דף הבית » תרופות סבתא » כיצד להוריד לחץ דם גבוה – 14 תרופות של סבתא משקמת על בסיס מרכיבים טבעיים
dbddad dcdddadd dcdda ddd dddd  daadaddaddaa dadc daddaad

כיצד להוריד לחץ דם גבוה – 14 תרופות של סבתא משקמת על בסיס מרכיבים טבעיים

לחץ דם גבוה, או יתר לחץ דם, הוא מצב בריאותי חמור שיכול להוביל להתקף לב, שבץ מוחי ובעיות רפואיות חמורות אחרות.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להוריד את לחץ הדם הגבוה.במאמר זה נחקור 14 תרופות של סבתא משקמת על בסיס מרכיבים טבעיים שיכולים לעזור להוריד את לחץ הדם הגבוה.

1.שום

שום הוא אחד התרופות הטבעיות הנחקרות ביותר ללחץ דם גבוה.הוא מכיל תרכובות הנקראות אליצין ו- Ajoone, שנחשבות לסייע בהורדת לחץ הדם על ידי הרגעת כלי הדם שלך ושיפור זרימת הדם.מחקרים מצאו כי צריכה קבועה של שום יכולה להפחית את לחץ הדם הסיסטולי עד 8 נקודות.

2.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא פלפל אדום פיקנטי המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל לחץ דם גבוה.הוא מכיל קפסאיצין, תרכובת שהוכחה כמפחיתה את לחץ הדם על ידי הרגעת קירות העורקים והורידים שלך.

3.זרעי פשתן

זרעי פשתן הם מקור נהדר לסיבים, שיכולים לעזור להפחתת לחץ הדם.הם עשירים גם בחומצות שומן אומגה 3, שידועות שיש להן השפעה אנטי דלקתית.מחקרים מצאו כי צריכה קבועה של זרעי פשתן יכולה להפחית את לחץ הדם הסיסטולי עד 10 נקודות.

4.קקאו

קקאו הוא פינוק טעים שיכול לעזור גם להוריד את לחץ הדם.הוא מכיל פלבנולים, שידועים כמשפרים את זרימת הדם ומפחיתים את לחץ הדם.מחקרים מצאו כי צריכה קבועה של קקאו יכולה להפחית את לחץ הדם הסיסטולי עד 6 נקודות.

5.עוזרד

Hawthorn הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל לחץ דם גבוה.הוא מכיל תרכובות הנקראות פלבנואידים, שידוע כי הם מרגיעים את קירות העורקים שלך ומפחיתים את לחץ הדם.מחקרים מצאו כי צריכה קבועה של עוזרד יכולה להפחית את לחץ הדם הסיסטולי עד 10 נקודות.

6.Hibiscus

היביסקוס הוא צמח פורח ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל לחץ דם גבוה.הוא מכיל תרכובת הנקראת אנתוציאנינים, הידועים כמשפרים את זרימת הדם ומפחיתים את לחץ הדם.מחקרים מצאו כי צריכה קבועה של היביסקוס יכולה להפחית את לחץ הדם הסיסטולי עד 7 נקודות.

7.מיץ סלק

מיץ סלק הוא תרופה פופולרית ללחץ דם גבוה.הוא מכיל חנקות, הידועות כמרגיעות את קירות העורקים שלך ומפחיתים את לחץ הדם.מחקרים מצאו כי צריכה קבועה של מיץ סלק יכולה להפחית את לחץ הדם הסיסטולי עד 8 נקודות.

8.תמצית שעועית לבנה

תמצית שעועית לבנה היא תרופה טבעית פופולרית ללחץ דם גבוה.הוא מכיל תרכובת הנקראת Phaseolamin, שידוע כמפחית את לחץ הדם על ידי חסימת ספיגת העמילנים התזונתיים.מחקרים מצאו כי צריכה קבועה של תמצית שעועית לבנה יכולה להפחית את לחץ הדם הסיסטולי עד 10 נקודות.

9.רימון

רימון הוא פרי טעים שיכול גם לעזור להוריד את לחץ הדם הגבוה.הוא מכיל נוגדי חמצון ופוליפנולים, הידועים כמפחיתים דלקת ומשפרים את זרימת הדם.מחקרים מצאו כי צריכה קבועה של רימון יכולה להפחית את לחץ הדם הסיסטולי עד 7 נקודות.

10.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה פופולרית ללחץ דם גבוה.הוא מכיל תרכובת הנקראת glycyrrhizin, שידוע כמפחית דלקת ומשפר את זרימת הדם.מחקרים מצאו כי צריכה קבועה של שורש ליקריץ יכולה להפחית את לחץ הדם הסיסטולי עד 7 נקודות.

11.תה ירוק

תה ירוק הוא תרופה טבעית פופולרית ללחץ דם גבוה.הוא מכיל קטכינים, שידוע כמפחיתים את הדלקת ומשפרים את זרימת הדם.מחקרים מצאו כי צריכה קבועה של תה ירוק יכולה להפחית את לחץ הדם הסיסטולי עד 6 נקודות.

12.מגנזיום

מגנזיום הוא מינרל חיוני שיכול לעזור to להפחית את לחץ הדם הגבוה.ידוע שהוא מרגיע את קירות העורקים שלך ומשפר את זרימת הדם.מחקרים מצאו כי צריכה קבועה של מגנזיום יכולה להפחית את לחץ הדם הסיסטולי עד 10 נקודות.

13.אומגה 3 חומצות שומן

חומצות שומן אומגה 3 הן חומצות שומן חיוניות הידועות כמפחיתות דלקת ומשפרות את זרימת הדם.מחקרים מצאו כי צריכה קבועה

הסעדים של סבתא ללחץ דם גבוה

לחץ דם גבוה, או יתר לחץ דם, הוא גורם סיכון עיקרי למחלות לב.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להוריד את לחץ הדם שלך.כאן נחקור 14 מהתרופות היעילות ביותר שהועברו מדור לדור.

1.שום

שום הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את לחץ הדם הגבוה.מחקרים הראו כי שום יכול לסייע בהפחתת לחץ הדם הסיסטולי והדיאסטולי כאחד.ניתן לצרוך אותו גולמי או מבושל וניתן לקחת אותו גם בצורה תוספה.

2.זרעי פשתן

זרעי פשתן הם מקור נהדר לחומצות שומן אומגה 3, שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהוריד את לחץ הדם.ניתן לצרוך אותה קרקע או בצורה תוספה.

3.תה היביסקוס

תה היביסקוס הוא משתן טבעי ויכול לעזור להפחית את לחץ הדם על ידי הסרת עודף נתרן ומים מהגוף.ניתן לצרוך אותו חם או קר, וניתן לקחת אותו גם בצורה תוספה.

4.פעילות גופנית

פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להפחית את לחץ הדם הגבוה על ידי חיזוק הלב ושיפור זרימת הדם.פעילות גופנית יכולה גם לעזור להפחית את רמות הלחץ, מה שעלול להפחית עוד יותר את לחץ הדם.

5.אומגה 3 חומצות שומן

חומצות שומן אומגה 3 נמצאות בשמן דגים, אגוזים ומזונות אחרים.חומצות שומן אלה יכולות לעזור להפחית דלקת ולהוריד את לחץ הדם.ניתן לקחת אותם גם בצורה תוספה.

6.אשלגן

אשלגן יכול לעזור להפחית את לחץ הדם על ידי הסרת עודף נתרן ומים מהגוף.ניתן למצוא אותו במזונות כמו בננות, תפוזים ותפוחי אדמה.

7.מגנזיום

מגנזיום עוזר להרפות את העורקים ויכול לעזור להפחית את לחץ הדם.ניתן למצוא אותו במזונות כמו תרד, שקדים ואבוקדו.

8.טכניקות הפחתת מתח

לחץ יכול לתרום ללחץ דם גבוה, ולכן חשוב למצוא דרכים להפחתת לחץ.טכניקות כמו יוגה, מדיטציה ונשימה עמוקה יכולות לעזור להפחית את רמות הלחץ ולהוריד את לחץ הדם.

9.סלרי

סלרי הוא משתן טבעי ויכול לעזור להפחית את לחץ הדם על ידי הסרת עודף נתרן ומים מהגוף.ניתן לצרוך אותו גולמי או מבושל, וניתן לקחת אותו גם בצורה תוספה.

10.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוכח כמפחית את לחץ הדם ויש לו תכונות אנטי דלקתיות.ניתן לצרוך אותו גולמי או מבושל, וניתן לקחת אותו גם בצורה תוספה.

11.שן הארי

שן הארי הוא משתן טבעי ויכול לעזור להפחית את לחץ הדם על ידי הסרת עודף נתרן ומים מהגוף.ניתן לצרוך אותו גולמי או מבושל, וניתן לקחת אותו גם בצורה תוספה.

12.ויטמין C

ויטמין C הוא נוגד חמצון שיכול לעזור להפחית דלקת ולהוריד את לחץ הדם.ניתן למצוא אותו במזונות כמו תפוזים, תותים וברוקולי.

13.חומצה פולית

חומצה פולית היא ויטמין B שיכול לעזור להפחית את לחץ הדם.ניתן למצוא אותו במזונות כמו ירקות עלים, עדשים ותפוזים.

14.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את לחץ הדם הגבוה.ניתן לצרוך אותו גולמי או מבושל, וניתן לקחת אותו גם בצורה תוספה.

טיפים להפחתת לחץ הדם

בנוסף לתרופות הטבעיות הללו, ישנם כמה טיפים שיכולים לעזור להפחית את לחץ הדם שלך.אכלו תזונה בריאה, הגבלו את צריכת הנתרן שלכם והימנעו מעישון ושתיית אלכוהול.חשוב גם לקבל פעילות גופנית קבועה ולהפחית את רמות הלחץ.

שאלות נפוצות

ש: האם יש משהו שאני יכול לעשות כדי להפחית את לחץ הדם שלי?

A: כן, tלהלן מספר דברים שאתה יכול לעשות כדי להפחית את לחץ הדם שלך.אכילת תזונה בריאה, הגבלת צריכת הנתרן שלך, הימנעות מעישון ושתיית אלכוהול וקבלת פעילות גופנית קבועה הם כל הצעדים החשובים.בנוסף, שילוב של כל אחד מ -14 התרופות הטבעיות המפורטות לעיל יכול גם לעזור להפחית את לחץ הדם שלך.

מסקנה

לחץ דם גבוה הוא גורם סיכון עיקרי

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן