיהומים פטרייתיים.כדי להשתמש בתרופה זו, החל שכבה דקה של אלוורה ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

8.כורכום

כורכום הוא חומר נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של זיהומים פטרייתיים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

9.שמן נים

שמן נם הוא חומר טבעי נגד פטריות שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של זיהומים פטרייתיים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות של שמן נם עם שמן נשא, כמו קוקוס או שמן חוחובה.מרחו את התערובת ישירות על האזור המושפע ומעסה אותה בעדינות בעור.השאירו אותו למשך 10-20 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

10.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא חומר טבעי נגד פטריות שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של זיהומים פטרייתיים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כמה טיפות של שמן לבנדר עם שמן נשא, כמו קוקוס או שמן חוחובה.מרחו את התערובת ישירות על האזור המושפע ומעסה אותה בעדינות בעור.השאירו אותו למשך 10-20 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

11.יוגורט

יוגורט הוא חומר טבעי נגד פטריות שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של זיהומים פטרייתיים.כדי להשתמש בתרופה זו,

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן