דף הבית » תרופות סבתא » עצירות בתינוקות – 6 תרופות של סבתא מיוחדת והכנה מהירה
dadaddaddaa ddaaddaddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dedddd

עצירות בתינוקות – 6 תרופות של סבתא מיוחדת והכנה מהירה

עצירות בתינוקות – 6 תרופות של סבתא מיוחדת

כהורה, זה יכול להיות דואג כאשר התינוק שלך עצירות.עצירות היא בעיה שכיחה בקרב תינוקות ויכולה להיגרם על ידי מגוון גורמים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות ולהקל על עצירות.רבים מהתרופות הללו הועברו לאורך הדורות על ידי סבתות, כך שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהם מנוסים ונבדקים!

במאמר זה נחקור שישה סעדים של סבתא מיוחדת כדי לעזור להקל על עצירות אצל תינוקות.נדון גם כיצד תוכלו להכין במהירות כל תרופה, יחד עם טיפים לניהולם בבטחה.

מיצי פירות

מיצי פירות הם תרופה מצוינת לעצירות אצל תינוקות.הם מתוקים באופן טבעי, מכילים רמות גבוהות של סיבים, ומועילים לסייע בהעברת שרפרף במערכת העיכול.

כדי להכין, פשוט מערבבים יחד חלקים שווים תפוח, אגס או גיזום מיץ עם מים.לתינוקות מתחת לגיל 6 חודשים, השתמש ב 1/4 כוס מיץ ל -3/4 כוס מים.תינוקות מעל 6 חודשים יכולים להשתמש ב 1/2 כוס מיץ עד 1/2 כוס מים.

טיפ: לפני שתספק את המיץ לתינוקך, בדוק תמיד עם רופא הילדים שלך כדי לוודא שהוא בטוח.

מחית פרי

מחית פירות הם תרופה נהדרת נוספת לעצירות אצל תינוקות.הסיבים במחית עוזרים להתפרק ולהעביר שרפרף במערכת העיכול.

הדרך הפשוטה ביותר להכין מחית פירות היא לערבב חלקים שווים תפוחים או אגסים מחומטים עם מים חמים או חלב אם.אתה יכול גם להוסיף 1-2 כפיות זרעי פשתן קרקעיים למחית.

טיפ: לקבלת התוצאות הטובות ביותר, האכיל את המחית לתינוקך פעמיים ביום.

תומך גליצרין

תושבי גליצרין הם דרך בטוחה ויעילה לעזור להקל על עצירות אצל תינוקות.הם פועלים על ידי ציור מים למעיים, מה שמקל על הצואה לעבור דרכם.

לשימוש, פשוט הכנס את התומך לרקטום של התינוק שלך.יש להשתמש בתוכני גליצרין רק לתינוקות במשך 6 חודשים.

טיפ: וודא שאתה עוקב אחר ההוראות בחבילה בזהירות.

מזונות עשירים בסיבים

הזנת מזונות עשירים בסיבים שלך היא דרך נהדרת לעזור להקל על עצירות.מזונות כמו שזיפים שזיפים משובצים, שעועית מחוררת וירקות מבושלים הם כולם מקורות סיבים מצוינים.

טיפ: הקפד להציג מאכלים חדשים באטיות ולחנות על כל סימנים לתגובה אלרגית.

פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור לקדם עיכול בריא.ניתן למצוא אותם ביוגורט, קפיר ומזונות מותססים אחרים.

כדי לתת פרוביוטיקה לתינוקך, ערבב כמות קטנה של יוגורט או קפיר לחלב אם או לפורמולה.עבור תינוקות מעל 6 חודשים תוכלו גם לפזר אבקה פרוביוטיקה על אוכל.

טיפ: בדוק תמיד עם רופא הילדים שלך לפני שתתן פרוביוטיקה לתינוק שלך.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא יכולים להיות תרופה מועילה לעצירות אצל תינוקות.תה שורש קמומיל, שומר ושיקי שורש הם כולם אפשרויות מצוינות לתינוקות במשך 6 חודשים.

להכנת תה צמחים, פשוט תלול כפית של העשב בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים כמות קטנה של דבש או סירופ מייפל אם רוצים.תן לתינוק שלך את התה בגימות קטנות.

טיפ: יש לתת תה צמחים רק לתינוקות במשך 6 חודשים.

ששת הסעדים של סבתא אלה יסייעו להקל על עצירות אצל תינוקות.בדוק תמיד עם רופא הילדים שלך לפני שתתן את הסעדים האלה לתינוק שלך.עם ההכנה והניהול הנכונים, אתה יכול לעזור לתינוק שלך להרגיש טוב יותר תוך זמן קצר.

הבנת הסעדים של סבתא לעצירות אצל תינוקות

ידוע כי סבתות סבתות יש כמה מהתרופות היעילות והטבעיות ביותר למגוון מחלות, כולל עצירות אצל תינוקות.הסעדים מועברים לרוב לאורך דורות, ורבים הוכחו כיעילים למדי.למרות שהם עשויים להישמע מיושנים, הם יכולים להיות דרך נהדרת להתמודד באופן טבעי עם עצירות של התינוק.להלן 6 תרופות של סבתא מיוחדת והכנה מהירה ל- CONSTIpation אצל תינוקות.

1.שזיף מיץ

מיץ שזיפים הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לעצירות אצל תינוקות.ידוע שהוא עוזר לרכך את הצואה ולהקל על המעבר.יש לתת מיץ שזיפים במינונים קטנים והוא בטוח לתינוקות מעל גיל 6 חודשים.חשוב לדלל את המיץ במים, מכיוון שהוא יכול להיות די חזק לבטן של התינוק.

2.AppleSauce

רוטב תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת לעצירות אצל תינוקות.הוא גבוה בסיבים תזונתיים, שיכול לעזור להפוך את הצואה לרכה יותר.ניתן לתת רוטב תפוחים לתינוקות מעל גיל 6 חודשים ויש לתת אותם בכמויות קטנות.חשוב לדלל אותו במים, מכיוון שהם יכולים להיות גם די חזקים לבטן של התינוק.

3.אמבטיות חמות

אמבטיות חמות יכולות לעזור להרפות את שרירי התינוק ויכולות לעזור להקל על עצירות.חום המים יכול לעזור להרפות את השרירים במעי, שיכול לעזור להזיז את הצואה.חשוב לוודא שהמים אינם חמים מדי, מכיוון שזה יכול להיות מסוכן לתינוק.חשוב גם לפקח על התינוק בזמן שהוא נמצא באמבטיה.

4.עיסוי

עיסוי בטן של תינוק יכול לעזור לעורר את המעיים שלהם ויכול לעזור להזיז את הצואה.עיסוי בכיוון בכיוון השעון יכול לעזור להזיז את הצואה בכיוון הנכון.חשוב להיות עדין ולא ליישם לחץ רב מדי.

5.פעילות גופנית

עידוד תינוק לזוז יכול לעזור לעורר את המעיים שלהם ויכול לעזור להזיז את הצואה.זה יכול להיעשות על ידי הקפצה בעדינות של התינוק או על ידי הכנסת אותם לנדנדה.חשוב לא להוציא יתר על המידה את התינוק, מכיוון שזה יכול להיות מסוכן.

6.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים חיים שיכולים לעזור להחזיר את איזון החיידקים הבריאים במערכת העיכול של התינוק.זה יכול לעזור להפחית את העצירות ויכול לעזור להחזיר תנועות מעיים רגילות.ניתן למצוא פרוביוטיקה במגוון מזונות, כמו יוגורט ומזונות מותססים.חשוב להתייעץ עם רופא לפני לתת פרוביוטיקה לתינוק, מכיוון שהם יכולים להיות מסוכנים במינונים גדולים.

סיכום

ידוע כי סבתות סבתות יש כמה מהתרופות היעילות והטבעיות ביותר למגוון מחלות, כולל עצירות אצל תינוקות.הסעדים מועברים לרוב לאורך דורות, ורבים הוכחו כיעילים למדי.מיץ גיזום, רוטב תפוחים, אמבטיות חמות, עיסוי, פעילות גופנית ופרוביוטיקה הם כולם תרופות טבעיות לעצירות אצל תינוקות.חשוב להתייעץ עם רופא לפני לתת לתינוק כל אחד מהתרופות הללו, מכיוון שהם יכולים להיות מסוכנים במינונים גדולים.

שאלות נפוצות

מהם כמה תרופות טבעיות לעצירות אצל תינוקות?

מיץ שזיפים, רוטב תפוחים, אמבטיות חמות, עיסוי, פעילות גופנית ופרוביוטיקה הם כולם תרופות טבעיות לעצירות אצל תינוקות.חשוב להתייעץ עם רופא לפני לתת לתינוק כל אחד מהתרופות הללו, מכיוון שהם יכולים להיות מסוכנים במינונים גדולים.

מה הדרך הטובה ביותר לתת לתינוק שלי מיץ שזיפים?

יש לתת מיץ שזיפים במינונים קטנים והוא בטוח לתינוקות מעל 6 חודשים.חשוב לדלל את המיץ במים, מכיוון שהוא יכול להיות די חזק לבטן של התינוק.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן