דף הבית » תרופות סבתא » עקצוץ בגרון – 13 תרופות של סבתא רפואית ואורגנית
dadadadda dddaddf  daadaddaddaa dadc daddaad dadaddddaa ddd

עקצוץ בגרון – 13 תרופות של סבתא רפואית ואורגנית

עקצוץ בגרון – 13 תרופות של סבתא רפואית ואורגנית
עקצוץ בגרון הוא סימפטום שכיח של מחלות רבות ושונות, החל מאלרגיות ועד הפרעות בלוטת התריס.זה יכול לנוע בין דגדוג עדין לתחושה של שריפה או לחץ.בעוד שמקרים מסוימים עשויים לדרוש ביקור אצל הרופא, ישנם מגוון טיפולים שניתן להשתמש בהם בבית כדי להקל על תחושת העקצוץ.

להלן 13 תרופות של סבתא רפואית ואורגנית לעקצוץ בגרון:

גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח חמים הוא אחד התרופות הנפוצות ביותר לעקצוץ בגרון.מי המלח מסייעים להפחתת דלקת ונפיחות בגרון, ובמקביל עוזרים לשטוף את כל הגירויים שעלולים לגרום לתחושת העקצוץ.כדי להכין את מי המלח, מערבבים כפית מלח אחת לכוס מים חמים ומערבבים עד להמסת המלח.גרגר עם הפיתרון לפחות 30 שניות, ואז ירק אותו.

שתיית תה חם

תה חם הוא דרך נהדרת להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את תחושת העקצוץ.ישנם סוגים רבים של תה שניתן להשתמש בהם, כמו תה ירוק, תה קמומיל ותה ג’ינג’ר.תלול את התה לפחות חמש דקות ומוסיף דבש ולימון לקבלת טעם נוסף ותכונות מרגיעות.

מוצץ לבלוז

יניקה על קצה יכולה לעזור להפחית את תחושת העקצוץ בגרון.חפשו לוזנגים המכילים מנטול, אקליפטוס או דבש, מכיוון שמרכיבים אלה יכולים לעזור להרגיע את כאב הגרון.הימנע מלהתנעים המכילים סוכר, מכיוון שהוא יכול להחמיר את התחושה העקצוץ.

טיפ ייחודי ומועיל

בעת טיפול במעקצץ בגרון, חשוב להישאר לחות.שתו הרבה מים לאורך היום כדי לעזור לשטוף את כל הגירויים ולשמור על גרונכם.בנוסף, שימוש בכוכב אדים בביתך יכול לעזור לשמור על לחות באוויר, מה שעלול להפחית את הגירוי והדלקת בגרון.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת וגירוי בגרון.מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם שמונה אונקיות מים חמים ושותים אותם שלוש פעמים ביום.לקבלת הקלה נוספת, הוסף לתערובת כפית דבש.

תה שורש ליקריץ

תה שורש ליקוריץ הוא תרופה מסורתית לעקצוץ בגרון.העשב מסייע בהפחתת הדלקת ובעל תכונות אנטיבקטריאליות.כדי להכין את התה, תלול כפית אחת של שורש ליקוריץ בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים דבש ולימון לטעם.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תבלין שיכול לעזור להפחית דלקת וגירוי בגרון.מערבבים כפית אחת של פלפל קאיין עם כפית דבש אחת וכוס מים חמים.שתו את התערובת שלוש פעמים ביום להקלה.

תה דבש ולימון

תה דבש ולימון הוא דרך נהדרת להפחית את העקצוץ בגרון.לדבש תכונות אנטי דלקתיות, ואילו הלימון עוזר לשטוף את כל הגירויים.להכנת התה, תלול כפית דבש וכפית מיץ לימון בכוס מים חמים למשך 10 דקות.

תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את העקצוץ בגרון.העשב מכיל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע את כאב הגרון.להכנת התה, תלול כפית ג’ינג’ר בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים דבש ולימון לטעם.

כורכום

כורכום הוא תבלין שיכול לעזור להפחית דלקת וגירוי בגרון.מערבבים כפית כורכום אחת עם כפית דבש אחת וכוס מים חמים.שתו את התערובת שלוש פעמים ביום להקלה.

תה טימין

טימין הוא עשב שיכול לעזור להפחית דלקת בגרון.להכנת התה, תלול כפית טימין בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים דבש ולימון לטעם.

שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את העקצוץ בגרון.העשב קוןמכיל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע את כאב הגרון.להכנת התה, תלול כפית אחת של

עקצוץ בגרון – 13 תרופות של סבתא רפואית ואורגנית

עקצוץ בגרון יכול להוות סימפטום לבעיות בריאותיות רבות, כולל אלרגיות, זיהומים וריפלוקס חומצי.זו יכולה להיות תחושה לא נוחה ואפילו כואבת, אך ישנם מגוון טיפולים שניתן להשתמש בהם כדי לעזור להפחית אותה.להלן 13 תרופות של סבתא רפואית ואורגנית שניתן להשתמש בה כדי להפחית את העקצוץ בגרון.

1.דבש וג’ינג’ר

באופן מסורתי שימשו באופן מסורתי דבש וג’ינג’ר לטיפול בגרון כואב ובנושאי גרון אחרים.דבש הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות בגרון בעוד שלג’ינג’ר יש תכונות אנטי-מיקרוביאליות טבעיות.לשימוש, מערבבים כפית דבש אחת וכפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים ושותה אותו לאט.יש לחזור על תרופה זו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.גרגר מי מלח

גרגר מים מלוחים הוא אחד התרופות הפשוטות והוותיקות ביותר לעקצוץ בגרון.לשימוש, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים וגרגרו אותו למשך 30 שניות.תרופה זו יכולה לעזור להפחית דלקת וגם מסייעת בהפחתת עומס החיידקים בגרון.יש לחזור עליו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.שורש ליקוריץ

שורש שורש שורש שורש שימש זה מכבר לטיפול בגרואטים כואבים ובעיות גרון אחרות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את העקצוץ בגרון.לשימוש, תלול כפית אחת של שורש ליקוריץ בכוס מים חמים למשך 10 דקות, מסננים ושותים.יש לחזור על תרופה זו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את העקצוץ בגרון.לשימוש, תלול כפית אחת של שורש מרשמלו בכוס מים חמים למשך 10 דקות, מסננים ושותים.יש לחזור על תרופה זו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את העקצוץ בגרון.לשימוש, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושותים אותו לאט.יש לחזור על תרופה זו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את העקצוץ בגרון.לשימוש, מערבבים כפית כורכום בכוס מים חמים ושותים אותם לאט.יש לחזור על תרופה זו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.שום

לשום יש תכונות טבעיות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את העקצוץ בגרון.לשימוש, מערבבים כפית אחת של שום מגורד טרי בכוס מים חמים ושותים אותו לאט.יש לחזור על תרופה זו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.מיץ לימון

מיץ לימון כולל תכונות טבעיות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את העקצוץ בגרון.לשימוש, מערבבים כפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי בכוס מים חמים ושותים אותו לאט.יש לחזור על תרופה זו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא נוגד חומצה טבעי שיכול לעזור להפחית את העקצוץ בגרון.לשימוש, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה בכוס מים חמים ושותה אותה לאט.יש לחזור על תרופה זו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.תה קמומיל

לתה קמומיל יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את העקצוץ בגרון.לשימוש, תלול כפית קמומיל בכוס מים חמים למשך 10 דקות, מסננים ושותים.יש לחזור על תרופה זו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

11.טימין

לתימין יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את העקצוץ בגרון.לנוE, כפית אחת תלולה של טימין ב

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן