דף הבית » תרופות סבתא » לחץ דם נמוך יותר – 5 תרופות של סבתא איכותית ומוסמכת
dcdda ddd dadedda dddaada  daadaddaddaa dadc daddaad dddbddaad

לחץ דם נמוך יותר – 5 תרופות של סבתא איכותית ומוסמכת

הורדת לחץ הדם עם הרפואה של סבתא

לחץ דם גבוה הוא מצב קשה שיכול להוביל למגוון בעיות רפואיות, כולל שבץ מוחי, התקף לב ואי ספיקת כליות.חשוב לנקוט צעדים להורדת לחץ הדם שלך על מנת לשמור על בריאות טובה.הרפואה של סבתא, או תרופות טבעיות, הן אפשרות נהדרת לעזור להפיל את לחץ הדם הגבוה שלך.להלן חמש תרופות של סבתא איכותית ומוסמכת שיכולות לעזור לך להוריד את לחץ הדם שלך.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא מרכיב משק בית נפוץ הידוע בתועלת הבריאותית הטבעית שלו.מחקרים מצאו כי שתיית כוס מים עם כף אחת או שתיים של חומץ תפוחים לפני ארוחה יכולה לעזור להוריד את לחץ הדם.זה יכול גם לעזור להוריד את רמות הכולסטרול ולהפחית את הדלקת.

טיפ:

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, חשוב להשתמש בחומץ תפוחים אורגני ולא מסונן.

שום

שום הוא נוגד חמצון חזק שיכול לעזור בהורדת לחץ הדם.הוא מכיל אליצין, שלפי ההערכה הוא החומר הפעיל בשום המסייע בהפחתת לחץ הדם על ידי שיפור זרימת הדם.שום ידוע גם כמסייע בהפחתת רמות הכולסטרול ולמנוע מחלות לב.

טיפ:

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, טחון שן שום והוסף אותו לארוחות שלך.

סלרי

סלרי הוא ירק עשיר בתזונה ששימש במשך מאות שנים כדי לעזור להוריד את לחץ הדם.הוא מכיל תרכובת הנקראת 3-N-butylphthalide, שלפי ההערכה מסייעת להפחתת לחץ הדם על ידי הרגעת השרירים בקירות העורקים שלך.הסלרי עשירה גם בסיבים תזונתיים, שיכולים לעזור להוריד את רמות הכולסטרול ולשפר את בריאות הלב.

טיפ:

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, נסה להוסיף סלרי לסלטים שלך או לנשנש על מקלות סלרי לאורך כל היום.

קינמון

קינמון הוא תבלין שיש לו יתרונות בריאותיים רבים, כולל היכולת לעזור להוריד את לחץ הדם.מחקרים מצאו כי צריכת כפית קינמון ביום יכולה לעזור להפחית את לחץ הדם הסיסטולי והדיאסטולי.קינמון ידוע גם כמסייע בהורדת רמות הכולסטרול ולהפחית את הדלקת.

טיפ:

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, נסה להוסיף קינמון לשועל שיבולת שועל או קפה בבוקר.

תה ירוק

תה ירוק הוא נוגד חמצון חזק שיכול לעזור בהורדת לחץ הדם.מחקרים מצאו כי שתיית שתיים עד שלוש כוסות תה ירוק ביום יכולה לעזור להפחית את לחץ הדם הסיסטולי והדיאסטולי כאחד.ידוע גם תה ירוק מסייע בהפחתת רמות הכולסטרול ולשפר את בריאות הלב.

טיפ:

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, נסה לשתות תה ירוק לאורך כל היום או הוספתו לשייקים שלך. סוכרי: מאמר זה מספק מבט מעמיק על חמש תרופות של סבתא איכותית ומוסמכת להפחתת לחץ הדם.זה מסביר כיצד כל אחד מהם עובד, את תופעות הלוואי הפוטנציאליות שלהם והמינון הנכון.זה כולל גם שאלות נפוצות קשורות וקישור ל- Wikipedia.org למידע נוסף.

1.תה היביסקוס

תה היביסקוס הוא תרופה טבעית להורדת לחץ הדם.מחקרים הראו כי שתיית שלוש כוסות ביום יכולה להוריד את לחץ הדם הסיסטולי בשבע נקודות לאחר שישה שבועות.התה מיוצר מצמח Hibiscus Sabdariffa, הילידים באזורים טרופיים.ההערכה היא כי התה פועל על ידי חסימת פעולתם של הורמונים מסוימים המעוררים לחץ דם.

הטבות:

תה היביסקוס עשיר בנוגדי חמצון וחומרים מזינים אחרים שיכולים לעזור בשיפור הבריאות הכללית.זה עשוי לעזור גם להפחית את הכולסטרול ולשפר את בריאות העיכול.

תופעות לוואי:

תה היביסקוס הוא בדרך כלל בטוח, אך הוא יכול לגרום לתופעות לוואי קלות כמו בחילה, הקאות וכאבי ראש אצל אנשים מסוימים.זה עשוי לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות, ולכן חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח אותו.

מינון:

מומלץ לשתות שלוש כוסות תה היביסקוס ביום.

2.שום

שום הוא תרופה פופולרית להפחתת לחץ הדם.מחקרים הראו כי נטילתתוספי שום יכולים לעזור להוריד את לחץ הדם הסיסטולי עד תשע נקודות.על פי ההערכה, שום פועל על ידי חסימת פעולתם של הורמונים מסוימים המעוררים לחץ דם.

הטבות:

שום עשיר בנוגדי חמצון וחומרים מזינים אחרים שיכולים לעזור בשיפור הבריאות הכללית.זה עשוי לעזור גם להפחית את הכולסטרול ולשפר את בריאות העיכול.

תופעות לוואי:

שום הוא בדרך כלל בטוח, אך הוא יכול לגרום לתופעות לוואי קלות כמו בחילה, הקאות וכאבי ראש אצל אנשים מסוימים.זה עשוי לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות, ולכן חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח אותו.

מינון:

מומלץ לקחת תוסף שום אחד ביום.

3.עוזרד

עוזרד הוא תרופה צמחית להפחתת לחץ הדם.מחקרים הראו כי נטילת תמצית עוזרד יכולה לעזור להוריד את לחץ הדם הסיסטולי עד שבע נקודות.על פי ההערכה, עוזרד פועל על ידי חסימת פעולתם של הורמונים מסוימים המעלה את לחץ הדם.

הטבות:

עוזרד עשיר בנוגדי חמצון ובחומרים מזינים אחרים שיכולים לעזור בשיפור הבריאות הכללית.זה עשוי לעזור גם להפחית את הכולסטרול ולשפר את בריאות העיכול.

תופעות לוואי:

עוזרד הוא בדרך כלל בטוח, אך הוא יכול לגרום לתופעות לוואי קלות כמו בחילה, הקאות וכאבי ראש אצל אנשים מסוימים.זה עשוי לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות, ולכן חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח אותו.

מינון:

מומלץ לקחת תוסף עוזרד אחד ביום.

4.שמן דגים

שמן דגים הוא תרופה טבעית להפחתת לחץ הדם.מחקרים הראו כי נטילת תוספי שמן דגים יכולים לעזור להוריד את לחץ הדם הסיסטולי עד תשע נקודות.על פי ההערכה, שמן דגים פועל על ידי חסימת פעולתם של הורמונים מסוימים המעלה את לחץ הדם.

הטבות:

שמן דגים עשיר בחומצות שומן אומגה 3 וחומרים מזינים אחרים שיכולים לעזור בשיפור הבריאות הכללית.זה עשוי לעזור גם להפחית את הכולסטרול ולשפר את בריאות העיכול.

תופעות לוואי:

שמן דגים הוא בדרך כלל בטוח, אך הוא יכול לגרום לתופעות לוואי קלות כמו בחילה, הקאות וכאבי ראש אצל אנשים מסוימים.זה עשוי לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות, ולכן חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח אותו.

מינון:

מומלץ לקחת תוסף שמן דגים אחד ביום.

5.מגנזיום

מגנזיום הוא מינרל החיוני לבריאות ומשמש לעתים קרובות כתרופה טבעית להפחתת לחץ הדם.מחקרים הראו כי נטילת תוספי מגנזיום יכולה לעזור להוריד את לחץ הדם הסיסטולי עד ארבע נקודות.על פי ההערכה, מגנזיום פועל על ידי חסימת פעולתם של הורמונים מסוימים המעלה לחץ דם.

הטבות:

מגנזיום הוא מינרל חיוני החשוב לתפקודים גופניים רבים.זה עשוי לעזור גם להפחית את הכולסטרול ולשפר את בריאות העיכול.

<h

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן