דף הבית » תרופות סבתא » פוליפים באף – 5 הסעדים של סבתא עם תוצאות מוכחות ויעילות
daddcddaddd ddda  ddadadddd dadc daddaad dadd daaddadddaa de

פוליפים באף – 5 הסעדים של סבתא עם תוצאות מוכחות ויעילות

פוליפים באף – 5 הסעדים של סבתא עם תוצאות מוכחות ויעילות
האם אתה סובל מפוליפים באף?אם כן, אתה לא לבד.פוליפים באף הם מצב שכיח הפוגע במיליוני אנשים ברחבי העולם.החדשות הטובות הן שיש הרבה תרופות טבעיות שיכולות לעזור לך לנהל את מצבך.במאמר זה נדון בחמישה מהסעדים היעילים ביותר של סבתא לפוליפים באף שהוכחו שהם עובדים.

מהם פוליפים באף?
פוליפים באף הם גידולים קטנים שיכולים להתפתח במעברי האף, בסינוסים או בגרון העליון.בדרך כלל הם ללא כאבים ואינם עשויים לגרום לתסמינים בולטים.עם זאת, אם לא מטופלים, הם יכולים לגרום למגוון תסמינים, כולל אף חסום או נזלת, אובדן ריח, קושי נשימה ותחושת לחץ מתמדת בפנים.

כיצד לטפל בפוליפים באף
הדרך היעילה ביותר לטיפול בפוליפים באף היא להשתמש בשילוב של תרופות טבעיות וטיפולים רפואיים.תרופות טבעיות יכולות לעזור להפחית את גודל הפוליפים ולספק הקלה מתסמינים, ואילו טיפולים רפואיים יכולים לעזור בהסרת הפוליפים לצמיתות.

5 תרופות של סבתא לפוליפים באף
H2 – 1. שאיפת קיטור
שאיפת קיטור היא תרופה פשוטה ויעילה לפוליפים באף.זה עוזר לפתוח את מעברי האף ולספק הקלה מגודש ותסמינים אחרים.כדי להשתמש בתרופה זו, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות אקליפטוס או שמן מנטה.הניחו מגבת מעל הראש ושאפו את הקיטור למשך 10-15 דקות.

H2 – 2. חומץ תפוחים
חומץ סיידר תפוחים הוא חיטוי טבעי ובעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את גודל הפוליפים באף.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושתה אותו פעמיים ביום.

H2 – 3. שום
שום הוא תרופה טבעית עוצמתית לפוליפים באף.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להרוג את החיידקים הגורמים לזיהום ולהפחית את גודל הפוליפים.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק שניים או שלוש שיני שום ומערבבים אותם עם כף דבש אחת.צרכו את התערובת פעמיים ביום.

H3 – טיפ ייחודי:
לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש בשום אורגני, גולמי.

H2 – 4. כורכום
כורכום מכיל כורכומין, בעל תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית את גודל הפוליפים באף.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס חלב חם ושותה אותה פעמיים ביום.

H2 – 5. ג’ינג’ר
ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את גודל הפוליפים באף.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

סיכום
פוליפים באף יכולים להיות מצב קשה לניהול, אך ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור.הוכח כי חמש הסעדים של סבתא שנדונו במאמר זה הוכחו כיעילים בטיפול בפוליפים באף.עם זאת, חשוב לזכור כי תרופות אלה אינן תחליף לטיפול רפואי.דבר תמיד עם הרופא שלך לפני שתשתמש בתרופות טבעיות כלשהן לפוליפים באף.

התרופה של סבתא לפוליפים באף: חלופות טבעיות

פוליפים באף הם גידולים שאינם סרטניים באף וסינוסים העלולים לגרום לאי נוחות וקושי בנשימה.אמנם ניתן להשתמש בתרופות ואפילו ניתוחים לטיפול בפוליפים באף, אך ישנם גם כמה תרופות טבעיות שהועברו על ידי סבתות במשך דורות.להלן חמישה מהתרופות היעילות והמוכחות ביותר לפוליפים באף.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית עוצמתית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.זה יכול לשמש כדי לסייע בהפחתת הנפיחות והדלקת הקשורים לפוליפים באף.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של חומץ סיידר תפוחים עם שתי כפות מים ומורחים אותו ישירות על הפוליפים בעזרת ספוגית כותנה.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.יש לעשות זאת פעמיים ביום.

2.מלח וואטr rinse

שטיפות מי מלח הן דרך נהדרת לסייע בהפחתת דלקת ונפיחות הקשורים לפוליפים באף.כדי לשטוף מים מלח, מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים חמים.השתמש במכשיר השקיה באף או במכשיר השקיה באף כדי להחיל את הפיתרון על האף והסינוסים.עשו זאת פעמיים ביום כדי לעזור להפחית נפיחות ודלקת.

3.שום

שום שימש זה מכבר כתרופה טבעית למגוון מחלות.זה יכול לשמש גם כדי לסייע בהפחתת דלקת ונפיחות הקשורים לפוליפים באף.כדי להשתמש בשום, פשוט לרסק שן שום אחד ולהוסיף אותו לכוס מים חמים.השתמש במכשיר השקיה באף או במכשיר השקיה באף כדי להחיל את הפיתרון על האף והסינוסים.עשו זאת פעמיים ביום כדי לעזור להפחית נפיחות ודלקת.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית עוצמתית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.זה יכול לשמש כדי לסייע בהפחתת הנפיחות והדלקת הקשורים לפוליפים באף.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של שמן עץ התה עם כוס מים חמים ומורחים אותה ישירות על הפוליפים בעזרת ספוגית כותנה.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.יש לעשות זאת פעמיים ביום.

5.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית עוצמתית ששימשה זה מכבר כדי לסייע בהפחתת דלקת ונפיחות הקשורה לפוליפים באף.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס מים חמים ומורחים אותה ישירות על הפוליפים בעזרת ספוגית כותנה.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.יש לעשות זאת פעמיים ביום.

סיכום

חמש התרופות הטבעיות הללו שימשו במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת דלקת ונפיחות הקשורים לפוליפים באף.אמנם ניתן להשתמש בתרופות ואפילו ניתוחים לטיפול בפוליפים באף, אך תרופות טבעיות אלה הן דרך נהדרת לסייע בהפחתת הסימפטומים הקשורים לפוליפים באף.הקפד להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו כדי לוודא שהם בטוחים שתוכל להשתמש בהם.

שאלות נפוצות

מהי התרופה הטבעית הטובה ביותר לפוליפים באף?

התרופה הטבעית הטובה ביותר לפוליפים באף היא חומץ תפוחים.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם שתי כפות מים ומורחים אותו ישירות על הפוליפים בעזרת ספוגית כותנה.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.יש לעשות זאת פעמיים ביום.

האם תרופות טבעיות אלה בטוחות לשימוש?

כן, תרופות טבעיות אלה בטוחות לשימוש, עם זאת חשוב להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו כדי לוודא שהם בטוחים שתוכל להשתמש בהם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן