דף הבית » תרופות סבתא » עלי זית – 17 תרופות של סבתא מזינה לטיפול יעיל

עלי זית – 17 תרופות של סבתא מזינה לטיפול יעיל

עלי זית – 17 תרופות של סבתא מזינה לטיפול יעיל
עלי זית שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, מבעיות נשימה ועד מצבי עור.העשירים בנוגדי חמצון ופוליפנולים, על פי ההערכה, עלים זית מסייעים בהגנה מפני מחלות לב, סרטן וסוכרת.מאמר זה בוחן את היתרונות הרבים של שימוש בעלים זית למטרות רפואיות, וכן מתן מגוון של תרופות של סבתא לטיפול יעיל.

יתרונות עלה זית

עלי זית ארוזים בחומרים מזינים מועילים כמו סידן, מגנזיום, ברזל, אבץ וויטמין C. מחקרים הראו כי תמצית עלים זית יכולה להוריד את לחץ הדם, להפחית את הדלקת ואף להילחם בזיהומים חיידקיים ופטרייתיים מסוימים.הפוליפנולים שנמצאו בעלים זית נקשרו גם הם לשיפור בריאות הלב, רמות כולסטרול טובות יותר והפחתת הסיכון לשבץ מוחי.

הסעדים של סבתא

סבתות השתמשו בעלים זית במשך מאות שנים כדי לטפל במגוון מחלות.להלן 17 מהתרופות הפופולריות ביותר:

1.הצטננות

שתו כוס תה עלה זית פעמיים עד שלוש ביום כדי לעזור להפחית את העומס ולהרגיע את כאב הגרון.

2.Fevers

מרתיחים קומץ עלי זית בסיר מים ושותים את התה שהתקבל כדי לעזור להפחית חום.

3.שיעול

מערבבים יחד חלקים שווים תמצית עלה זית ודבש, וקח כפית מהתערובת שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את השיעול.

4.תנאי עור

הכינו משחה על ידי ערבוב תמצית עלים זית ומים והפעילו אותה ישירות על האזור המושפע כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולפנות מצבי עור כמו אקזמה או פסוריאזיס.

5.בעיות עיכול

שתו כוס תה עלה זית לפני האכילה כדי לסייע בשיפור העיכול ולהפחית את הנפיחות.

6.כאבי ראש

מערבבים יחד חלקים שווים תמצית עלה זית וחומץ תפוחים ומורחים אותו ישירות על המצח כדי לעזור להפחית את כאבי כאב הראש.

7.נדודי שינה

שתו כוס תה עלה זית לפני השינה כדי לעזור להרפות את הגוף והנפש.

8.דלקת פרקים

מערבבים יחד חלקים שווים תמצית עלה זית ושמן קוקוס ועיסו אותו לאזור הפגוע כדי לעזור להפחית נפיחות וכאב.

9.חרדה

שתו כוס תה עלים זית כדי לעזור להרפות את הגוף והנפש ולהפחית את הלחץ והחרדה.

10.אלרגיות

מערבבים יחד חלקים שווים תמצית עלים זית ודבש, ולקחו כפית מהתערובת שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את תסמיני האלרגיה.

11.כאב גרון

מערבבים יחד חלקים שווים תמצית עלה זית ודבש, ומגרדים עם התערובת שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את כאב הגרון.

12.שלשול

שתו כוס תה עלה זית שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את תסמיני השלשול.

13.אסטמה

מערבבים יחד חלקים שווים תמצית עלים זית ודבש, ולקחו כפית מהתערובת שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את תסמיני אסטמה.

14.לחץ דם

מערבבים יחד חלקים שווים תמצית עלה זית ודבש, וקח כפית מהתערובת שלוש פעמים ביום כדי לעזור להוריד את לחץ הדם.

15.כאב שיניים

מערבבים יחד חלקים שווים תמצית עלים זית ודבש, ומורחים אותו ישירות על האזור המושפע כדי לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

16.כאב אוזניים

מערבבים יחד חלקים שווים תמצית עלה זית ושמן קוקוס ומחממים אותו מעט.הכניסו כמה טיפות מהתערובת לאוזן הפגועה כדי לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

17.התכווצויות הווסת

שתו כוס תה עלה זית פעמיים עד שלוש ביום כדי לעזור להפחית את התכווצויות הווסת.

טיפ ייחודי ומועיל

בעת שימוש בעלים זית למטרות רפואיות, הקפד לרכוש אותם ממקור מכובד ולאחסן אותם במקום קריר וחשוך.יש להשתמש בעלים תוך מספר חודשים מהרכישה מכיוון שהם יכולים להיות פחות יעילים לאורך זמן.

יתרונות עלים זית: בריאות ובריאות

עלי זית משמשים במשך מאות שנים לטובתם הרפואית.עשיר בנוגדי חמצון אתרכובות אנטי דלקתיות, הן יכולות לעזור להפחית דלקת ולהגביר את מערכת החיסון.העלים יכולים גם לעזור להוריד את הכולסטרול, להפחית את הסיכון לסרטן מסוים ולתמוך בבריאות הלב.

עלי זית שימשו באופן מסורתי לטיפול במגוון מחלות, כולל הצטננות, שפעת, אסטמה, ברונכיטיס ובעיות במערכת העיכול.העלים מאמינים כי הם משפרים את זרימת הדם, מעוררים את הכבד ומפחיתים את הכאב.חשוב לציין כי בעוד שתמציות עלים זית שימשו למספר מטרות, ישנן עדויות מדעיות מוגבלות התומכות רבות מהטענות הרפואיות.

כיצד להשתמש בעלים זית לבריאות ובריאות

ניתן להשתמש בעלים זית במגוון דרכים, כולל בתה, תמיסות וכמוסות.בנוסף, ניתן לרסק אותם ולהוסיף למזון או למשקאות לתוספת טעם ותזונה.

אחת הדרכים הפופולריות ביותר להשתמש בעלים זית היא להכין תה.לשם כך, תלול כפית אחת של עלי זית מיובשים בכוס אחת של מים רותחים למשך חמש דקות.ניתן לתיק את התה בדבש או בממתיק טבעי אחר.ניתן גם לצרוך אותו קר או חם.

תרופות עלה זית

בנוסף לצריכת עלי זית, ישנם מספר סעדים שניתן לבצע באמצעות העלים.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר:

  • ניקוי כבד: הרתיחו עלי זית במים למשך כעשר דקות.מסננים ושותים את המים ברגע שהתקררו.על פי ההערכה, הדבר עוזר לנקות ולרעלים את הכבד.
  • תרופת שיעול: הרתיחו עלי זית ועלי דפנה במים למשך כעשר דקות.שתו את המים ברגע שהתקררו.על פי ההערכה, הדבר מסייע בהפחתת השיעול.
  • הקלה בכאב ראש: הרתיחו עלי זית במים למשך כעשר דקות.מסננים ושותים את המים ברגע שהתקררו.על פי ההערכה, הדבר מסייע בהפחתת כאבי כאב ראש.
  • תרופה קרה: הרתיחו עלי זית במים במשך כעשר דקות.מסננים ושותים את המים ברגע שהתקררו.על פי ההערכה, הדבר מסייע בהפחתת תסמיני הצטננות.
  • טוניק עור: הרתיחו עלי זית במים במשך כעשר דקות.מסננים, והשתמשו במים כטוניק לעור.על פי ההערכה, זה מסייע בפינה את גוון העור ולהפחית קמטים.
  • הספיגת אמבטיה: הרתיחו עלי זית במים למשך כעשר דקות.מסננים, והשתמשו במים לספיגת אמבטיה מרגיעה.על פי ההערכה, הדבר מסייע בהפחתת הלחץ ולהרגיע את העצבים.

חשוב לציין כי בעוד שסעדים אלה עשויים לספק הקלה מסוימת, הם אינם תחליפים לטיפול רפואי.אם אתה נתקל בבעיות בריאותיות חמורות, חשוב לפנות לייעוץ רפואי מקצועי.

שאלות נפוצות

  • מהם היתרונות של עלי זית?

    עלי זית עשירים בנוגדי חמצון ותרכובות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהגביר את מערכת החיסון.הם שימשו באופן מסורתי לטיפול במגוון מחלות, כולל הצטננות, שפעת, אסטמה, ברונכיטיס ובעיות במערכת העיכול.

  • כיצד אוכל להשתמש בעלים זית?

    ניתן להשתמש בעלים זית במגוון דרכים, כולל בתה, תמיסות וכמוסות.בנוסף, ניתן לרסק אותם ולהוסיף למזון או למשקאות לתוספת טעם ותזונה.

לסיכום, עלי זית משמשים במשך מאות שנים לטובתם הרפואית.הם עשירים בנוגדי חמצון ותרכובות אנטי דלקתיות, הם יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.בנוסף, ניתן להשתמש בעלים לייצור מגוון של תרופות, כמו ניקוי כבד, תרופת שיעול, הקלה בכאב ראש, תרופה קרה, טוניק עור וספוג אמבטיה.אמנם סעדים אלה עשויים לספק הקלה מסוימת, אך חשוב לציין כי הם אינם תחליפים לטיפול רפואי.למידע נוסף, בקרו ב wikipedia.org כדי ללמוד על היתרונות הבריאותיים הרבים של עלי הזית.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן