דף הבית » תרופות סבתא » עור קילוף כפות רגליים – 18 תרופות סבתות בריא וזול
dadda daddcdda dbdaddaa daddcdddd  daadaddaddaa daddaaddaa dda

עור קילוף כפות רגליים – 18 תרופות סבתות בריא וזול

מהו קילוף עור כפות רגליים?

עור קילוף כף הרגל הוא מצב עור נפוץ בו העור בכפות הרגליים שופך או פילינגים מהגוף.הקילוף או השפיכה יכולים להיגרם על ידי מספר גורמים כמו עור יבש, זיהומים פטרייתיים, אלרגיות ומצבי עור אחרים.זה בדרך כלל לא מצב רציני, אבל זה יכול להיות לא נוח ומעצבן.

18 התרופות של סבתא בריאה וזולה לקילוף עור כפות רגליים

1. נסה ללבוש סנדלים או נעליים פתוחות כדי לאפשר לרגליים שלך לנשום.

2. ללבוש גרביים העשויים בדים טבעיים כמו כותנה וצמר כדי לשמור על כפות הרגליים יבשות וחמות.

3. משרים את כפות הרגליים באמבט חם עם מלחי אפסום למשך 10 דקות כדי לעזור לרכך את העור.

4. הכינו משחה של סודה ושתייה מים והפעלו על האזור הפגוע כדי לסייע בפילינג העור.

5. שפשפו פרוסת מלפפון או חתיכת תפוח אדמה על כפות הרגליים כדי לעזור לחות את העור.

6. הכינו לשפשף רגל על ידי ערבוב שמן זית וסוכר והשתמשו בו כדי לפילוס בעדינות את העור.

7. יש למרוח ג’לי נפט או שמן קוקוס על האזור הפגוע כדי לעזור לשמור על העור רך ולחות.

8. הכינו תערובת של חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ומים וספגו את כפות הרגליים בתוכו למשך 15 דקות.

9. למרוח תערובת של דבש ומים חמים על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 10 דקות.

10. משרים כדור כותנה במיץ לימון ושפשף אותו בעדינות על האזור המושפע.

11. הפוך משחה של שיבולת שועל ויוגורט והחל אותה על האזור המושפע.

12. השתמש בקובץ אבן או כף רגל כדי לפטור בעדינות את העור.

13. הכינו תערובת של חלק אחד שמן שקדים ושני חלקים שמן קיק ועיסו אותו לרגליך.

14. הכינו תערובת של חלק אחד שמן זית ושני חלקים מלח ים ועסה אותו לרגליך.

15. למרוח קרם לחות או שמנת על האזור המושפע.

16. הכינו משחה של מחית בננה ודבש והחלו אותה על האזור המושפע.

17. הכינו תערובת של חלק אחד שמן שקדים ושני חלקים אבקת כורכום ועגו אותו לרגליך.

18. הכינו תערובת של חלק אחד חומץ ושני חלקים מים והשרו את כפות הרגליים בתוכו למשך 15 דקות.

טיפ:

חשוב לשמור על כפות הרגליים נקיות ויבשות כדי למנוע קילוף עור.הקפד לשטוף את הרגליים מדי יום ולייבש אותן היטב לפני שתלבש גרביים ונעליים.כמו כן, הקפידו להחליף את הגרביים מדי יום ולנעול נעליים העשויות מבדים נושמים.

מה גורם לקילוף עור כף הרגל?

עור קילוף בכף הרגל יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל אוויר יבש, הזעה מוגזמת, תגובות אלרגיות וזיהומים פטרייתיים וחיידקיים.גורמים אפשריים אחרים כוללים אלרגיות, אקזמה, פסוריאזיס, כף רגל של ספורטאי ואפילו היגיינת כף רגל לא תקינה.הגורם השכיח ביותר הוא כף הרגל של אתלט, שהיא זיהום פטרייתי בכפות הרגליים הגורמות לעיתים קרובות לעור קילוף.

18 התרופות של סבתא בריאה וזולה לקילוף עור כפות רגליים

קילוף עור כף הרגל יכול להיות מעצבן ולא נוח, אך לעיתים קרובות ניתן לטפל בו בבית עם תרופות פשוטות וזולות.להלן 18 תרופות של סבתא בריאה וזולה שיכולים לעזור להקל על אי הנוחות של קילוף עור כף הרגל:

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אחד התרופות הביתיות הנפוצות ביותר לקילוף עור כף הרגל.זהו קרם לחות מצוין ויכול לעזור להפחית את דלקת העור.כל שעליך לעשות הוא לעסות כמות קטנה של שמן קוקוס לרגליים ולתת לו לשבת 15-20 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

2.שמן זית

שמן זית הוא עוד תרופה ביתית יעילה לקילוף עור כף הרגל.הוא עשיר בוויטמין E ונוגדי חמצון, שיכולים לעזור להרגיע ולהרטיב את העור.כל שעליך לעשות הוא לעסות כמה טיפות שמן זית לרגליים ולתת לו לשבת 15-20 דקות לפני ששוטף אותו במים חמים.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא מרכיב משק בית נפוץ שניתן להשתמש בו לטיפול בעור קילוף בכף הרגל.כל שעליך לעשות הוא להכין משחה על ידי ערבוב סודה לשתייה ומים, ואז מרחי אותה על כפות הרגליים ותן לו לשבת 15-20 דקות לפני ששוטף אותו במים חמים.

4.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור בקילוף עור כף הרגל.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים ולהשריג את כפות הרגליים בתמיסה למשך 15-20 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

5.מלח אפסום

מלח אפסום הוא דרך זולה ויעילה לטיפול בעור קילוף בכף הרגל.כל שעליך לעשות הוא לערבב כוס מלח אפסום עם שתי כוסות מים חמים ולהשריג את כפות הרגליים בתמיסה למשך 15-20 דקות לפני ששוטף אותו במים חמים.

6.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא פילינג טבעי וקרם לחות שיכול לעזור להרגיע ולרכך את העור.כל שעליך לעשות הוא לערבב כוס שיבולת שועל עם שתי כוסות מים חמים ולהשריג את כפות הרגליים בתמיסה למשך 15-20 דקות לפני ששטיפתם במים חמים.

7.אלוורה ורה ג’ל

ג’ל אלוורה הוא קרם לחות טבעי וחומר אנטי דלקתי שיכול לעזור להרגיע ולרכך את העור.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות נדיבה של ג’ל אלוורה על כפות הרגליים ותן לו לשבת 15-20 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

8.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור להרוג כל חיידקים או פטריות שעלולים לגרום לעור כף הרגל הקילוף.פשוט מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא כמו שמן קוקוס או שמן זית ומורחים אותו על הרגליים.

9.קליפת בננה

פילומי בננה הם תרופה ביתית יעילה לקילוף עור.כל שעליך לעשות הוא לשפשף את החלק הפנימי של הקליפה מעל כפות הרגליים ותן לו לשבת 15-20 דקות לפני ששטיפתו במים חמים.

10.יוגורט

יוגורט הוא קרם לחות טבעי ופילינג שיכולים לעזור להרגיע ולרכך את העור.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות נדיבה של יוגורט רגיל על כפות הרגליים ותן לו לשבת 15-20 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

11.מיץ לימון

מיץ לימון הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור להרוג כל חיידקים או פטריות שעלולים לגרום לעור כף הרגל הקילוף.פשוט מערבבים כמה טיפות מיץ לימון עם שמן נשא כמו שמן קוקוס או שמן זית ומורחים אותו על הרגליים.

12.דבש

דבש הוא קרם לחות טבעי וחומר אנטי דלקתי שיכול לעזור להרגיע ולרכך את העור.פשוט החל

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן